quote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Teles die cool gemaakt zijn kun je niet vaak genoeg laten zien.
Oh. Ik heb er een setje SD's in gezet, perfecte gitaar nu, tesamen met nieuwe tuners...quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van hetquote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
Ik had een tijd geleden een site gevonden waar stond hoe je een Floyd Rose installeert op een Stratocaster. Weet iemand nog ergens zo'n site met plaatjes? Kan het niet meer vinden..
Ik ben ook niet zo kapot van Gibson humbuckers, een vriend van me had ooit een custom waar ie de elementen had vervangen door SD's en daar knapte de gitaar nog van op. Toch raar, op een gitaar van 3000E.quote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van het
Gewoon een setje custom-custom erin en gaan!quote:Op zondag 23 september 2007 13:16 schreef Witchfynder het volgende:
Het is punt is, het zijn erg bluesy elementen en als je ons soort Metal speelt heb je echt high output elementen nodig die je een lekker scherp geluid geven (denk aan Megadeth of Iced Earth bijv). Hij wil zelf eigenlijk niks aan zijn gitaar doen. Hij is nog eerder bereid nog een gitaar te kopen haha.
Het te typen lijkt al een opgave.quote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
Flpyed lijkt me best kut om te isntalleren
geen flauw idee, maar typen is soms best moeilijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Mid scoopquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Geef mij die twin...quote:Op zondag 23 september 2007 13:45 schreef Jorikjet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vd5aKz2V6HQ
kater en verveling...
Hangt er vanaf wat je speelt. Wij spelen punkmetal, en dan schiet het niet echt op denk ik...quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Jorikjet het volgende:
Ik kan iedereen aanraden dit pedaaltje te kopen, want geeft echt super lekkere sound.
Heeft guitarfetish ze niet?quote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
TLFGquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Too Loud For Granny, wat een kutband![]()
![]()
[afbeelding]
Geinig gitaartje, ik wil er 1![]()
Eerst de verhuizing maar eens afwachten en dan kijken oftie goed speelt!
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericonquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ow ik onthoud altijd de plaatjesquote:Op zondag 23 september 2007 18:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericon![]()
Castles Made of Sandquote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef punkjunk het volgende:
Klinkt beetje heel erg als Little Wing of niet?.
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondlooptquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ja sorry ik heb een levenquote:Op zondag 23 september 2007 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondloopt
Mainmusicquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
pwnende pwnyquote:
Ach ja, alle Hendrix klinkt tenslotte hetzelfde.quote:
Ouch...quote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, alle Hendrix klinkt tenslotte hetzelfde.
Toffe musicman...quote:Op zondag 23 september 2007 21:12 schreef Zygje het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=ThoVFDB0Y0o&mode=related&search=
nice
't Is dat je 't niet meent...quote:Op zondag 23 september 2007 21:13 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach ja, alle Hendrix klinkt tenslotte hetzelfde.
Held!!quote:
Zou je eens moeten proberen, misschien dat je er dan achter komt dat gitaar spelen meer is dan alleen *5-akkoordjes rammenquote:Op zondag 23 september 2007 22:56 schreef imported_sphinx het volgende:
je gaat toch niet serieus naar hendrix luisteren?![]()
Ik kan je aanraden dan eens naar Iced Earth te luisteren. Dan zul je horen wat je met *5-akkoordjes in de basis kunt doen.quote:Op zondag 23 september 2007 23:59 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Zou je eens moeten proberen, misschien dat je er dan achter komt dat gitaar spelen meer is dan alleen *5-akkoordjes rammen.
Vette site ja!quote:
ja diequote:Op zondag 23 september 2007 13:43 schreef Deansensitized het volgende:
[..]
Mid scoop
En de Explorer van Dean heet gewoon de Z en kick mega aars!
[afbeelding]
Kan je em er niet gewoon andersom opschroeven?!quote:Op maandag 24 september 2007 00:10 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vette site ja!
Damn it... ik zoek dus deze, maar dan linkshandig. Ik ga echt vrezen dat ik die ooit zelf moet maken. Belachelijk, want ik heb gitaren te koop zien staan met zo'n slagplaat.
[afbeelding]
Mijn ideequote:Op maandag 24 september 2007 00:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je em er niet gewoon andersom opschroeven?!![]()
neh, het randje aan de bovenkant is een beetje afgerond, dat werkt vast niet.quote:Op maandag 24 september 2007 00:23 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Kan je em er niet gewoon andersom opschroeven?!![]()
dat dus.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef Pwny het volgende:
[..]
Mijn idee
maar volgens mij hebben ze zo'n schuin randje zeg maar
maarja beetje bijvijlen![]()
Ook het enige wat dat idee tegen houdt. Grmblz.quote:Op maandag 24 september 2007 00:24 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
neh, het randje aan de bovenkant is een beetje afgerond, dat werkt vast niet.
Dan staat de rand van de slagplaat schuin naar binnen ipv buiten.quote:Op maandag 24 september 2007 00:33 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar als de gitaar het zelfde is alleen dan linkshandig.............. Naja ik zal het wel niet goed zien![]()
Ik ga maar slapen
boerenquote:Op maandag 24 september 2007 07:43 schreef punkjunk het volgende:
Mijn god, normaal was bruut. Ik kwam binnnen, bier tanken, naar het midden, shirt van me barst, de hele avond staant te beuke en bier over me heen gekregen.
.
Heb nog wel een mooie Ibanez te koopquote:
Achterkant ook in de verfquote:Op maandag 24 september 2007 12:25 schreef ikheetmartijn het volgende:
Nog wat gemist hier?
Dean nog weer met je Epi body bezig geweest?
Single HB strat pickguard (black)
Neuh hoor, zelfs ik heb er een... een blauwe nog welquote:Op maandag 24 september 2007 12:57 schreef SNArky het volgende:
Ik wil een akoestische gitaar, volgens mij begin ik een softie te worden.
neu, een sunn stratocaster vind ik niet echt leuk om te fixen, een oud verrote acoustische evenmin, basgitaar in bruikleen moet nog altijd een keertje terug en me 2 yamaha's spelen wel fijn, maar missen dus een snaarquote:Op maandag 24 september 2007 13:26 schreef Deansensitized het volgende:
Jonge, zeikerd.
En verotte gitaren is geen excuus! Fiksen die dingen!
Ook de solo?quote:Op maandag 24 september 2007 14:10 schreef Jimbo het volgende:
smoke on the water
Tenzij je een Noorse viking metalhead bent. Dan is akoestisch spelen heel erg trve ende kvlt.quote:Op maandag 24 september 2007 12:57 schreef SNArky het volgende:
Ik wil een akoestische gitaar, volgens mij begin ik een softie te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |