omdat ze een heks isquote:Op zondag 23 september 2007 02:39 schreef Shayndel het volgende:
Waarom heeft herma altijd zwarte lippenstift op?
Feli bosbquote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef bosb het volgende:
(mijn eerste [COS])
Maargoed dit bandje moet Echt vaker komen.....
bandje is inderdaad erg goedquote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef bosb het volgende:
(mijn eerste [COS])
Maargoed dit bandje moet Echt vaker komen.....
och, dat kunnen ze ook onder de lakens. Net zoals Lieke met Huub en Nadia met Dennis.quote:Op zondag 23 september 2007 02:45 schreef grazygirl het volgende:
dellie en rat kunnen lekker info uitwisselen in de jacuzzi en dat allemaal zonder sanctie![]()
Ik heb ook echt een aantal keer aan haar gedacht vanavond (toen de muziek nog bagger was)quote:Op zondag 23 september 2007 02:46 schreef Tissik het volgende:
Het hele "feest"gedruis bijgelezen (thanx!!!! voor alle foto's en commentaren). Ik heb Juf Judith gemist! Die heeft toch een behoorlijke rol vervuld in DGK in het afgelopen jaar. Ik had toch zeker verwacht dat Juf Judith van de partij zou zijn (mét haar band). Watskeburt?![]()
Dat zou wel fijn zijnquote:Op zondag 23 september 2007 02:47 schreef Shayndel het volgende:
Ik denk dat de band blijft zingen en spelen tot dat nix in bed ligt. Men moet voorkomen dta hij de microfoon grijpt en gaat zingen.
Ohw, dat heb ik allemaal gemist blijkbaar...quote:Op zondag 23 september 2007 02:46 schreef Stupidisco het volgende:
Juf Judith wil toch niets meer met de kooi te maken hebben
Ja wat denk je ik was meteen al aan het juichen hoorquote:Op zondag 23 september 2007 02:48 schreef tipsch het volgende:
Back By Dope Demand wordt gespeeld, iemand hier heeft er net om verzocht.![]()
En ik was als altijd weer te langzaam.quote:Op zondag 23 september 2007 02:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Ja wat denk je ik was meteen al aan het juichen hoor
quote:Op zondag 23 september 2007 02:51 schreef lorence1 het volgende:
van mij mag de muziek nokken. Heb zin in gesprekjes etc
Ja al een paar keer, maar het is idd echt een superbandquote:Op zondag 23 september 2007 02:53 schreef KimiK het volgende:
Zie dat alleen Lieke en Huub zich nog met de gasten bemoeien, de rest denkt zoals altijd weer alleen aan ikke ikke en ikke???
Heeft iemand hier al gezegd dat dit een topband is![]()
![]()
Viel mij ook op. Zou Mannie begrepen hebben, dat het niet over haar ging??quote:Op zondag 23 september 2007 02:51 schreef Prospera het volgende:
De rapper zingt over money tegen Brian, maar dat klinkt als Mannie
[afbeelding]
Nee, dacht van King Bee oftwel zanger Ronald Wuustenberg...die kwam uit Amsterdam Noordquote:Op zondag 23 september 2007 02:50 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ah, chillen.Was dit niet van Tony Scott?
quote:Op zondag 23 september 2007 02:56 schreef lorence1 het volgende:
rtl he?
valt me mee dat ze er geen staatsloterijshow aan gekoppeld hebben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |