Die vent heeft het gewoon hoog in de bol nadat hij op dat Voetbalgala mocht komen opdraven.quote:Op zondag 23 september 2007 13:38 schreef El-Salvador het volgende:
Wordt een lastig 2e helft tegen de klapperts. Maar met de arrogantie waarmee Vink die kaart Urby geeft is bedroevend om te zien.
Kan ik me in vinden, Steinsson ook wel fijn bezig.quote:Op zondag 23 september 2007 13:35 schreef Stereotomy het volgende:
Ik vind Pelle, El-Hamdaoui en De Zeeuw erg goed spelen bij AZ.
Opdam mag wel gewisseld worden voor Poco.
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Jammer.
Had gehoopt dat Steek een paar wedstrijden de 0 hield.
Emanuelson eruit, Van der Wiel erin!
quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.
Ik was net weg toen ten Cate weer liep te klagen tegen de scheidsrechter, zei hij nog meer dan "had je dat gezien scheids?" en "ik vraag het toch netjes?"
Dat Planet Voetbal is goed, ga dat vaker doen om wedstrijden live te zien.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Nooit op mij letten als het over de verdediging gaat.
Vink fluit primaquote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Hertog_Martin het volgende:
Straks: "want we hebben vandaag tegen FC VInk gespeeld" - Ten Cate
Tele2quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef Toewan het volgende:
[..]
I've got news for you, van der Wiel staat er al in voor de geblesseerde Vermaelen. Maar het is wel een leuke wedstrijd, Ajax is beter maar de gevaarlijkste kansen waren toch wel voor AZ. Bal van de lijn, bal net naast door Martens.
Ik was net weg toen ten Cate weer liep te klagen tegen de scheidsrechter, zei hij nog meer dan "had je dat gezien scheids?" en "ik vraag het toch netjes?"
Dat Planet Voetbal is goed, ga dat vaker doen om wedstrijden live te zien.
Ja, maar dat zegt toch niets over wat huilie ten cate zal vinden?quote:
Klopt, behalve die 2 gele kaarten dan voor Urby en Maduroquote:Op zondag 23 september 2007 13:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Lets go jode lets go
idd.. denk wel dat er iets gescheurd is... hoop toch van niet!quote:Op zondag 23 september 2007 13:42 schreef Stereotomy het volgende:
Aw, dat van Vermaelen zag er... au uit.
Ja, ik vond niet dat die 2-0 zijn schuld was. Opdam hief de buitenspelval op.quote:Op zondag 23 september 2007 13:39 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Kan ik me in vinden, Steinsson ook wel fijn bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |