kewl.quote:Op zondag 23 september 2007 02:56 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee, dacht van King Bee oftwel zanger Ronald Wuustenberg...die kwam uit Amsterdam Noord
Haha ze is alleen wel iets te vroeg vertrokken.... Maar idd ze was waarschijnlijk bang Dries/de wegenwacht tegen te komen.quote:Op zondag 23 september 2007 03:00 schreef Stupidisco het volgende:
nu begrijp ik ook waarom Kim er vandoor is ;-)
quote:Op zondag 23 september 2007 02:57 schreef STAP01 het volgende:
Succes aan iedereen die alle cossen moet teruglezen! Ik ga mn mand opzoeken! Welterusten Fokkertjes!
Denk dat dit uit de kas van JDM/Talpa producties komt, en dat we alleen het eerste optreden op tv zien (en dus rekening RTL)quote:Op zondag 23 september 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Was dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, ze pakken goed uit vanavond die RTL; het was een te duur programma toch![]()
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heettequote:Op zondag 23 september 2007 02:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Pardon? Ronald Wüstenberg?? Waar??![]()
Leuk om alles mee af te sluiten tochquote:Op zondag 23 september 2007 03:02 schreef Prospera het volgende:
Was dit?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Damn, ze pakken goed uit vanavond die RTL; het was een te duur programma toch![]()
Maar hij wel een nummer gezongen, iets met de hele nacht.quote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Shayndel het volgende:
Die dries dat is toch een vent die zijn zalen niet kon vol verkopen.
quote:Op zondag 23 september 2007 02:58 schreef tipsch het volgende:
[..]
kewl.![]()
Tony Scott was volgens mij ook uit die tijd.
http://www.youtube.com/watch?v=Z_wm-YDPB2s&mode=related&search=
Ik zeg, chillen.![]()
Wou al zeggen.. Ronald Wüstenberg is dat stuk verdriet wat vechtsportgala's aan elkaar praat enzo... en die komt niet uit A'dam noordquote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heette
Er stond anders wel een of andere jojo de microfoon te testen...quote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
dries roelvink was een grapje toch...
please
welnee en best gezelliquote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
please
vrees van nietquote:Op zondag 23 september 2007 03:06 schreef lorence1 het volgende:
please
Bedoel je "dans je de hele dag met mij"?quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef Prospera het volgende:
[..]
Maar hij wel een nummer gezongen, iets met de hele nacht.
Dat kon echter ook een ander geweest zijn![]()
Elly is er nog omdat ze wist dat Roel nog kwam, en daarom is Kim gevlucht...quote:Op zondag 23 september 2007 03:09 schreef bosb het volgende:
Tering, Elly is er nog en Kim is al naar huis....... Er gaat echt iets verkeerd.
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).quote:Op zondag 23 september 2007 03:07 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
![]()
Tony Scott....verdomme waar zijn al die gasten gebleven![]()
Elly is er nog omdat de jenever nog niet op wasquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Elly is er nog omdat ze wist dat Roel nog kwam, en daarom is Kim gevlucht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |