quote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Teles die cool gemaakt zijn kun je niet vaak genoeg laten zien.
Oh. Ik heb er een setje SD's in gezet, perfecte gitaar nu, tesamen met nieuwe tuners...quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van hetquote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
Ik had een tijd geleden een site gevonden waar stond hoe je een Floyd Rose installeert op een Stratocaster. Weet iemand nog ergens zo'n site met plaatjes? Kan het niet meer vinden..
Ik ben ook niet zo kapot van Gibson humbuckers, een vriend van me had ooit een custom waar ie de elementen had vervangen door SD's en daar knapte de gitaar nog van op. Toch raar, op een gitaar van 3000E.quote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van het
Gewoon een setje custom-custom erin en gaan!quote:Op zondag 23 september 2007 13:16 schreef Witchfynder het volgende:
Het is punt is, het zijn erg bluesy elementen en als je ons soort Metal speelt heb je echt high output elementen nodig die je een lekker scherp geluid geven (denk aan Megadeth of Iced Earth bijv). Hij wil zelf eigenlijk niks aan zijn gitaar doen. Hij is nog eerder bereid nog een gitaar te kopen haha.
Het te typen lijkt al een opgave.quote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
Flpyed lijkt me best kut om te isntalleren
geen flauw idee, maar typen is soms best moeilijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Mid scoopquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Geef mij die twin...quote:Op zondag 23 september 2007 13:45 schreef Jorikjet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vd5aKz2V6HQ
kater en verveling...
Hangt er vanaf wat je speelt. Wij spelen punkmetal, en dan schiet het niet echt op denk ik...quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Jorikjet het volgende:
Ik kan iedereen aanraden dit pedaaltje te kopen, want geeft echt super lekkere sound.
Heeft guitarfetish ze niet?quote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
TLFGquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Too Loud For Granny, wat een kutband![]()
![]()
[afbeelding]
Geinig gitaartje, ik wil er 1![]()
Eerst de verhuizing maar eens afwachten en dan kijken oftie goed speelt!
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericonquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ow ik onthoud altijd de plaatjesquote:Op zondag 23 september 2007 18:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericon![]()
Castles Made of Sandquote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef punkjunk het volgende:
Klinkt beetje heel erg als Little Wing of niet?.
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondlooptquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ja sorry ik heb een levenquote:Op zondag 23 september 2007 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondloopt
Mainmusicquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
pwnende pwnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |