abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_54051001
Werdt ik zojuist gebeld door een meneer uit het dorp waar ik woon dat m'n kameraadje Felix overreden is. Felix was mijn kat. Ik had hem nog maar sinds juli van dit jaar (toen was hij 4 week oud) en dacht dat hij nu wel naar buiten kon. Dit was z'n tweede weekend buiten nog maar. Het zal wel stil worden in huis...

Waarom kunnen die mensen in hun blikken dozen ook niet eens fatsoenlijk uitkijken? De weg voor m'n huis is niet eens zo druk. Gotverdomme. Bij m'n ouders zijn ook al eens twee katen overreden en de volgende persoon die een kat aanrijd leg ik op de weg en daar rij ik met mijn auto overheen. Ik kan hier echt kwaad om worden en hoop het zo even van me af te schrijven. Kutautomobilisten met hun 'ik moet door gedrag'. Verdomme... verdomme... verdomme...

Het lucht toch in ieder geval iets op...
The only thing better than a cow, is a human. Unless you need milk. Then you really need a cow.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:54:41 #2
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_54051038
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 13:58:49 #3
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_54051107
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 13:52 schreef liquid-orange het volgende:
Waarom kunnen die mensen in hun blikken dozen ook niet eens fatsoenlijk uitkijken? De weg voor m'n huis is niet eens zo druk. Gotverdomme. Bij m'n ouders zijn ook al eens twee katen overreden en de volgende persoon die een kat aanrijd leg ik op de weg en daar rij ik met mijn auto overheen. Ik kan hier echt kwaad om worden en hoop het zo even van me af te schrijven. Kutautomobilisten met hun 'ik moet door gedrag'. Verdomme... verdomme... verdomme...
Nou, ik vraag me af wat ik laatst had moeten doen om te voorkomen dat zo'n vlooienbaal m'n bumper kopte toen 'ie twee meter vantevoren besloot uit het hoge gras te duiken en de weg over te steken. .
Ik ga naar huis.
pi_54051134
Ik snap je frustratie wel maar dat weet je als je je kat buiten laat, dat het kan gebeuren. En het is echt niet zo dat automobilisten moedwillig katten dood gaan rijden.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:03:43 #5
165512 MASD
Music is dead.
pi_54051175
mensen > katten

-knip: niet grappig-

[ Bericht 58% gewijzigd door Litso op 22-10-2007 21:40:56 ]
Long live music.
pi_54051377
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Litso op 22-10-2007 21:41:07 ]
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_54051443
-reactie op edit-

[ Bericht 95% gewijzigd door Litso op 22-10-2007 21:41:11 ]
pi_54051585
Tja, ik vind het serieus heel verrot voor je. Maar wacht maar eens tot je zelf rijdt en zo'n ding onder je wielen krijgt, dan zal je begrijpen dat die beesten gewoon niet te ontwijken zijn. Het is een beetje triest om het dan op de bestuurder af te schrijven, alsof hij het expres doet..
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 14:40:29 #9
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_54051778
Nou ja, sommige debielen rijden gewoon veel te hard waardoor ze niet meer kunnen stoppen, of er zit een persoon achter ze oid..

Sommige eikels zijn ook gewoon te dom om af te remmen als ze een beest zien staan langs de weg, je weet nooit wat ze doen.. Vraag me af of ze dat ook doen als er een klein kind langs de weg staat..

Pas ook een kat gehad die in de berm stond en de weg op sprong, en een paar 100 meter voor de auto uit rende tot die thuis was

Wel triest..
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_54052197
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:40 schreef Catkiller het volgende:
Nou ja, sommige debielen rijden gewoon veel te hard waardoor ze niet meer kunnen stoppen, of er zit een persoon achter ze oid..

Sommige eikels zijn ook gewoon te dom om af te remmen als ze een beest zien staan langs de weg, je weet nooit wat ze doen.. Vraag me af of ze dat ook doen als er een klein kind langs de weg staat..

Pas ook een kat gehad die in de berm stond en de weg op sprong, en een paar 100 meter voor de auto uit rende tot die thuis was

Wel triest..
Puike naam
Ja, schrok je toch even he!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:16:40 #11
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54052346
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
Ik snap je frustratie wel maar dat weet je als je je kat buiten laat, dat het kan gebeuren. En het is echt niet zo dat automobilisten moedwillig katten dood gaan rijden.
Juist. Katten springen vaak voor autos, fietsen en brommers. En dan heeft de bestuurder zogenaamd niet opgelet
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:20:31 #12
83417 MeneerGiraffe
Het is Menéér Giraffe voor jou
pi_54052432
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:16 schreef Nembrionic het volgende:

[..]

Juist. Katten springen vaak voor autos, fietsen en brommers. En dan heeft de bestuurder zogenaamd niet opgelet
Ja... Ik heb in m'n leven al zo vaak katten vlak voor auto's uit zien schieten. Katten zijn niet helemaal bekend met het fenomeen 'auto'.
pi_54052488
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 14:00 schreef Miracle_Drug het volgende:
En het is echt niet zo dat automobilisten moedwillig katten dood gaan rijden.
Hmz. Heel veel automobilisten rijden moedwillig te hard door woonwijken heen. Persoonlijk trek ik dat door dat ze dus ook moedwillig katten (en soms kinderen) dood rijden.

Ik snap het ook niet zo. Ik let zo op in een auto dat ik een kat die over wil steken al lang zie voordat hij begint. Letten andere mensen dan minder goed op dan ik? Je zou haast bang worden om nog in een auto te gaan rijden. Gelukkig let ik ook zo op dat ik het kan voorkomen dat mensen een ongeluk krijgen. Ik heb in mijn leven al ZO veel mensen behoed voor het maken van een ongeluk...
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:25:22 #14
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_54052519
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:23 schreef RetepV het volgende:

[..]

Hmz. Heel veel automobilisten rijden moedwillig te hard door woonwijken heen. Persoonlijk trek ik dat door dat ze dus ook moedwillig katten (en soms kinderen) dood rijden.
Maar ook als je 25 rijdt in een 30 zone proberen katten nog snel voor je auto te schieten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_54052541
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:20 schreef MeneerGiraffe het volgende:
Ja... Ik heb in m'n leven al zo vaak katten vlak voor auto's uit zien schieten. Katten zijn niet helemaal bekend met het fenomeen 'auto'.
Maar je hoeft alleen maar de wegrand in de gaten te houden. Katten gaan altijd eerst een minuutje ofzo langs de rand zitten kijken omdat ze eigenlijk bang zijn. En hebben ze dan eindelijk moed verzameld, dan rennen ze verder zonder te kijken de straat over.

Ik zie regelmatig katten onder geparkeerde auto's in de startblokken zitten om over te steken. Dan weet je al wat er gaat komen... Als IK ze zie, waarom dan een ander niet?
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:44:20 #16
430 Hallahan
...tot je er groen van ziet...
pi_54052836
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:26 schreef RetepV het volgende:

[..]

Maar je hoeft alleen maar de wegrand in de gaten te houden. Katten gaan altijd eerst een minuutje ofzo langs de rand zitten kijken omdat ze eigenlijk bang zijn. En hebben ze dan eindelijk moed verzameld, dan rennen ze verder zonder te kijken de straat over.

Ik zie regelmatig katten onder geparkeerde auto's in de startblokken zitten om over te steken. Dan weet je al wat er gaat komen... Als IK ze zie, waarom dan een ander niet?
En dan? Stoppen? Tot het felix blieft om over te steken? Als mensen hun katten buiten laten lopen moet je niet miepen mocht felix als open haard kleed terug komen...

ik rem NIET voor dieren!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:44:50 #17
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_54052846
Ach nu heb je een kat van 4 meter met een Michelin outfit.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_54052863
Overigens zijn er in mijn leven al vier van onze katten doodgereden. En eentje die langs de snelweg in een maaimachine terecht is gekomen (en twee die door jagers overhoop geschoten zijn). Je begrijpt wel hoe ik met je meevoel.
pi_54052883
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:44 schreef Hallahan het volgende:
ik rem NIET voor dieren!
Tja, ik denk dan ook dat je hier één van de redenen te pakken hebt waarom je leven zo triest is.
pi_54052896
Nou, ik vind je reactie logisch.. maar.. ik ben sinds kort (aantal maanden geleden) zelf iemand die een kat heeft doodgereden, en reken maar, ik deed het niet met opzet.
Katten zijn m'n lievelingsdieren, heb zelf ook een poes dus reken maar dat de bestuurder ook wel geschrokken is, op z'n zachtst uitgedrukt!

Sterkte..
pi_54052931
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:47 schreef Zweefvliegje het volgende:
Nou, ik vind je reactie logisch.. maar.. ik ben sinds kort (aantal maanden geleden) zelf iemand die een kat heeft doodgereden, en reken maar, ik deed het niet met opzet.
Ongelukken gebeuren. Als je iets niet weet kun je ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Maar nu weet je dat je beter op moet letten in het verkeer. En dat is iets waarmee je het voor een deel weer goed kunt maken.

De andere mensen in dit topic weten nu ook dat ze misschien wel beter op moeten letten in de auto. Ik heb zelfs verteld hoe je het voor een groot deel kan voorkomen een kat dood te rijden. Ik verwacht dus dat niemand hier meer een kat zal doodrijden.

Behalve dan Hallahan. Die denkt dat 'ie al zo goed is dat 'ie nooit een kat zal doodrijden. Die denkt dat ALS hij een kat doodrijdt, hij daar toch niks van zal voelen. Well, Hallahan staat dus nog maar aan het begin van zijn leerperiode. Hij moet nog beginnen met het leren mee te leven met mensen en dieren.
  zaterdag 20 oktober 2007 @ 15:54:58 #22
84808 Hari-Bo
Onbegrijpelijk?
pi_54053010
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef RetepV het volgende:
Ongelukken gebeuren. Als je iets niet weet kun je ook niet verantwoordelijk voor de gevolgen zijn. Maar nu weet je dat je beter op moet letten in het verkeer. En dat is iets waarmee je het voor een deel weer goed kunt maken.
WTF?! Beter opletten? Als ik op een weg 80 rij en opeens springt er een kat op de weg weet ik wel wat mijn keuze wordt, en dat gaat geen gevaarlijke noodstop+stuuractie worden!

En natuurlijk kunnen die katten er niets aan doen (misschien die dieren niet op straat los laten lopen?), maar ga de automobilist niet verantwoordelijk maken voor het ongeluk.
Let's get down to brass tacks. How much for the ape?
Oh, shit. I forgot about the beer. You want one? No, how 'bout some ether?
pi_54053065
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:49 schreef RetepV het volgende:
[..]
Klopt niet.
Het was nacht en ik reed op een weg waar je normaal 80 mocht rijden en nu 70 wegens wegwerkzaamheden. Aan mijn kant van de weg was een afzetting, aan de andere kant was wel een berm.
Er reed iemand achter me, en er was een tegenligger. Daarbij kwam dus het feit dat ik die kat pas zag toen hij in mijn lichtbundel verscheen, en ja, dan is het natuurlijk te laat om ook nog maar iets te kunnen doen.
pi_54053090
..En bovendien zoals Hari-Bo zegt.. remmen of uitsturen is levensgevaarlijk!
pi_54053107
quote:
Op zaterdag 20 oktober 2007 15:54 schreef Hari-Bo het volgende:
WTF?! Beter opletten? Als ik op een weg 80 rij en opeens springt er een kat op de weg weet ik wel wat mijn keuze wordt, en dat gaat geen gevaarlijke noodstop+stuuractie worden!
Je snapt het niet. Katten springen niet ineens op de weg. Ze zitten al een tijdje onder de auto of de struiken moed te verzamelen. Je kan ze zo zien zitten. 's Nachts zelfs beter omdat hun ogen oplichten in het donker. Als je een kat onder een auto ziet zitten kun je er donder op zeggen dat hij daar zit om over te steken.

Je kijkt toch zeker ook wel tussen auto's in of daar misschien kinderen spelen? Die zijn nog onberekenbaarder dan katten. Die rennen ZO de straat op, een kat gaat tenminste nog even moed zitten verzamelen. Wat zeg je als je een kind doodrijdt? Sta je dan ook huilend naast het kind: 'Ik heb hem niet gezien! Ik heb hem niet gezien! Oh wat erg!'. Nou, DAT zal helpen, zeg.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')