abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53569741
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
Proficiat Rekkie met de trouwplannen. Ben je al bezig met de organisatie van jullie huwelijk? En hoe zie je het allemaal gebeuren? Enkel voor de wet? Of ook een kerkelijk huwelijk? Een groot feest of liever intiem?
Groot feest en inderdaad ook een kerkelijk huwelijk (al was het alleen voor de sfeer).
Ik heb mijn aanstaande vrouw vandaag pas gevraagd, dus we gaan nu enorm plannen.
pi_53570164
Veel succes, Rekkie. Ik kijk al uit naar al jullie verhalen
pi_53570197
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 16:42 schreef leonieke het volgende:
Veel succes, Rekkie. Ik kijk al uit naar al jullie verhalen
pi_53576174
Hey gefeliciteerd rekkie! en veel plezier met plannen!
pi_53577576
Gefeliciteerd Rekkie en heel veel plezier met alle voorbereidingen!
pi_53577660
En de eerste amateurplaatjes van onze fantastische dag gisteren! (Betere plaatjes volgen na onze huwelijksreis die morgen begint!)

Daar komen we! We werden met applaus ontvangen

En naar binnen, toch wel bibberdebibber allebei! Letten we even op mijn knappe echtgenoot? Sorry dames, vanaf nu officieel bezet!

Ringen!

Even een luchtje scheppen buiten, toch weer achtervolgd door een camera

Aan tafel!

En wat voor een tafel!

Met dank aan mijn ouders voor mijn prachtige ensemble waarvoor ik slechts zo'n 130 keer complimenten in ontvangst heb genomen

[ Bericht 6% gewijzigd door bianca en michael op 29-09-2007 22:26:52 ]
En ja, dat zijn onze eigen Boris † en Diever hiernaast!
pi_53577742
Wat leuk Bianca!!! Jullie zien er allebei heel mooi en gelukkig uit. Het ziet er echt uit als een superdag!

Gefeliciteerd!
pi_53585106
Hey al foto's van Bianca wat leuk! En idd jullie zien er mooi uit samen!
Van Harte gefeliciteerd met jullie man en vrouw zijn!
En een mooie en fijne huwelijksreis gewenst!
  maandag 1 oktober 2007 @ 08:42:46 #109
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53609077
Zaterdag trouwpak uitgezocht, nu is toch echt bijna alles al geregeld... nog 2 maandjes en dan is het zover...
"Step into the light to see the darkness"
"If you talk to God you're religious. If God talks to you, you're psychotic."
pi_53609903
het weekend verjaardag van 2 van de kids van mn zus, is mijn tante daar biedt ze me aan mn jurk te willen betalen, werd ik beetje stil van
pi_53609927
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef draculettetje het volgende:
het weekend verjaardag van 2 van de kids van mn zus, is mijn tante daar biedt ze me aan mn jurk te willen betalen, werd ik beetje stil van
Mooi toch.... inderdaad wel iets om stil van te worden.
pi_53624645
Dat is wel met recht een suikertante dan! Weet ze wel wat een jurk kost?
pi_53633727
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:

Je maakt die zo duur als je zelf wilt hoor
pi_53637319
quote:
Op maandag 1 oktober 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Ha ha daar was ze niet van op de hoogte, heb gister nog even met haar gebeld. Verteld dat ik het echt heel lief vond van haar maar ook dat een jurk duur kan zijn. Voorgesteld dat zij een bedrag kon bedenken wat haar past, als ik dan daar boven kom betaal ik de rest zelf.
Kwam ze meteen met een bedrag, wat ik overigens zelf ook in mn hoofd om te besteden! dus ik ben er nog steeds stil van.

maar idd met recht een suikertante
pi_53647104
Wij hebben onze feestlocatie gevonden hoor,vanavond gaan we bij een fotograaf kijken!

Ziet er mooi uit Bianca!

En draculettetje wat lief van je tante
01-08-2008
pi_53660185
quote:
Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben onze feestlocatie gevonden hoor,vanavond gaan we bij een fotograaf kijken!

Ziet er mooi uit Bianca!

En draculettetje wat lief van je tante
en waar wordt er gefeest of is dat nog geheim?
pi_53672769
Canterel wordt gelunched,dinner,feest en gelogeerd! De fotograaf wordt studio Beekpark
We gaan als een speer,op deze manier kunnen we volgende maand al trouwen HaHaHa!!!
01-08-2008
pi_53679630
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 18:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Canterel wordt gelunched,dinner,feest en gelogeerd! De fotograaf wordt studio Beekpark
We gaan als een speer,op deze manier kunnen we volgende maand al trouwen HaHaHa!!!
goed plan!

Ik heb vanmiddag lekker de hele middag met schoonmoeder trouwjurken zitten te kijken in trouwmagazine,
conclussie toch maar een afspraak bij prinses....
pi_53699728
Ik heb vandaag aan de kids in mijn klas (groep 5) verteld dat ik ga trouwen, ze waren erg enthousiast.

Enkele reacties:

"Hoe zag het aanzoek eruit?" (waarop ik dat dus moest voordoen )
"Gaan jullie nu ook babietjes maken?"
"Oh... dan hebben jullie met elkaar in bed gelegen!"
"Waarom ga je nou niet gewoon dit jaar trouwen? 22 april duurt nog zo lang!"
pi_53701017
quote:
Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef draculettetje het volgende:

[..]

goed plan!

Ik heb vanmiddag lekker de hele middag met schoonmoeder trouwjurken zitten te kijken in trouwmagazine,
conclussie toch maar een afspraak bij prinses....

Ben erg benieuwd hoe je het vindt daar! Wanneer ga je of weet je dat nog niet?
01-08-2008
pi_53703303
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag aan de kids in mijn klas (groep 5) verteld dat ik ga trouwen, ze waren erg enthousiast.

Enkele reacties:

"Hoe zag het aanzoek eruit?" (waarop ik dat dus moest voordoen )
"Gaan jullie nu ook babietjes maken?"
"Oh... dan hebben jullie met elkaar in bed gelegen!"
"Waarom ga je nou niet gewoon dit jaar trouwen? 22 april duurt nog zo lang!"
hihi leuke reacties!
pi_53703364
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Pure-Poison het volgende:

[..]

Ben erg benieuwd hoe je het vindt daar! Wanneer ga je of weet je dat nog niet?
20 oktober pas, heb wel een idee natuurlijk omdat ik er met mn nichtje ben geweest en ik nu ga voor de jurken die ik in het blaadje heb gezien, dus toch wat traditioneel
vandaag ook zo goed als knoop doorgehakt wat betreft de locatie: kapel hoog soere (daar moeten we nog kijken), daar trouwen dan voor de wet en het diner en feest party boederij in epe, met overnachting op de camoing aldaar!
pi_53703563
quote:
Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef bianca en michael het volgende:
En de eerste amateurplaatjes van onze fantastische dag gisteren! (Betere plaatjes volgen na onze huwelijksreis die morgen begint!)

Daar komen we! We werden met applaus ontvangen

[afbeelding]

En naar binnen, toch wel bibberdebibber allebei! Letten we even op mijn knappe echtgenoot? Sorry dames, vanaf nu officieel bezet!

[afbeelding]

Ringen!

[afbeelding]

Even een luchtje scheppen buiten, toch weer achtervolgd door een camera

[afbeelding]

Aan tafel!

[afbeelding]

En wat voor een tafel!

[afbeelding]

Met dank aan mijn ouders voor mijn prachtige ensemble waarvoor ik slechts zo'n 130 keer complimenten in ontvangst heb genomen
Jullie zien er geweldig uit en heel erg stralend
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 09:40:04 #124
17979 MissMSX
Knightmare
pi_53713542
Over 5 maanden ga ik trouwen. We hebben al een hoop geregeld (jurk, locaties), maar er is ook nog zat voor te bereiden (ringen, kaarten).
Ondertussen begint het wel enorm te kriebelen
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_53714823
quote:
Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef draculettetje het volgende:

[..]

20 oktober pas, heb wel een idee natuurlijk omdat ik er met mn nichtje ben geweest en ik nu ga voor de jurken die ik in het blaadje heb gezien, dus toch wat traditioneel
vandaag ook zo goed als knoop doorgehakt wat betreft de locatie: kapel hoog soere (daar moeten we nog kijken), daar trouwen dan voor de wet en het diner en feest party boederij in epe, met overnachting op de camoing aldaar!
Leuk Party boederij in Epe hebben wij ook nog over nagedacht.
01-08-2008
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 12:12:09 #126
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_53717315
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Over 5 maanden ga ik trouwen. We hebben al een hoop geregeld (jurk, locaties), maar er is ook nog zat voor te bereiden (ringen, kaarten).
!

Wat leuk gefeliciteerd
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_53717458
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 09:40 schreef MissMSX het volgende:
Idd gefeli!
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 16:58:32 #128
17979 MissMSX
Knightmare
pi_53724291
Hihi bedankt.
Het is wel een ontzettend mutserige actie voor een MissMSX
50.000 O+
pi_53738543
Gefeliciteerd, MissMSX! Wat is de exacte datum?
pi_53743042
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 16:58 schreef MissMSX het volgende:
Hihi bedankt.
Het is wel een ontzettend mutserige actie voor een MissMSX

Gefeli
Af en toe mutserig zijn moet kunnen hoor,en je kan het zo mutserig maken als je wilt.Wij willen ook
niet zo'n tuttige bruiloft
01-08-2008
pi_53753430
Ik ga ook trouwen!
Ergens in september volgend jaar, en we moeten alles nog regelen! Dus wie weet kom ik hier nog wat nuttige tips tegen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_53754452
Update:

Locatie is zo goed als bekend, trouwjurk (qua model) is gekozen (mits het past en staat).
Indeling dag is globaal bekend, een mensenmassa is ook zo goed als overlegd.

Qua vervoer wachten we nog op wat informatie, maar de auto is wel aardig duidelijk hoe deze er uit moet zien.

Huwelijksreis hebben we besproken en ook daar zijn we het wel snel over eens.

14 oktober nog even naar de Weddingfair in Den Haag.
pi_53759078
Gefeliciteerd, tessie! Je hebt nog genoeg tijd om alles te regelen hoor, een jaar duurt nog lang

Dat gaat goed Rekkie, bijna alles al geregeld!
pi_53848954
We gaan trouwen op 29 februari (I know. Don't ask ). Mag wel in het lijstje in de OP

@ Rekkie: Waarom ga je eigenlijk naar een trouwbeurs? Ik zie mezelf daar niet snel naar toegaan, maar ik weet dan ook niet wat de toegevoegde waarde kan zijn
50.000 O+
pi_53850045
Een trouwbeurs hebben we ook niet gedaan. We hadden ons huwelijk al helemaal in gedachten en hadden geen zin om nog meer dure goestingskes te krijgen. Een toegevoegde waarde zag ik er ook niet in.

Proficiat aan de nieuwkomers trouwens
pi_53853590
Die trouwbeurs is in de grote kerk he?

ik denk dat ik wel ga kijken met
Wij kunnen daar ideetjes opdoen voor de kaarten, kleding, taart enz, aangezien we nog bijna niets geregeld hebben behalve het stadhuis en de ringen.
pi_53855968
Ik ben een paar weken geleden ook op een trouwbeurs geweest. Best aardig, maar omdat wij alles behalve de kleding al zo'n beetje geregeld hebben, was het ook wel een beetje overbodig om daarheen te gaan.

Vandaag gaan we in ondertrouw!
En morgen heb ik mijn tweede afspraak in een bruidsmodezaak, ik ben heel benieuwd of het weer zo leuk is als de eerste keer.
pi_53889951
Ondertrouw was leuk!

De afspraak bij de bruidsmodezaak van vanmiddag was echter één groot fiasco. Het was absoluut mijn type zaak en verkoopster niet. Ik heb helemaal niets gepast en binnen 20 minuten stond ik weer buiten. De goedkoopste jurk die ze hadden was 1400 euro en de enige die ik de moeite waard vond was 2000 euro!

Ik heb de zaak van de vorige keer meteen weer gebeld en een afspraak gemaakt voor volgende week vrijdag. Ik heb mijn jurk dus gevonden!
pi_53906617
Wij zijn ook bij zo'n trouwbeurs geweest (love & marriage in utrecht) maar ik vond er niet veel aan. Heel veel opdringerige verkopers en weinig orginele dingen. Het enige leuke vond ik de bruidsmodeshow!
pi_53986674
Het topic ligt wel een beetje stil he!
Wij zijn druk bezig met vanalles te bedenken wat we willen enzo. Ik vind het alleen erg lastig om een feestlocatie te vinden. Er zijn er zoveel (in Amsterdam) en ik weet gewoon niet wat (en hoe!) ik moet kiezen. Iemand nog tips?
  woensdag 17 oktober 2007 @ 12:39:23 #141
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53987136
Je moet eerst op papier zetten waaraan een locatie moet voldoen. Bijvoorbeeld:

- aantal personen wat mogelijk is
- wat voor uitstraling moet het hebben
- wat voor sfeer wil je en is dat mogelijk.
- is er genoeg ruimte om te dansen, is er genoeg ruimte voor de band/dj
- prijs is natuurlijk ook wel belangrijk lijkt me.
etc etc etc
pi_53988260
Iemand ook suggesties waar je grote luxe of sportieve auto's kunt huren?

Ik ben eigenlijk op zoek naar een Audi A8 of Masseratie Quatroporte (of vergelijkbaar)
pi_53992593
Wij zijn op zoek naar muziek een band of dj.Vindt het best moeilijk.Hoe hebben jullie het gedaan of gaan het doen met de muziek?
01-08-2008
  woensdag 17 oktober 2007 @ 18:39:40 #144
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_53993436
Wij hebben een dj via www.altijd-feest.com, goeie prijs en veel mogelijkheden qua muziek. Je geeft zelf een top 20 door en daar vult de dj de rest bij aan.
pi_53996851
Tekst voor de uitnodiging bedenken is nog best lastig
50.000 O+
pi_54006557
Dat lijkt me inderdaad iets waar je dan ineens achter komt, dat het toch niet zo makkelijk is als je had gedacht.
Even googlen voor voorbeelden ofzo?
pi_54007248
Ik had pas 2 bruiloften vlak achter elkaar en wat me opviel is dat de bruidegom altijd een 3 delig pak aan heeft. Is dat de standaard bij een bruiloft?? Is 2 delig niet genoeg?
  donderdag 18 oktober 2007 @ 11:49:09 #148
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54007509
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 11:36 schreef Stansfield het volgende:
Ik had pas 2 bruiloften vlak achter elkaar en wat me opviel is dat de bruidegom altijd een 3 delig pak aan heeft. Is dat de standaard bij een bruiloft?? Is 2 delig niet genoeg?
Spijkerbroek met t-shirt is ook genoeg, maar het verschilt toch per persoon.. Ikzelf heb een 3 delig pak, maar dat komt omdat ik dat mooi vind en het me blijkbaar ook staat (vriendin vond het ook mooi).. Het verschilt dus per persoon, en je bepaalt het natuurlijk altijd zelf...
pi_54007833
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
  donderdag 18 oktober 2007 @ 12:14:48 #150
28372 locutus51
Nil Volentibus Arduum
pi_54008091
quote:
Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
Kan heel oudbollig zijn idd, maar mijn pak is absoluut geen standaard pak. Het is eentje van Hugo Boss en het is geen trouwpak maar een "normaal" pak, dit oogt al minder "oudbollig"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')