Groot feest en inderdaad ook een kerkelijk huwelijk (al was het alleen voor de sfeer).quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:13 schreef leonieke het volgende:
Proficiat Rekkie met de trouwplannen. Ben je al bezig met de organisatie van jullie huwelijk? En hoe zie je het allemaal gebeuren? Enkel voor de wet? Of ook een kerkelijk huwelijk? Een groot feest of liever intiem?
quote:Op zaterdag 29 september 2007 16:42 schreef leonieke het volgende:
Veel succes, Rekkie. Ik kijk al uit naar al jullie verhalen
Mooi toch.... inderdaad wel iets om stil van te worden.quote:Op maandag 1 oktober 2007 09:34 schreef draculettetje het volgende:
het weekend verjaardag van 2 van de kids van mn zus, is mijn tante daar biedt ze me aan mn jurk te willen betalen, werd ik beetje stil van![]()
quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel met recht een suikertante dan! Weet ze wel wat een jurk kost?![]()
Ha ha daar was ze niet van op de hoogte, heb gister nog even met haar gebeld. Verteld dat ik het echt heel lief vond van haar maar ook dat een jurk duur kan zijn. Voorgesteld dat zij een bedrag kon bedenken wat haar past, als ik dan daar boven kom betaal ik de rest zelf.quote:Op maandag 1 oktober 2007 19:37 schreef Fannetje het volgende:
Dat is wel met recht een suikertante dan! Weet ze wel wat een jurk kost?![]()
en waar wordt er gefeest of is dat nog geheim?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:44 schreef Pure-Poison het volgende:
Wij hebben onze feestlocatie gevonden hoor,vanavond gaan we bij een fotograaf kijken!
Ziet er mooi uit Bianca!
En draculettetje wat lief van je tante
goed plan!quote:Op woensdag 3 oktober 2007 18:15 schreef Pure-Poison het volgende:
Canterel wordt gelunched,dinner,feest en gelogeerd! De fotograaf wordt studio Beekpark![]()
We gaan als een speer,op deze manier kunnen we volgende maand al trouwen HaHaHa!!!
quote:Op woensdag 3 oktober 2007 22:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
goed plan!
Ik heb vanmiddag lekker de hele middag met schoonmoeder trouwjurken zitten te kijken in trouwmagazine,
conclussie toch maar een afspraak bij prinses....
hihi leuke reacties!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag aan de kids in mijn klas (groep 5) verteld dat ik ga trouwen, ze waren erg enthousiast.
Enkele reacties:
"Hoe zag het aanzoek eruit?" (waarop ik dat dus moest voordoen)
"Gaan jullie nu ook babietjes maken?"
"Oh... dan hebben jullie met elkaar in bed gelegen!"
"Waarom ga je nou niet gewoon dit jaar trouwen? 22 april duurt nog zo lang!"
20 oktober pas, heb wel een idee natuurlijk omdat ik er met mn nichtje ben geweest en ik nu ga voor de jurken die ik in het blaadje heb gezien, dus toch wat traditioneelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef Pure-Poison het volgende:
[..]
Ben erg benieuwd hoe je het vindt daar! Wanneer ga je of weet je dat nog niet?
Jullie zien er geweldig uit en heel erg stralendquote:Op zaterdag 29 september 2007 22:17 schreef bianca en michael het volgende:
En de eerste amateurplaatjes van onze fantastische dag gisteren! (Betere plaatjes volgen na onze huwelijksreis die morgen begint!)
Daar komen we! We werden met applaus ontvangen
[afbeelding]
En naar binnen, toch wel bibberdebibber allebei! Letten we even op mijn knappe echtgenoot?Sorry dames, vanaf nu officieel bezet!
[afbeelding]
Ringen!
[afbeelding]
Even een luchtje scheppen buiten, toch weer achtervolgd door een camera
[afbeelding]
Aan tafel!
[afbeelding]
En wat voor een tafel!
[afbeelding]
Met dank aan mijn ouders voor mijn prachtige ensemble waarvoor ik slechts zo'n 130 keer complimenten in ontvangst heb genomen![]()
Leukquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:20 schreef draculettetje het volgende:
[..]
20 oktober pas, heb wel een idee natuurlijk omdat ik er met mn nichtje ben geweest en ik nu ga voor de jurken die ik in het blaadje heb gezien, dus toch wat traditioneel
vandaag ook zo goed als knoop doorgehakt wat betreft de locatie: kapel hoog soere (daar moeten we nog kijken), daar trouwen dan voor de wet en het diner en feest party boederij in epe, met overnachting op de camoing aldaar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |