Ze bestaan nog steeds.quote:Your browser is not supported!
Please use MS Internet Explorer 5.0 or higher!
Startup aborted!
Nice! Kun je op deze lettergrootte nou ook de posts lezen?quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef ChOas het volgende:
Okay... camera is leeg, maar dan maar een telefoonfoto
[afbeelding]
-edit-
Wat een zuighende kwaliteit.... morgen zal ik een betere trachten te nemen...
Ja hoor, scherm is echt superscherp!quote:Op dinsdag 25 september 2007 19:05 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Nice! Kun je op deze lettergrootte nou ook de posts lezen?
Had ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 september 2007 18:58 schreef Guppyfriend het volgende:
vraagje, mn vader heeft een .Mac account, en ik een trail versie. we gingen iChat proberen, en het chatten werkte wel, maar de webcam en voice-chat werkte niet. ik kreeg een melding over een communicatie fout. allemaal erg vaag, maar heeft ieamand dat ook ooit eerder gehad?
More!quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:55 schreef ChOas het volgende:
Okay... camera is leeg, maar dan maar een telefoonfoto
[afbeelding]
-edit-
Wat een zuighende kwaliteit.... morgen zal ik een betere trachten te nemen...
Slepen lukt dus niet hij plaatst al mijn video's automatisch in moviesquote:Op dinsdag 25 september 2007 15:07 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Door ze in iTunes - tv shows te zetten, in plaats van in de Movies map.
Selecteer de een paar afleveringen -> appeltje+ i -> video -> soort video.quote:Op woensdag 26 september 2007 00:48 schreef Steve-O het volgende:
[..]
Slepen lukt dus niet hij plaatst al mijn video's automatisch in movies
Johnny Bravoquote:Op woensdag 26 september 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
Hubba hubba: http://www.thinksecret.com/archives/leopard9a559/
Ziet er leuk uitquote:Op woensdag 26 september 2007 09:02 schreef de_sapje het volgende:
Pixelmator is uit! Een soort lichte versie van Photoshop, geschreven in Cocoa en gebruik makend van Core Image. Lijkt me een perfect alternatief voor Photoshop Elements (nog goedkoper ook).
Het zijn de kleine dingetjes die het hem doen. Dat word Leopard voor mij.quote:Op woensdag 26 september 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
Hubba hubba: http://www.thinksecret.com/archives/leopard9a559/
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |