Hangt er vanaf wat je speelt. Wij spelen punkmetal, en dan schiet het niet echt op denk ik...quote:Op zondag 23 september 2007 14:14 schreef Jorikjet het volgende:
Ik kan iedereen aanraden dit pedaaltje te kopen, want geeft echt super lekkere sound.
Heeft guitarfetish ze niet?quote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
TLFGquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:21 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Too Loud For Granny, wat een kutband![]()
![]()
[afbeelding]
Geinig gitaartje, ik wil er 1![]()
Eerst de verhuizing maar eens afwachten en dan kijken oftie goed speelt!
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericonquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ow ik onthoud altijd de plaatjesquote:Op zondag 23 september 2007 18:55 schreef imported_sphinx het volgende:
[..]
dat figuur dat hier al langer zit geloof ik, maar nu met andere usericon![]()
Castles Made of Sandquote:Op zondag 23 september 2007 14:05 schreef punkjunk het volgende:
Klinkt beetje heel erg als Little Wing of niet?.
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondlooptquote:Op zondag 23 september 2007 18:47 schreef VaderJacob het volgende:
[..]
Ja hoor, en wie de fuck mag jij zijn![]()
![]()
![]()
Ja sorry ik heb een levenquote:Op zondag 23 september 2007 19:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
iemand die al zn jaar of 4 /5 langer dan jou hier op t forum rondloopt
Mainmusicquote:Op zondag 23 september 2007 16:31 schreef Deansensitized het volgende:
Nja, hou het eerst wel bij de scheur van de Marshall zelf
Maarrrr vraagje, weet iemand een online shopje die Strat pickguards/scratcplate/slagplaten verkoopt met 1 Humbucker gat? Vox Humana heeft ze niet. Wel blanco, dat je zelf een kan frezen, maar als er voorgefabriekte zijn is dat iets gemakkelijker natuurlijk![]()
pwnende pwnyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |