Ik weet wel dat alfa's niet kunnen rekenen, maar onze vrind is wel wat ouder geworden dan 23.quote:Op zondag 21 oktober 2007 02:51 schreef Floripas het volgende:
Hint: Petrarca!
En waar haal jij vandaan dat de overleden persoon uit de OP maar 23 is geworden?quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik weet wel dat alfa's niet kunnen rekenen, maar onze vrind is wel wat ouder geworden dan 23.
Dat doe ik niet, maar Floripas hint op Petrarca, en die was in 1327 23 als ik me niet verhis.quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
En waar haal jij vandaan dat de overleden persoon uit de OP maar 23 is geworden?
Ik zei dus niet: "Antwoord: Petrarca".quote:Op zondag 21 oktober 2007 12:20 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Ik weet wel dat alfa's niet kunnen rekenen, maar onze vrind is wel wat ouder geworden dan 23.
Stimmt, maar dat kon je er wel in lezen.quote:Op zondag 21 oktober 2007 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik zei dus niet: "Antwoord: Petrarca".
Dat kon, maar dan ben je wel een beetje at-face-value.quote:Op zondag 21 oktober 2007 19:50 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Stimmt, maar dat kon je er wel in lezen.
Tja, dat zijn beta's nu eenmaalquote:Op zondag 21 oktober 2007 20:13 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dat kon, maar dan ben je wel een beetje at-face-value.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |