Nou, ik vraag me af wat ik laatst had moeten doen om te voorkomen dat zo'n vlooienbaal m'n bumper kopte toen 'ie twee meter vantevoren besloot uit het hoge gras te duiken en de weg over te steken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef liquid-orange het volgende:
Waarom kunnen die mensen in hun blikken dozen ook niet eens fatsoenlijk uitkijken? De weg voor m'n huis is niet eens zo druk. Gotverdomme. Bij m'n ouders zijn ook al eens twee katen overreden en de volgende persoon die een kat aanrijd leg ik op de weg en daar rij ik met mijn auto overheen. Ik kan hier echt kwaad om worden en hoop het zo even van me af te schrijven. Kutautomobilisten met hun 'ik moet door gedrag'. Verdomme... verdomme... verdomme...
Puike naamquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Catkiller het volgende:
Nou ja, sommige debielen rijden gewoon veel te hard waardoor ze niet meer kunnen stoppen, of er zit een persoon achter ze oid..
Sommige eikels zijn ook gewoon te dom om af te remmen als ze een beest zien staan langs de weg, je weet nooit wat ze doen.. Vraag me af of ze dat ook doen als er een klein kind langs de weg staat..
Pas ook een kat gehad die in de berm stond en de weg op sprong, en een paar 100 meter voor de auto uit rende tot die thuis was
Wel triest..
Juist. Katten springen vaak voor autos, fietsen en brommers. En dan heeft de bestuurder zogenaamd niet opgeletquote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik snap je frustratie wel maar dat weet je als je je kat buiten laat, dat het kan gebeuren. En het is echt niet zo dat automobilisten moedwillig katten dood gaan rijden.
Ja... Ik heb in m'n leven al zo vaak katten vlak voor auto's uit zien schieten. Katten zijn niet helemaal bekend met het fenomeen 'auto'.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Juist. Katten springen vaak voor autos, fietsen en brommers. En dan heeft de bestuurder zogenaamd niet opgelet
Hmz. Heel veel automobilisten rijden moedwillig te hard door woonwijken heen. Persoonlijk trek ik dat door dat ze dus ook moedwillig katten (en soms kinderen) dood rijden.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
En het is echt niet zo dat automobilisten moedwillig katten dood gaan rijden.
Maar ook als je 25 rijdt in een 30 zone proberen katten nog snel voor je auto te schieten.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:23 schreef RetepV het volgende:
[..]
Hmz. Heel veel automobilisten rijden moedwillig te hard door woonwijken heen. Persoonlijk trek ik dat door dat ze dus ook moedwillig katten (en soms kinderen) dood rijden.
Maar je hoeft alleen maar de wegrand in de gaten te houden. Katten gaan altijd eerst een minuutje ofzo langs de rand zitten kijken omdat ze eigenlijk bang zijn. En hebben ze dan eindelijk moed verzameld, dan rennen ze verder zonder te kijken de straat over.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ja... Ik heb in m'n leven al zo vaak katten vlak voor auto's uit zien schieten. Katten zijn niet helemaal bekend met het fenomeen 'auto'.
En dan? Stoppen? Tot het felix blieft om over te steken? Als mensen hun katten buiten laten lopen moet je niet miepen mocht felix als open haard kleed terug komen...quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef RetepV het volgende:
[..]
Maar je hoeft alleen maar de wegrand in de gaten te houden. Katten gaan altijd eerst een minuutje ofzo langs de rand zitten kijken omdat ze eigenlijk bang zijn. En hebben ze dan eindelijk moed verzameld, dan rennen ze verder zonder te kijken de straat over.
Ik zie regelmatig katten onder geparkeerde auto's in de startblokken zitten om over te steken. Dan weet je al wat er gaat komen... Als IK ze zie, waarom dan een ander niet?
Tja, ik denk dan ook dat je hier één van de redenen te pakken hebt waarom je leven zo triest is.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:44 schreef Hallahan het volgende:
ik rem NIET voor dieren!
Ongelukken gebeuren. Als je iets niet weet kun je ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Maar nu weet je dat je beter op moet letten in het verkeer. En dat is iets waarmee je het voor een deel weer goed kunt maken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nou, ik vind je reactie logisch.. maar.. ik ben sinds kort (aantal maanden geleden) zelf iemand die een kat heeft doodgereden, en reken maar, ik deed het niet met opzet.
WTF?! Beter opletten? Als ik op een weg 80 rij en opeens springt er een kat op de weg weet ik wel wat mijn keuze wordt, en dat gaat geen gevaarlijke noodstop+stuuractie worden!quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef RetepV het volgende:
Ongelukken gebeuren. Als je iets niet weet kun je ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Maar nu weet je dat je beter op moet letten in het verkeer. En dat is iets waarmee je het voor een deel weer goed kunt maken.
Klopt niet.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Ongelukken gebeuren. Als je iets niet weet kun je ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Maar nu weet je dat je beter op moet letten in het verkeer. En dat is iets waarmee je het voor een deel weer goed kunt maken.
Je snapt het niet. Katten springen niet ineens op de weg. Ze zitten al een tijdje onder de auto of de struiken moed te verzamelen. Je kan ze zo zien zitten. 's Nachts zelfs beter omdat hun ogen oplichten in het donker. Als je een kat onder een auto ziet zitten kun je er donder op zeggen dat hij daar zit om over te steken.quote:Op zaterdag 20 oktober 2007 15:54 schreef Hari-Bo het volgende:
WTF?! Beter opletten? Als ik op een weg 80 rij en opeens springt er een kat op de weg weet ik wel wat mijn keuze wordt, en dat gaat geen gevaarlijke noodstop+stuuractie worden!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |