Wel frustrerend, ben ik bang. Want zelfs als we al tot een consensus kunnen komen: wie gaat het aan de minister voorleggen?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Lijkt me een goed plan, zo'n aparte topic.
Oh, gniffelen mag ik ook graag doen. Maar ik kreeg even de indruk, dat er een onterecht verwijt viel. Ik kan me vergist hebben, en in dat geval: sorry. Maar gezien de felle reactie ben ik niet geheel overtuigd.quote:Dan kunnen we hier weer doorgaan met gniffelen om de taalfouten.
Interpunctie!quote:Op maandag 15 oktober 2007 15:17 schreef desiredbard het volgende:
[..]
Fundamentalistisch gelovig...waar haal je dat vandaan
Uit het feit dat Homosexualiteit een natuurlijke afwijking is?
natuurlijk als in in de natuur voorkomend en afwijking daar het afwijkt van de 90% norm.
Wat een merkwaardig mengsel van standpunten en van taalgebruik! Verstandig en onverstandig, correct en Cruiffiaans! Een aanvoegende wijs vlak voor een -t-fout, hoe krijg je het voor elkaar?quote:Het komt idd voor bij 10% van de bevolking en vemoedelijk bij alle zoogdieren. Feit echter is dat voortbestaan van een soort gedoemd is ware het geen uitzondering. Dat houd zoals ik ook al meerdere malen toegelicht heb niet in dat je die 10% hebt te executeren echter het houd ook niet in dat democratisch gezien die 10% moet gaan lopen zeiken zeuren de dienst wil uitmaken etc.
Net zoals ik kotsmisselijk wordt van een stelletje paalzitters en tapijtvreters die met weet ik welke geslachtsdelen gaan lopen zwaaien op een rondvaart boot zou het ook geen pas hebben op in een gebied waar laten we zeggen 90% dusdanig geaard is een heteroparade te hebben hetero-pubs te beginnen etc
Net zoals je in Saoudie niet in een string gaat rondlopen doe je dat hier dus niet in een burqa om het maar eens naar een andere levenswijze door te trekken.
Wij kunnen hier in het westen wel een grote bek hebben over onze normen en waarden maar het lijkt tot het merendeel niet door te dringen dat andere landen en culturen daar geen behoefte aan hebben.
Als ze in Iran homo's willen stenigen of in afghanistan fenministische vrouwen willen hangen dan is dat naar onze maatstaven vreselijk..... Maar lands wijs lands eer zou ik zo zeggen
Laten we toch oppassen dat zogenaamde vluchtelingen (lees 5e collone immigranten) hier niet de boel versjteren voor het vrije westen.
Begrip hebben voor dat soort achterlijke waai ??? in culturen houdt zometeen in dat jij niet meer veilig over straat kan, en je vriendje welk wellicht Iran ontvlucht is, dat helemaal voor niets gedaan heeft. (Thuis had ie ook gestenigt kunnen worden)
Dat jouw normen en waarden anders zijn die van mij en we dar vrolijk over kunnen schelden is een vrijheid die we hier hebben, en die ik graag zo wil houden. Vooralsnog slaan we elkaar de kop er niet over in.
Het zou verdomde saai zijn als we het over alles eens zouden zijn.
Ik heb inderdaad iets tegen neven en nichten die een deurbeleid voeren in een bepaalde kroeg
Net zoals je mij niet zult zien in een kroeg waar een hetero beleid gevoerd zou worden
Maar die laatste regel zul je nu wel weer voor de 30 keer niet lezen
Oh, gelukkig maar!!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
En inderdaad: ik begreep je verkeerd.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:12 schreef Floripas het volgende:
Is diet iets voor een apart topic?
Inderdaad. Open er eentje zou ik zeggenquote:Voer genoeg voor een topic.
Kan me niks schelen, ik woon toch in Ierlandquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:29 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Want zelfs als we al tot een consensus kunnen komen: wie gaat het aan de minister voorleggen?
Ik ook hoor!!quote:Maar als je wat opent, doe ik wel mee.
't Is al goed hoorquote:Oh, gniffelen mag ik ook graag doen. Maar ik kreeg even de indruk, dat er een onterecht verwijt viel. Ik kan me vergist hebben, en in dat geval: sorry. Maar gezien de felle reactie ben ik niet geheel overtuigd.
Ik ben dronken, en voorts is het geen grappige typfout.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:48 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
![]()
[..]
Inderdaad. Open er eentje zou ik zeggen
Jij ook al?quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben dronken, en voorts is het geen grappige typfout.![]()
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:51 schreef ElizabethR het volgende:
*felle reactie intrekt, wegens interpretatieverschillen. *
Nee, maar het is zeer grappig om iemand die anderen op spelfouten afrekent zelf te betrappen, hoe dronken ze dan ook zijn. Overigens is dat maar een miserabel excuus hoorquote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:53 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben dronken, en voorts is het geen grappige typfout.![]()
*Ter excuus van een collegadrinker*quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:01 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Nee, maar het is zeer grappig om iemand die anderen op spelfouten afrekent zelf te betrappen, hoe dronken ze dan ook zijn. Overigens is dat maar een miserabel excuus hoor
Ja, je hebt gelijk!!quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:05 schreef Kees22 het volgende:
[..]
*Ter excuus van een collegadrinker*
Maar een typfout is toch anders dan een spelfout?
Al zie ik de grap er ook wel weer van in.
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 01:25 schreef Imperatore het volgende:
"Het filmpje is dus NEP, maar hoort over te komen als 'echt'. De gedachte achter deze Viral is om zo veel mogelijk publicitijd te krijgen rondom Urban Art!"
Volgens mij zit deze gozer nog in de pubertijd.
Onder andere: dikke vingers, en al een tijd weg uit Nederland.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 00:43 schreef Kees22 het volgende:
[..]
Interpunctie!
[..]
Wat een merkwaardig mengsel van standpunten en van taalgebruik! Verstandig en onverstandig, correct en Cruiffiaans! Een aanvoegende wijs vlak voor een -t-fout, hoe krijg je het voor elkaar?
't Is duidelijk: jij vat 'm nietquote:
Ja, ik las net dat hij in Ulster woont. Maar vond hij het kort geleden nog mijn linkse schuld dat hij dagelijks in de file staat. Dus ik nam aan dat hij in Nederland woonde. Misschien vergis ik me en was dat iemand anders.quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 20:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Onder andere: dikke vingers, en al een tijd weg uit Nederland.
quote:Op zondag 14 oktober 2007 02:11 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
wat lach je nouw?
zo diep en intens?
wenie maar ik wordt wantrouwig opeens..
lig dit aan mijn?
quote:Op dinsdag 16 oktober 2007 22:34 schreef zaans_boefje het volgende:
Lieve lieve TS, je hebt gelijk. zoals jij het in de OP beschrijft helemaal absoluut gelijk.
Echter is dat JOUW waarheid, maar het klopt nog steeds...
Je beweert ook dat je alleen terug schold, wat een raar volk in dat VBL dat ze zomaar beginnen met schelden, waarop jij het terug doet.
Ik heb de bewuste topic(s) niet gelezen, VBL introduceert me geen flikker, idem van basten of hij nou coach blijft of niet, ik blijf ademen en slapen.
Gezien alle reactie's hier stel ik mij de vragen
1) zie je het allemaal niet wat te eenzijdig? (jouw zijde)
2) zomaar begint iedereen te schelden en jij scheld terug, waarom begonnen ze te schelden?
3) als de TT sarcastisch bedoelt is en jij hapt en gaat vervolgens een heel topic op niet begrepen sarcasme in, kan me dan voorstellen dat gebeurt wat er gebeurt is, schelden en waarschuwen enz...
Kan jij de situatie eens anders bekijken? stel je bent mij, een user zonder gevoelens tav voetbal en van Basten, hoe ziet dat eruit? wat zie je dan?
Wat mooi, een leermoment
*even stil is*
Daarnaast maakt ze zich natuurlijk schuldig aan de drogreden van selectieve waarneming.quote:Op woensdag 17 oktober 2007 13:57 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Hogere ziektekosten?![]()
Ga toch weg man, die dikke mensen hebben veel vaker iets.
Ik rook als 17 jaar en ben zins dien nooit bij de doktor geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |