quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Over 5 maanden ga ik trouwen. We hebben al een hoop geregeld (jurk, locaties), maar er is ook nog zat voor te bereiden (ringen, kaarten).
Ondertussen begint het wel enorm te kriebelen![]()
![]()
Idd gefeli!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Over 5 maanden ga ik trouwen. We hebben al een hoop geregeld (jurk, locaties), maar er is ook nog zat voor te bereiden (ringen, kaarten).
Ondertussen begint het wel enorm te kriebelen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef MissMSX het volgende:
Hihibedankt.
Het is wel een ontzettend mutserige actie voor een MissMSX![]()
![]()
Spijkerbroek met t-shirt is ook genoeg, maar het verschilt toch per persoon.. Ikzelf heb een 3 delig pak, maar dat komt omdat ik dat mooi vind en het me blijkbaar ook staat (vriendin vond het ook mooi).. Het verschilt dus per persoon, en je bepaalt het natuurlijk altijd zelf...quote:Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Stansfield het volgende:
Ik had pas 2 bruiloften vlak achter elkaar en wat me opviel is dat de bruidegom altijd een 3 delig pak aan heeft. Is dat de standaard bij een bruiloft?? Is 2 delig niet genoeg?
Kan heel oudbollig zijn idd, maar mijn pak is absoluut geen standaard pak. Het is eentje van Hugo Boss en het is geen trouwpak maar een "normaal" pak, dit oogt al minder "oudbollig"quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |