Ik vind de muziek van Dick Dale nou niet echt jumpwaardig...quote:
Ik bedoel maar... en je hebt kutmuziek...quote:Op zondag 23 september 2007 12:51 schreef Aresdreams het volgende:
ik beweeg ook niet in een disco, disco's zuigen
is al eens gepostquote:Op zondag 23 september 2007 12:56 schreef Witchfynder het volgende:
En zo maak je van een Tele toch een metalgitaar:
[afbeelding]
En wordt er ook niet mooier van...quote:
quote:
Je moet ook direct de elementen vervangen, epi stocks zijn kut...quote:Op zondag 23 september 2007 13:00 schreef Witchfynder het volgende:
[..].
Maar die gitaar is een bitch om 'in line' met het bandgeluid te krijgen. Naar de Jackson RR3 van de andere gitarist hoef je maar te wijzen en hij geeft een strak geluid. Bij de SG moet je de amp drie keer verbouwen.
Maar als hij zijn eigen top heeft hebben we dat niet meer.
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer.quote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef TeleluvR het volgende:
[..]
Je moet ook direct de elementen vervangen, epi stocks zijn kut...![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Teles die cool gemaakt zijn kun je niet vaak genoeg laten zien.
Oh. Ik heb er een setje SD's in gezet, perfecte gitaar nu, tesamen met nieuwe tuners...quote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van hetquote:Op zondag 23 september 2007 13:02 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Er zitten Gibson elementen in. Maar welke weet hij niet meer..
Ik had een tijd geleden een site gevonden waar stond hoe je een Floyd Rose installeert op een Stratocaster. Weet iemand nog ergens zo'n site met plaatjes? Kan het niet meer vinden..
Ik ben ook niet zo kapot van Gibson humbuckers, een vriend van me had ooit een custom waar ie de elementen had vervangen door SD's en daar knapte de gitaar nog van op. Toch raar, op een gitaar van 3000E.quote:Op zondag 23 september 2007 13:05 schreef Jorikjet het volgende:
[..]
zeker gibson design humbuckers, die zijn niet echt je van het
Gewoon een setje custom-custom erin en gaan!quote:Op zondag 23 september 2007 13:16 schreef Witchfynder het volgende:
Het is punt is, het zijn erg bluesy elementen en als je ons soort Metal speelt heb je echt high output elementen nodig die je een lekker scherp geluid geven (denk aan Megadeth of Iced Earth bijv). Hij wil zelf eigenlijk niks aan zijn gitaar doen. Hij is nog eerder bereid nog een gitaar te kopen haha.
Het te typen lijkt al een opgave.quote:Op zondag 23 september 2007 13:29 schreef Aresdreams het volgende:
Flpyed lijkt me best kut om te isntalleren
geen flauw idee, maar typen is soms best moeilijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Mid scoopquote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Het te typen lijkt al een opgave..
Hey, hoe noem je het ook alweer wanneer een gitarist zijn bas en treble helemaal open draait en zijn mid weg? "Hm hm scoop" ofzo.
Geef mij die twin...quote:Op zondag 23 september 2007 13:45 schreef Jorikjet het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=vd5aKz2V6HQ
kater en verveling...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |