Die van Viola van HBB in de chill met al die drankflessenquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).
Nog steeds nietquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef Prospera het volgende:
[..]
Elly is er nog omdat de jenever nog niet op was![]()
en all star fresh niet te vergetenquote:Op zondag 23 september 2007 03:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee de zanger was Mc Pryme, geen idee meer hoe die gast in het echt heette
quote:
na 3 uur in de nacht konden ze heb voor een laag tarief boeken...anders was ie te duurquote:Op zondag 23 september 2007 03:13 schreef bosb het volgende:
Hij is er gewoon echt....... Kwart over 3 en Dries Roelvink komt optreden........
Nee, doe es voorquote:Op zondag 23 september 2007 03:11 schreef tipsch het volgende:
[..]
Leuk he? Ik krijg gewoon zin om even heel eigenaardig te gaan chillen (Dat dansje, ken je 'em?).
Daarom denk ik dus ook dat RTL hier verantwoordelijk voor is, en dat we dit dus ook in de uitzending zullen zienquote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
na 3 uur in de nacht konden ze heb voor een laag tarief boeken...anders was ie te duur
quote:Op zondag 23 september 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
Wat is het leven fijn als de zon schijnt![]()
Ga onder je steen engerd, het is nacht
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.quote:
Misschien eens tijd voor een nieuw horloge?quote:Op zondag 23 september 2007 03:15 schreef lorence1 het volgende:
toch vreemd dat deze man het grote publiek niet bereikt....
tis kwart over 3
ik snap de titel van het liedje wel als hij alleen nacht optredens heeft!!!quote:Op zondag 23 september 2007 03:16 schreef Prospera het volgende:
Wat is het leven fijn als de zon schijnt![]()
Ga onder je steen engerd, het is nacht
LOLquote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.
steve die weer goede maatjes is met natasia and so on
Happy Familyquote:Op zondag 23 september 2007 03:17 schreef gomi het volgende:
[..]
voor de complotdenkers op t forum, dries roelvink is een oude bekende van steve brown uit de happy family tijd.
steve die weer goede maatjes is met natasia and so on
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |