Smadelijk smachten..quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 04:43 schreef remlof het volgende:
Zoals bekend ben ik nogal een bierliefhebber, maar ook de vrouwelijke boezem versmacht ik niet.
Argh! The horror!quote:Op vrijdag 19 oktober 2007 21:11 schreef zoeperzazke het volgende:
Dit mag hier trouwens ook niet ontbreken. Ik was tussen d evacatures aan het neuzen en kwam deze tegen. Het is niet op FOK, I know, maar ik kwam echt niet meer bij, ik moet hem delen. In de categorie "aanhalingstekens" "teveel":
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 @ 09:58 schreef DutchSalmon het volgende:
In Amerika krijgt een neger voor het bespugen van een blanke 15 jaar cel, wedden dat deze gasten er weer met een appel en een ei vanaf komen.
Zou hij ook geconverseerde groenten in blik kopen?quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 22:11 schreef Lord-Darkness het volgende:
Zonet vertelde een vriend tegen mij dat ik mensen afschrik met m'n bijdehante gedoe. Dit kan ik me echter moeilijk voorstellen. Want als 't de bijdehante mensen betreft, vind ik ze vaak leuker dan gewone 'standaard-mensen'. Immers, zulke conservaties zijn veelal interessanter om te volgen, dan de gewone standaardgesprekken over koetjes kalfjes, hoe de weer is, etc. etc.
Maar dat is wel uit m'n perspectief hé. Daarom vraag ik om jullie input, of bijdehand wel als negatief gezien kan worden.
Is Zonet wel goed? Daar twijfel ik altijd overquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:27 schreef DaMart het volgende:
Zou hij ook geconverseerde groenten in blik kopen?
Van de Van Dale mag hetquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:38 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Is Zonet wel goed? Daar twijfel ik altijd over
Hmm, ik vind het zo'n naar woord, weet niet waarom, maar ik vind het naar hahaquote:
Daar worden al die slapende miljonairs maar wakker vanquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 21:07 schreef bloempje-moi het volgende:
Die sites heb ik allemaal ook gevonden. Maar daar staat gene extra info.
Toch bedankt!
En nee, dit was geen Lotto Wekkend Miljonairs!
Dus slapend rijk worden, is er ook al niet meer bij.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:59 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Daar worden al die slapende miljonairs maar wakker van![]()
ehhhh...dus?quote:Op zondag 21 oktober 2007 00:13 schreef Kees22 het volgende:
Vroegah was er eens een bedrijf, dat heette MMWOPS. Dat ging failliet of er was fraude in het spel of zo, dus het werd bekend. Vroeg iemand wat de naam betekende. Oh, gewoon: Making Money While Other People Sleep.
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 23:19 schreef Renesite het volgende:
Ik ga mezelf niet nog een keer quoten over het lezen en het alleen melden van een taalfoutje. Dat soort dingen zijn verreweg van inhoudelijk reageren, en eigenlijk compleet niet van toepassing. Post die de volgende keer in het Feedbacktopic. Alvast bedankt!
quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:28 schreef El_Liberaliste het volgende:
Tja, ik vind het serieus heel verrot voor je. Maar wacht maar eens tot je zelf rijdt en zo'n ding onder je wielen krijgt, dan zal je begrijpen dat die beesten gewoon niet te ontwijken zijn. Het is een beetje triest om het dan op de bestuurder af te schrijven, alsof hij het expres doet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |