De pers heeft aardig wat invloed op de overheid. Daarom noem ik pers ook wel eens staatspers. Ik zal het niet meer doenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:06 schreef du_ke het volgende:
[..]
De paasboodschap van de paus wordt echter wel elk jaar uitgezonden. En wat bedoel je precies met staatspers? Dat Balkenende bepaalt wat er op het journaal komt ofzo?
Da's wel waar. Wilders haalt zo'n beetje al zijn kamervragen uit de Telegraaf.quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 15:34 schreef cultheld het volgende:
[..]
De pers heeft aardig wat invloed op de overheid. Daarom noem ik pers ook wel eens staatspers. Ik zal het niet meer doen.
Volgens mij heeft de Telegraafredactie er een sport van gemaakt. Hoe schrijf ik een bericht zodanig, dat Wilders er vragen over gaat stellenquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's wel waar. Wilders haalt zo'n beetje al zijn kamervragen uit de Telegraaf.![]()
Waarna jij er weer een leuk item van kan maken bij stand.nl. Eigenlijk vreten we dus allemaal van de straat, niewaar?quote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:33 schreef SCH het volgende:
[..]
Da's wel waar. Wilders haalt zo'n beetje al zijn kamervragen uit de Telegraaf.![]()
Zo is het. We houden elkaar gezellig bezigquote:Op zaterdag 13 oktober 2007 18:57 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Waarna jij er weer een leuk item van kan maken bij stand.nl. Eigenlijk vreten we dus allemaal van de straat, niewaar?
Dhimmi! Cultuurrelativist!quote:Op zondag 14 oktober 2007 01:08 schreef Kees22 het volgende:
Het jeugdjournaal en het Klokhuis berichten ook al jarenlang over Chinees nieuwjaar. Zijn er wel een miljoen Chinezen in Nederland? Zo nee, krijgen die geringe aantallen Chinezen geen overmatige aandacht en macht?
Deze vergelijking is zelfs nog drogreden-onwaardigquote:Op zondag 14 oktober 2007 01:08 schreef Kees22 het volgende:
Het jeugdjournaal en het Klokhuis berichten ook al jarenlang over Chinees nieuwjaar. Zijn er wel een miljoen Chinezen in Nederland? Zo nee, krijgen die geringe aantallen Chinezen geen overmatige aandacht en macht?
Omdat het je niet echt uitkomt ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 14:11 schreef cultheld het volgende:
[..]
Deze vergelijking is zelfs nog drogreden-onwaardig.
Omdat het een belachelijke vergelijking is.quote:
Leg eens uit ?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijke vergelijking is.
Hoezo dat dan?quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:39 schreef cultheld het volgende:
[..]
Omdat het een belachelijke vergelijking is.
We moeten gewoon steekpartijen op scholen verbieden, dan gebeurt het niet meer volgens het CDA.quote:Op zondag 14 oktober 2007 17:18 schreef cultheld het volgende:
http://www.nieuwnieuws.nl(...)bat_over_steekp.html Treurig
En als het een blanke was, wordt dan de AEL groter en groter?quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:34 schreef JohnDope het volgende:
Laten we nou maar hopen dat er een kaaskop achter die aanslag op het politiebureau zat, want anders wordt die Wilders weer groter en groter.
Want Chachacha is de laatste die lacht?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
En als het een blanke was, wordt dan de AEL groter en groter?
Steekpartijen zijn, volgens mij, sinds 1881 verboden. Maar ik zal wel iets gemist hebben.quote:Op maandag 15 oktober 2007 00:25 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
We moeten gewoon steekpartijen op scholen verbieden, dan gebeurt het niet meer volgens het CDA.![]()
Pardon?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Want Chachacha is de laatste die lacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |