omdat ze een heks isquote:Op zondag 23 september 2007 02:39 schreef Shayndel het volgende:
Waarom heeft herma altijd zwarte lippenstift op?
Feli bosbquote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef bosb het volgende:
(mijn eerste [COS])
Maargoed dit bandje moet Echt vaker komen.....
bandje is inderdaad erg goedquote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef bosb het volgende:
(mijn eerste [COS])
Maargoed dit bandje moet Echt vaker komen.....
och, dat kunnen ze ook onder de lakens. Net zoals Lieke met Huub en Nadia met Dennis.quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef grazygirl het volgende:
dellie en rat kunnen lekker info uitwisselen in de jacuzzi en dat allemaal zonder sanctie![]()
Ik heb ook echt een aantal keer aan haar gedacht vanavond (toen de muziek nog bagger was)quote:Op zondag 23 september 2007 02:46 schreef Tissik het volgende:
Het hele "feest"gedruis bijgelezen (thanx!!!! voor alle foto's en commentaren). Ik heb Juf Judith gemist! Die heeft toch een behoorlijke rol vervuld in DGK in het afgelopen jaar. Ik had toch zeker verwacht dat Juf Judith van de partij zou zijn (mét haar band). Watskeburt?![]()
Dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 23 september 2007 02:47 schreef Shayndel het volgende:
Ik denk dat de band blijft zingen en spelen tot dat nix in bed ligt. Men moet voorkomen dta hij de microfoon grijpt en gaat zingen.
Ohw, dat heb ik allemaal gemist blijkbaar...quote:Op zondag 23 september 2007 02:46 schreef Stupidisco het volgende:
Juf Judith wil toch niets meer met de kooi te maken hebben
Ja wat denk je ik was meteen al aan het juichen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Back By Dope Demand wordt gespeeld, iemand hier heeft er net om verzocht.![]()
En ik was als altijd weer te langzaam.quote:Op zondag 23 september 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat denk je ik was meteen al aan het juichen hoor
quote:Op zondag 23 september 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
van mij mag de muziek nokken. Heb zin in gesprekjes etc
Ja al een paar keer, maar het is idd echt een superbandquote:Op zondag 23 september 2007 02:53 schreef KimiK het volgende:
Zie dat alleen Lieke en Huub zich nog met de gasten bemoeien, de rest denkt zoals altijd weer alleen aan ikke ikke en ikke???
Heeft iemand hier al gezegd dat dit een topband is![]()
![]()
Viel mij ook op. Zou Mannie begrepen hebben, dat het niet over haar ging??quote:Op zondag 23 september 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
De rapper zingt over money tegen Brian, maar dat klinkt als Mannie
[afbeelding]
Nee, dacht van King Bee oftwel zanger Ronald Wuustenberg...die kwam uit Amsterdam Noordquote:Op zondag 23 september 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, chillen.Was dit niet van Tony Scott?
quote:Op zondag 23 september 2007 02:56 schreef lorence1 het volgende:
rtl he?
valt me mee dat ze er geen staatsloterijshow aan gekoppeld hebben![]()
Pardon? Ronald Wüstenberg?? Waar??quote:Op zondag 23 september 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, dacht van King Bee oftwel zanger Ronald Wuustenberg...die kwam uit Amsterdam Noord
kewl.quote:Op zondag 23 september 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, dacht van King Bee oftwel zanger Ronald Wuustenberg...die kwam uit Amsterdam Noord
Haha ze is alleen wel iets te vroeg vertrokken.... Maar idd ze was waarschijnlijk bang Dries/de wegenwacht tegen te komen.quote:Op zondag 23 september 2007 03:00 schreef Stupidisco het volgende:
nu begrijp ik ook waarom Kim er vandoor is ;-)
quote:Op zondag 23 september 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
Succes aan iedereen die alle cossen moet teruglezen! Ik ga mn mand opzoeken! Welterusten Fokkertjes!
Denk dat dit uit de kas van JDM/Talpa producties komt, en dat we alleen het eerste optreden op tv zien (en dus rekening RTL)quote:Op zondag 23 september 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Was dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, ze pakken goed uit vanavond die RTL; het was een te duur programma toch![]()
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heettequote:Op zondag 23 september 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon? Ronald Wüstenberg?? Waar??![]()
Leuk om alles mee af te sluiten tochquote:Op zondag 23 september 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Was dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, ze pakken goed uit vanavond die RTL; het was een te duur programma toch![]()
Maar hij wel een nummer gezongen, iets met de hele nacht.quote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Shayndel het volgende:
Die dries dat is toch een vent die zijn zalen niet kon vol verkopen.
quote:Op zondag 23 september 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
kewl.![]()
Tony Scott was volgens mij ook uit die tijd.
http://www.youtube.com/watch?v=Z_wm-YDPB2s&mode=related&search=
Ik zeg, chillen.![]()
Wou al zeggen.. Ronald Wüstenberg is dat stuk verdriet wat vechtsportgala's aan elkaar praat enzo... en die komt niet uit A'dam noordquote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heette
Er stond anders wel een of andere jojo de microfoon te testen...quote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
dries roelvink was een grapje toch...
please
welnee en best gezelliquote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
please
vrees van nietquote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
please
Bedoel je "dans je de hele dag met mij"?quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar hij wel een nummer gezongen, iets met de hele nacht.
Dat kon echter ook een ander geweest zijn![]()
Elly is er nog omdat ze wist dat Roel nog kwam, en daarom is Kim gevlucht...quote:Op zondag 23 september 2007 03:09 schreef bosb het volgende:
Tering, Elly is er nog en Kim is al naar huis....... Er gaat echt iets verkeerd.
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Tony Scott....verdomme waar zijn al die gasten gebleven![]()
Elly is er nog omdat de jenever nog niet op wasquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Elly is er nog omdat ze wist dat Roel nog kwam, en daarom is Kim gevlucht...
Die van Viola van HBB in de chill met al die drankflessenquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).
Nog steeds nietquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Elly is er nog omdat de jenever nog niet op was![]()
en all star fresh niet te vergetenquote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heette
quote:
na 3 uur in de nacht konden ze heb voor een laag tarief boeken...anders was ie te duurquote:Op zondag 23 september 2007 03:13 schreef bosb het volgende:
Hij is er gewoon echt....... Kwart over 3 en Dries Roelvink komt optreden........
Nee, doe es voorquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).
Daarom denk ik dus ook dat RTL hier verantwoordelijk voor is, en dat we dit dus ook in de uitzending zullen zienquote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
na 3 uur in de nacht konden ze heb voor een laag tarief boeken...anders was ie te duur
quote:Op zondag 23 september 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
Wat is het leven fijn als de zon schijnt![]()
Ga onder je steen engerd, het is nacht
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.quote:
Misschien eens tijd voor een nieuw horloge?quote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
toch vreemd dat deze man het grote publiek niet bereikt....
tis kwart over 3
ik snap de titel van het liedje wel als hij alleen nacht optredens heeft!!!quote:Op zondag 23 september 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
Wat is het leven fijn als de zon schijnt![]()
Ga onder je steen engerd, het is nacht
LOLquote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.
steve die weer goede maatjes is met natasia and so on
Happy Familyquote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.
steve die weer goede maatjes is met natasia and so on
hehequote:Op zondag 23 september 2007 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
Ik krijg hier wel compleet de slappe lach van (kan ook aan de drank liggen...)
Dapperstraatquote:Op zondag 23 september 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Happy FamilyBen daar vroeger ook nog wel eens langs geweest
geloof ik
welnee, is om 4 uur bedtijdquote:Op zondag 23 september 2007 03:20 schreef Nomrc2 het volgende:
't leek me wel een leuk feestje
maar ik zie nu knokpartijen aankomen
same here, als we nu ook nog op een of andere manier iets met de kooi doen, passen wij ms ook wel in t complotquote:Op zondag 23 september 2007 03:20 schreef chufi het volgende:
[..]
Happy FamilyBen daar vroeger ook nog wel eens langs geweest
geloof ik
Ze zijn gedreigd door de redactiequote:Op zondag 23 september 2007 03:21 schreef Stupidisco het volgende:
triest dat er nu meer mensen op de dansvloer staan dan bij het optreden van de band (hiervoor)
- ligt vast te slapen of hangt misschien wel aan een touw in z;n kamer. Niemand die het merkt....quote:Op zondag 23 september 2007 03:21 schreef Nomrc2 het volgende:
waar is jaap als je 'm nodig hebt
Trustequote:Op zondag 23 september 2007 03:23 schreef grazygirl het volgende:
ik ga naar mijn mandje lieve cossertjes, morgenochtend hebben de kids geen medelijden met mamma
![]()
slaap lekker voor straks![]()
Welterustenquote:Op zondag 23 september 2007 03:23 schreef grazygirl het volgende:
ik ga naar mijn mandje lieve cossertjes, morgenochtend hebben de kids geen medelijden met mamma
![]()
slaap lekker voor straks![]()
Toch wel in zijn (zonnige) gele zwembroek héquote:Op zondag 23 september 2007 03:21 schreef chufi het volgende:
Ach Dries heeft toch een heel bekend repertoire en gaat straks nog zwemmen
Nee hij moest eerst zijn echtelijke plichten voldoen want hij heeft een zeikwijf thuis zitten die loopt te miepen dat hij zo weinig thuis isquote:Op zondag 23 september 2007 03:19 schreef bosb het volgende:
[..]
LOL![]()
![]()
Dries is gewoon werkeloos volgens mij....
Ik ook en ik heb geen drank opquote:Op zondag 23 september 2007 03:20 schreef Kaleddis het volgende:
Ik krijg hier wel compleet de slappe lach van (kan ook aan de drank liggen...)
quote:Op zondag 23 september 2007 03:25 schreef Shayndel het volgende:
Is dries zijn haar nu grijs of blond. Of is die soms albino.
Scheelde weinig of de wodka-cola droop langs m'n schermquote:Op zondag 23 september 2007 03:25 schreef Shayndel het volgende:
Ja Amanda denkt vast dat die Dries rijk is.quote:Op zondag 23 september 2007 03:27 schreef Shayndel het volgende:
brain houd amanda goed in de smiezen. Kan zo zijn dat ze met dries wegloopt.
ze passen wel goed bij elkaar amanda en dries....de 1 heeft dood haar,de ander een witte beschimmelde badmat op zn kop....quote:Op zondag 23 september 2007 03:25 schreef Shayndel het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 03:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ja Amanda denkt vast dat die Dries rijk is.![]()
![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 03:29 schreef cindy10 het volgende:
[..]
ze passen wel goed bij elkaar amanda en dries....de 1 heeft dood haar,de ander een witte beschimmelde badmat op zn kop....
Hij is top.Moet wel eerlijk bekennen dat ik nu wel het meest geniet en dan vooral van het commentaar hierquote:Op zondag 23 september 2007 03:31 schreef lorence1 het volgende:
ik vind de titel van deze cos nu echt lachwekkend!
Komt uit een potje waar platinablond op staatquote:Op zondag 23 september 2007 03:25 schreef Shayndel het volgende:
quote:Op zondag 23 september 2007 03:34 schreef Shayndel het volgende:
Die nachtvampier zingt allemaal nummers van anderen. Gek dat hij geen fans heeft.
Hij is schnabbelaar, die doen dat toch allemaal nazingen van anderenquote:Op zondag 23 september 2007 03:34 schreef Shayndel het volgende:
Die nachtvampier zingt allemaal nummers van anderen. Gek dat hij geen fans heeft.
tja op dat bord staat de enige dame die hij heeft....quote:Op zondag 23 september 2007 03:35 schreef kybe het volgende:
Jaap zit in de fitness te schaken.
Een echte partypooperquote:Op zondag 23 september 2007 03:35 schreef kybe het volgende:
Jaap zit in de fitness te schaken.
quote:Op zondag 23 september 2007 03:36 schreef cindy10 het volgende:
[..]
tja op dat bord staat de enige dame die hij heeft....![]()
Ik begreep dat ze samen in het bed van Natasia blijven slapen .........quote:Op zondag 23 september 2007 03:36 schreef Prospera het volgende:
Met bloed zweet en tranen wordt een collage![]()
Wat me opvalt is dat Herma zo intiem met Palma is![]()
Met of zonder cameras erbij?quote:Op zondag 23 september 2007 03:36 schreef Nomrc2 het volgende:
kost dat nou die dries ?
wil binnenkort ook een feestje verpesten
Tis morgen/vandaag toch Brians jaar dag en mogelijk dat er nog meer voolgt?quote:Op zondag 23 september 2007 03:37 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ik begreep dat ze samen in het bed van Natasia blijven slapen .........
Gisteren waren ze ze gewaarschuwd dat ze vroeg naar bed moesten...quote:Op zondag 23 september 2007 03:37 schreef lorence1 het volgende:
maarre zal die muziek nog de hele nacht doorgaan?
quote:Op zondag 23 september 2007 03:45 schreef Stupidisco het volgende:
toen werd ik hiervoor gevraagd ? zei Nadia dat nou ?
Weggevlogenquote:Op zondag 23 september 2007 03:42 schreef Shayndel het volgende:
Is die vampier al weg? Of is die stilletjes de poort uitgewerkt.
ik hoop met je meequote:Op zondag 23 september 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
ben zeker te hoopvol als ik nog stiekem hoop op een relletje he?![]()
Kan wel kloppen. Ze stond al een lange tijd gecast maar moest wachten. Uiteindelijk kwam haar oproep een beetje onverwacht.quote:Op zondag 23 september 2007 03:45 schreef Stupidisco het volgende:
toen werd ik hiervoor gevraagd ? zei Nadia dat nou ?
Ik ben bang dat het al te laat is en dat ze te moe zijn.quote:Op zondag 23 september 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
Die kans is echt nog wel aanwezig hoor. De meeste feestjes waar gedronken wordt, eindigen met relletjes.quote:Op zondag 23 september 2007 03:47 schreef cindy10 het volgende:
Thanks voor de info. Dat was bij mij niet bekend.quote:Op zondag 23 september 2007 03:48 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Kan wel kloppen. Ze stond al een lange tijd gecast maar moest wachten. Uiteindelijk kwam haar oproep een beetje onverwacht.
Dat lijkt me stug.quote:Op zondag 23 september 2007 03:50 schreef Visual het volgende:
amanda verdient 1000 euro per dag hier in de kooi
ze houden niet eens meer de schijn van een realityshow opquote:Op zondag 23 september 2007 03:50 schreef Kaleddis het volgende:
Amanda weer:"Ik ben aan het werk hoor..."![]()
Zal wel per maand zijn neem ik aan?quote:Op zondag 23 september 2007 03:50 schreef Visual het volgende:
amanda verdient 1000 euro per dag hier in de kooi
Tis dat ze langs Aman kwamen. Straks zal het waarschijnlijk overnieuw moeten met Huub of Liekequote:Op zondag 23 september 2007 03:51 schreef chufi het volgende:
Dennix neemt Dries op rondtour door de kooi. Echt geen camera de volgt
vertelll wat doet hij??quote:Op zondag 23 september 2007 03:52 schreef lorence1 het volgende:
oh oh jaap gaat weer geheimzinnig doen![]()
Jackpot toch.quote:Op zondag 23 september 2007 03:51 schreef KimiK het volgende:
[..]
Zal wel per maand zijn neem ik aan?
Alhoewel Dries , nee niet nodigquote:Op zondag 23 september 2007 03:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Tis dat ze langs Aman kwamen. Straks zal het waarschijnlijk overnieuw moeten met Huub of Lieke
Ik denk dat ze nadia bedoelde. Lieke stond ook wel buiten, maar is niet zo breed van achter.quote:Op zondag 23 september 2007 03:49 schreef rooie3 het volgende:
Wie is een omgebouwde.
Voor iedere bewoner wordt er ¤ 1.000,= per dag dat ze in de villa zijn in de Jackpot gestopt... dat verdien je dus alleen maar als je die jackpot wintquote:Op zondag 23 september 2007 03:52 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Volgens mij klopt dit wel. Heb dit verhaal eerder gehoord.
Ging over Palmaquote:Op zondag 23 september 2007 03:50 schreef riri het volgende:
dries stond er nog met 2 andere mannen en ze zeggen tegen elkaar...is dat een omgebouwde...ja,lijkt er wel op
zagen ze nadia?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |