Idd trouwpakken vind ik bijna allemaal oudbollig. Dus een standaard pak is al een veel betere keuze.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:14 schreef locutus51 het volgende:
[..]
Kan heel oudbollig zijn idd, maar mijn pak is absoluut geen standaard pak. Het is eentje van Hugo Boss en het is geen trouwpak maar een "normaal" pak, dit oogt al minder "oudbollig"
Ja vindt ik wel....laten we hopen dat mijn aanstaande dat ook vindtquote:Op donderdag 18 oktober 2007 12:04 schreef Stansfield het volgende:
3 delig vind ik zo oudbollig. Gewoon een strak italiaans handgemaakt pak is toch veel mooier.
Precies op de trouwerij waar ik pas was had de bruidegom ook zijn jasje uit. En een lichtblauw giletje. Hij leek wel op dik jaspers de biljarter.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 13:39 schreef Troel het volgende:
Het probleem bij 2-delig is dat als je 's avonds het colbert uitdoet, je niet meer duidelijk de bruidegom bent. Met een giletje aan nog wel
Maar als je daar niet om geeft, of je colbert niet uitdoet: gewoon voor twee-delig gaan!
Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.quote:Op donderdag 18 oktober 2007 23:45 schreef tessie het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen een trouwpak of een gewoon pak?
Ik vind 3delige pakken trouwens echt super gaaf, maar ik heb ook wel een beetje een eh.. pakken-fetish geloof ik. En een stropdas hoort er wel helemaal bij vind ik. Een strikje vind ik persoonlijk echt nix, ik vind het al snel zo lullig staan zeg maar...
Maar iedereen moet natuurlijk gewoon aantrekken wat ie wil, als je geen 3delig pak wil dan doe je dat toch lekker niet lijkt me. Het lijkt me nogal belangrijk dat je op je eigen bruiloft iets aantrekt wat je zelf mooi vind en je je goed in voelt. Dus als je niet van stropdassen houdt zou ik zeggen doe je toch lekker geen stropdas om.
Maar goed, ik ben zelf zo van doe lekker wat je zelf wilt, maar kan me ook wel voorstellen dat mensen zich meer druk maken om hoe het hoort...
@octopussy: is een linnen pak nix?
Jij wil zijn pak uitzoeken?quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 10:45 schreef octopussy het volgende:
[..]
Misschien wel. Maar die zijn sowieso niet te vinden in de winkels nu. Gelukkig dat we nog tot augustus hebben haha.
Ik heb wel al met verloofde afgesproken dat we geen geheimhouding doen van kleding. Hij mag mijn jurk zien en ik wil zijn pak uitzoeken![]()
quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:10 schreef Fannetje het volgende:
Ik heb vandaag mijn trouwjurk gekocht!
Dat hangt er maar net van af wat voor normale pakken je koopt en wat voor trouwpak je koopt.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 16:28 schreef Troel het volgende:
Een trouwpak is gewoon een stuk duurder dan een gewoon pakMaar dat is met alles waar trouw, bruid, of baby voor staat
Je hebt ook gewone pakken met een langer jasje
Nee, alleen de trouwjurk. Ik heb 'm gekocht bij een heel klein zaakje waar ze maar een aantal accesoires en schoenen hebben en daar zat niets bij wat ik echt heel mooi vond.quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 18:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]![]()
![]()
Schoenen en accessoires ook al erbij, of is dat van later zorg?
Jurken passen was leuk!quote:Op maandag 22 oktober 2007 18:12 schreef Pure-Poison het volgende:
Hoi was het trouwjurken passen Draculettetje? En hoe was het bij de fotograaf?
Balen dat je internet eruit ligt,hopelijk werkt ie snel weer!
Aangezien ik een maatje meer heb ben ik op tijd begonnen met zoeken,ook vind ik het fijn om met het passen van de trouwjurk goed ondergoed te hebben.Met alle stress ben ik al blij om op hetzelfde gewicht te blijven!quote:Op maandag 29 oktober 2007 17:59 schreef Fannetje het volgende:
Pure-Poison, daar ben je wel op tijd mee zeg! Ik wacht met dat soort dingen tot een paar maanden voor de bruiloft, ik wil eerst nog wat kilootjes kwijt!
doe mij als je wil een pm met adres en evt prijzen van die winkelquote:Op maandag 29 oktober 2007 10:40 schreef Pure-Poison het volgende:
Ben gisteren op zoek geweest naar bruidslingerie,dat valt ook nog niet mee als je geen standaard maat hebt.Maar wel een winkel gevonden waar ze wat mooie dingen hadden,ze hebben dus wat dingen voor me besteld in de goede maat en kleur.
ha ha da's waar! ik vind het echt wel een mooie jurk, alleen een maatje groter en er moet meteen van alles aan veranderdquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 11:09 schreef Troel het volgende:
Tja, je moet het echt niet van een verkoopster af laten hangen, je kan ook vragen of je een afspraak kan maken met een andere verkoopster. Die verkoopster is er niet bij op je bruiloft
Nog maximum een jaar dusquote:Op dinsdag 30 oktober 2007 14:29 schreef voodoolady het volgende:
Ik ga ook trouwen volgend jaarWe zijn nog 'in onderhandeling' over de exacte datum, maar het zal ergens in oktober gaan worden denk ik
![]()
Heb je pm gestuurd.quote:Op dinsdag 30 oktober 2007 10:05 schreef draculettetje het volgende:
[..]
doe mij als je wil een pm met adres en evt prijzen van die winkel
afgelopen vrijdag nogmaals jurk gepast, vind alleen de verkoopster niet zo leuk dus ben nu beetje aan het twijfelen....
wow dat dat nog kon? de meeste zitten wel vol dan toch? maar hey gefeliciteerd!quote:Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef voodoolady het volgende:
Het wordt toch iets eerder, ik heb net 20-08-2008 gereserveerdJeetje spannend hoor!
Gaan jullie ook een feestlocatie zoeken? Dan zal ik je vast waarschuwen dat heel veel voor die datum al volgeboekt is waarschijnlijk! Ik ga 2 dagen later trouwen en we hadden al niet eens meer zo heel veel keuze.quote:Op donderdag 1 november 2007 10:51 schreef voodoolady het volgende:
Het wordt toch iets eerder, ik heb net 20-08-2008 gereserveerdJeetje spannend hoor!
Ik heb nog nergens problemen gehad, overal kon het nog makkelijk, misschien omdat het een woensdag is. Maar we geven ook geen groot feest met band of zo, eerder een 'kleine' eenvoudige receptie (hangt een beetje af van de hoeveelheid familie die vriend uitnodigt).quote:Op vrijdag 2 november 2007 12:25 schreef octopussy het volgende:
[..]
Gaan jullie ook een feestlocatie zoeken? Dan zal ik je vast waarschuwen dat heel veel voor die datum al volgeboekt is waarschijnlijk! Ik ga 2 dagen later trouwen en we hadden al niet eens meer zo heel veel keuze.
kijk dat is goed om te weten want ik had wel het plan om daar te gaan kijken! Maar niet te doen dus op zaterdag, waarschuwen ze op de website ook wel voor maar tochquote:Op zaterdag 10 november 2007 23:58 schreef voodoolady het volgende:
[..]
Ik heb nog nergens problemen gehad, overal kon het nog makkelijk, misschien omdat het een woensdag is. Maar we geven ook geen groot feest met band of zo, eerder een 'kleine' eenvoudige receptie (hangt een beetje af van de hoeveelheid familie die vriend uitnodigt).
Vandaag hebben we de zaal boven Dudok Arnhem bekeken, zag er erg mooi en sfeervol uit, op de vloer na dan die is wel aan vervanging toe, maar denk dat dit het toch gaat worden, even de offerte nog afwachten.
Ook nog even Assepoester feestkleding binnengelopen maar dit is duidelijk niet mijn winkel, wat een rommeltje (ok het was dan wel zaterdag).
en mag ik zo nieuwesgierig zijn om te weten waar?quote:Op maandag 12 november 2007 11:46 schreef Rekkie het volgende:
Gisteren hebben we de definitieve trouwlocatie vastgelegd.
Dus wat ons betreft mag het snel 6 september 2008 worden.
Dat mag jequote:Op maandag 12 november 2007 11:51 schreef draculettetje het volgende:
[..]
en mag ik zo nieuwesgierig zijn om te weten waar?
Zaterdag is zeker geen aanrader of je moet heel vroeg gaan denk ik. Maar ik weet niet naar wat je op zoek bent, ze hebben namelijk niet zo heel veel keus in wit, wel veel keus in kleur en de winkel is heel klein (viel me erg tegen).quote:Op maandag 12 november 2007 11:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
kijk dat is goed om te weten want ik had wel het plan om daar te gaan kijken! Maar niet te doen dus op zaterdag, waarschuwen ze op de website ook wel voor maar toch
als ik van dat soort foto's zie heb ik echt steeds meer zin om te trouwen! duurt nog zoooo lang!quote:Op maandag 12 november 2007 12:04 schreef Rekkie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit zijn een aantal indrukken van onze locatie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |