Pff.. als scheids moet je daar maar mee om kunnen gaan hoor.quote:
Als die verdediging nou waterdicht zou zijn zouden we met twee vingers in de neus kampioen worden, scoren doen we met Huntelaar en/of Suarez toch wel... die hebben niet eens een halve kans nodigquote:Op zondag 23 september 2007 13:28 schreef Cheiron het volgende:
Kutzooi.. slecht verdedigd weer. Verdomme
Oh wat hoop ik hard dat PSV Feyenoord keihard in de kont neuktquote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
Niks aan de hand trouwens. Urby zat gewoon te klooien...
[afbeelding]
Mee eensquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Als die verdediging nou waterdicht zou zijn zouden we met twee vingers in de neus kampioen worden, scoren doen we met Huntelaar en/of Suarez toch wel... die hebben niet eens een halve kans nodig
Mooie goal, eerlijk is eerlijkquote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
Omdat Vink gewoon een tyfushond isquote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Cheiron het volgende:
Waarom krijgt Urby nou geel dan
En Maduro
Wat doet ie? Mijn stream is alweer weggezapt.quote:
Waarom mijn vriendin in je user iconquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Whehe zie die kansloze Ten Carte huilen bij Vink in de catacomben.
Hoezo? Er is toch niks aan de hand bij dat doelpunt?quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Oh wat hoop ik hard dat PSV Feyenoord keihard in de kont neukt
what's new?quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Heb je ook de andere voor me?quote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef Happel het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook de andere voor me?
Als het om de gele kaarten ging heeft hij een heel goed punt.quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Morpheus2002 het volgende:
Nee, toen was ik wat anders aan het kijken.quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb je ook de andere voor me?
quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Rumille het volgende:
Emanuelson eruit, Van der Wiel erin!
hey Henkiequote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef WEST het volgende:
Vink hoort zowiezo niet deze wedstrijd te fluiten. partijdige scheids was die vorig jaar ook al.
Loopt de scheids achterna en gaat over van alles en nog wat lopen huilen, terwijl er toch echt niets aan de hand was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat doet ie? Mijn stream is alweer weggezapt.
Volwassenquote:Op zondag 23 september 2007 13:32 schreef Nashje het volgende:
[..]
Omdat Vink gewoon een tyfushond is
'Waarschijnlijk schold'quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volwassen![]()
Omdat hij zeurde bij Vink en waarschijnlijk schold..
Niet dingen gaan lopen verzinnen om je punt te maken..quote:Op zondag 23 september 2007 13:34 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volwassen![]()
Omdat hij zeurde bij Vink en waarschijnlijk schold..
[objectief]geel voor Vermaelen was terecht net als die van Martens. Bij die van Maduro weet ik niet wat er aan de hand was.quote:Op zondag 23 september 2007 13:33 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Als het om de gele kaarten ging heeft hij een heel goed punt.
Met het doelpunt zelf was niks mis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |