mag ik ook een keerquote:
jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
luktie qu?
Donna!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:45 schreef donnahvh het volgende:
[..]
fles!
lekkere vent hoe is t dan![]()
mooi zo en is goed via msn dan ok?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donna!
Ja goe hoorKom je nogeens een bakkie thee doen?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
kom eens o MSN of zo (I)
ja kut, always have, always willquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
karwei
hoe is t met de liefde???
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh doe leuk, neem gewoon wekelijks een nieuw adres. Vrienden maken doe je ZO
en nou hierkomen jij
en wat was je daarmee van plan dan??quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een nieuw bronwatertje pakken hoor, pas op
Nee, door iemand die een route wilde uitdraaien bij onsquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Door iemand met nuttige informatie hoop ik?
Ohwquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:55 schreef es70 het volgende:
Nee, door iemand die een route wilde uitdraaien bij ons.
Naar zo'n beautygebeuren ofzo... Als ze nou gewoon binnen was gekomen en d'r gang was gegaan had ik nog ff verder kunnen gaan met mijn beautyslaapjequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw. Dan was het vast naar een belangrijk eindpunt.
Zolang je blijft drinken gaat dat ook niet overquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
* Ynske kruipt de sc inde zeik is nog niet over
Wheheh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:06 schreef es70 het volgende:
Naar zo'n beautygebeuren ofzo... Als ze nou gewoon binnen was gekomen en d'r gang was gegaan had ik nog ff verder kunnen gaan met mijn beautyslaapje.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je blijft drinken gaat dat ook niet over.
[afbeelding]
Nee, ik ging uitslapenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
fles, ging jij niet vroeg?
Een beetje maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net mijn bed uitt is wel heel erg druk bij jullie nu he
Yups, uren tellen anderhalf. Maar ik heb momenteel al 100 overuren staan, die paar uren van het weekend, daar zal het niet op aankomen. Ik compenseer ze wel eens door een paar dagen een langere middagpauze te nemen ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Die moet je wel opschrijven hoor. Gewoon netjes bijhouden. Is het bij jullie ook zo dat uren in het weekend extra tellen?
En als je eerder naar huis kan een keer doen
100 overuren en nog 8 verlofdagen, maakt een totaal van 160 overuren/verlofuren. Iets meer dan 4 weken dus dat ik nog thuis kan blijven dit jaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
100 overuren, gaat goed zo
Is dat dan nog niet openStuur al die studenten eens naar huis dan maandagochtend
Straks... ooit eens is misschien een betere uitdrukking als het over ons huis gaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je het niet meenemen naar volgend jaar? Die tijd kan je vast wel gebruiken met je huis straks
Ah, georganiseerd alcoholisme gaat dat worden. Snap het
Dat is al heel goed nieuwsquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef Ynske het volgende:eindelijk, de migraine van gisteravond is eindelijk afgezwakt tot een hoofdpijn alleen op mijn voorhoofd.
zometeen maar eens boodschappen doen
Schweppes Agrumquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
wat voor rum ?
Wat zeg je dan over Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is Belgie toch een k*t land om door te rijden, męn die borden staan altijd zo goed opgesteld.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
maakt schweppes ook al rum ja
Nog nooit van gehoord dus
Geen last van eigenlijk. De trein doet dat primaquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is Belgie toch een k*t land om door te rijden, męn die borden staan altijd zo goed opgesteld.
Dat is ook erg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat zeg je dan over Frankrijk?![]()
![]()
Waar ben je verkeerd gereden?
Qus.quote:
Dat is ook niet altijd waar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. De trein doet dat prima
Ah dan valt het idd nog allemaal meequote:Op zaterdag 22 september 2007 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook erg.![]()
We zijn gelukkig niet verkeerd gereden, lang leve de Mandy Mandy(met wat hulp van Tom).
We zochten in Hasselt een parkeergarage.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah dan valt het idd nog allemaal mee
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We zochten in Hasselt een parkeergarage.![]()
Dat is ook voor kleine tuftufs gemaakt daar.
Idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumToch die ene keer dat ik er ben geweest. En bijna geen parking
Hmz, als ik ooit nog eens in Hasselt terecht kom, ga ik toch maar eens op zoek naar dat caféquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd.Ik snap al niet waarom er auto's door de winkelstraat rijden.
Wat wel leuk was is het chocolate experience cafe.heerlijk zoveel soorten chocolade
zoveel verschillende dingen waar het in verwerkt is.Zat alleen bij een klein gebakje propvol.
Dus het kleine bordje met wat bonbons heb ik laten staan voor de anderen. Bij het drinken
kreeg iedereen een klein glaasje water, wat mouse en wat bonbons.
Kom eens langs in Hilversum danquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumToch die ene keer dat ik er ben geweest. En bijna geen parking
Heb je iets tegen Hollanders?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef leonieke het volgende:
Ik begeef me liever niet in zo'n steden qu
En zo zie je maar, migraine is niet goed voor een mens!quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
ik heb mijn kast ingepakt met cadeaupapier
nu de foto's er nog opplakken.
en overal zijn haloweenspullen te koop
heel mooie snoer met zwarte rozen gescoord voor om mijn bed
en vlinders voor op de muur
Iig tegen Hilversum. En dat is wel terechtquote:
Qua infrastructuur zeker jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iig tegen Hilversum. En dat is wel terecht
t is alleen de deur. waarom omdat hij vies cremeachtig is. en nu met pakpapier kan ik er gewoon foto's op plakken. de kast is niet van mij die hoort bij de kamer. en dat pakpapier is er goed af te halenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:55 schreef leonieke het volgende:
En waarom heb je precies jouw kast ingepakt? Is dat wel nog handig om ze open te doen?
ow, oké, ik had het me anders voorgesteld toen je zei dat je de kast had ingepaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is alleen de deur. waarom omdat hij vies cremeachtig is. en nu met pakpapier kan ik er gewoon foto's op plakken. de kast is niet van mij die hoort bij de kamer. en dat pakpapier is er goed af te halen
Blokkeren danquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef qu63 het volgende:
Ebay is gevaarlijk
net weer allemaal Queen-spullen gekocht
als ie klaar isquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
ow, oké, ik had het me anders voorgesteld toen je zei dat je de kast had ingepaktWel leuk op die manier, met foto's erop
![]()
Moet je eens een foto van nemen en ons showen he
ebay is niet gevaarlijk, de koopzucht van mensen die dat niet in de hand hebben is gevaarlijk voor de rekening van die mensenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef qu63 het volgende:
Ebay is gevaarlijk
net weer allemaal Queen-spullen gekocht
Nietwaar, Ebay is duivels!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ebay is niet gevaarlijk, de koopzucht van mensen die dat niet in de hand hebben is gevaarlijk voor de rekening van die mensen
yeah rightquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nietwaar, Ebay is duivels!
Het is zelfs een afkorting:
Evil Bidding Arganisation, Yes!
alleen konden ze toen niet zo goed spellen
quote:
Da's enkel en alleen jouw zaakquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ik let nog steeds goed op mn banksaldo hoor
was t gezellig?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
weer thuis
Maar kort hoor, vroeg op morgen
Ja hoor. Ik had wel een uur eerder weggewild en zo maar goed, dat doe je ook weer niet hequote:
geshopt... ding voor voor de deur te hangen, roosjes voor aan mijn bed. vlindertjes voor op de muur. inpakpapier voor op de kastdeurquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:48 schreef Bengeltje het volgende:
Hoi Ynske.
Nog wat leuks gedaan vandaag?
zo'n voilequote:Op zaterdag 22 september 2007 23:00 schreef Bengeltje het volgende:
Ding voor de deur? Wat voor ding?
de deur inpakken omdat ik m lelijk vind, en nu op dat pakpapier foto's en andere dingen kan plakken zonder schade aan de deur als ik later de foto's eraftrek.quote:En waarom ga je je kastdeur inpakken, of ga je dat erop plakken??
Ziet er leuk uit zo'n voile.quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:02 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo'n voile
[..]
de deur inpakken omdat ik m lelijk vind, en nu op dat pakpapier foto's en andere dingen kan plakken zonder schade aan de deur als ik later de foto's eraftrek.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit zo'n voile.![]()
Heb je het ook dat motief genomen?
Slimme zet om het zo te doen met die deur.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet je toch eens die Auto PI functie uitzetten qu
ohjaquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:14 schreef Dr_Flash het volgende:
misschien moet je toch eens die Auto PI functie uitzetten qu
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doenquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:13 schreef qu63 het volgende:
Ik vergeet steeds wat ik wil/moet doen..
Nu zal het dus wel niet zo heel belangrijk zijn, maar wel vervelend!
En ik heb pas 1 drankje op, maar daarvoor had ik er ook al last van![]()
![]()
Poeh, ik geloof niet dat ik OOIT zin gehad heb in iets wat *moest*quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doen.
Nee hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:16 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb steeds geen zin om te doen wat ik moet doen.
Gaat bij jou alles wat je post automatisch naar 2 topics.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:23 schreef Ynske het volgende:
wat overigens wel grappig was vandaag.
ik had mijngothjurk aan met een cape erover toen ik ging winkelen.
komt ineens zo'n moslimman naar me toe, mag ik u wat vragen mevrouw.
ik: tuurlijk
hij: vind u t niet vervelend om er zo apart bij te lopen?
ik: vind uw vrouw het niet vervelend om in een burka te lopen?
hij: *stil* tja, euhm,
ik: nee ik vind het niet vervelend, als ik dat wel zou vinden, zou ik er niet zo bijlopen
hij:ik ga mijn vrouw eens vragen of zijn het niet vervelend vind.
loopt naar vrouw toe
nee, helaas ben ik niet zo multiculti dat ik turks/marrokaans kan verstaanquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:27 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goeie.
Kreeg je mee of ze het erg vond?
Citroen klinkt altijd wel goedquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:32 schreef Ynske het volgende:
owjah
Der Grüne Tee
Zitrone - kaktusfeige van Pfanner is niet te zuipen
[afbeelding]
t smaakt naar klumpkeswaterquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef qu63 het volgende:
[..]
Citroen klinkt altijd wel goed
Maar het smaakt dus niet zo volgens jou?
en wat mag klumpkeswater zijnquote:Op zaterdag 22 september 2007 23:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
t smaakt naar klumpkeswater
met een vieze nasmaak
morgen wel treinen?quote:Op zaterdag 22 september 2007 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga nog ff douchen en dan slapen
morgen 6.45 op
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt danquote:Op zondag 23 september 2007 09:41 schreef Ynske het volgende:kreeg vanmorgen om 7 uur een sms van systeembeheer. ik mocht ipv om 9 om 11.30 beginnen vandaag
heerlijk toch nog even net dat ietsje meer uitslapen
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.quote:Op zondag 23 september 2007 09:48 schreef qu63 het volgende:
[..]
toch best vervelend dat je wel eerder wakker wordt dan
Maar slaapze dan nog even!
Of moet je nu alweer gaan
geniet er van dan!quote:Op zondag 23 september 2007 09:54 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik was al wakker omdat ik eigenlijk moest werken.
en nu ben ik weer wakker en gaat ik eens lekker douchen
Zeker als ze heel de week regen opgevenquote:Op zondag 23 september 2007 10:27 schreef Kuukske het volgende:
Oh morgen herfst.. deprimerend.
Mja 60 ā 70% regenkans, ik vrees dat het niet droog zal blijven. Vandaag daarentegen is het héérlijk weerquote:Op zondag 23 september 2007 10:33 schreef Kuukske het volgende:
Toch is het hier wel aardig weer.. maar inderdaad. Het zal wel wat invloed gaan hebben op de bouw Leo..
Ik was alleen vorige maand jarigquote:Op zondag 23 september 2007 11:00 schreef leonieke het volgende:
Ah, een verjaardagscadeau voor phille, daar kan ik ook eens voor zien
quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?quote:Op zondag 23 september 2007 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Meerdere ideeën zelfs. Maar wat het gaat worden weet ik nog niet.
Ik doe net alsof ik vakantie heb
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggenquote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
das niet tofquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggen
T is een bezigheid hequote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
quote:
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werkenquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?
Of heb je écht vakantie vanaf morgen?
je moet nietsquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werken
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekquote:Op zondag 23 september 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dat bewerken wat laten slingeren deze week omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde
vind t ook zo zielig als ik ze nog langer laat wachten. dus nu moet t maar.
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen danquote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekheb ook nog zat te bewerken liggen
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen dan
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig danquote:Op zondag 23 september 2007 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..
En ik denk dat ik ook nog even mn theorie ga leren voor verkeer D
dat douchen was hier heerlijk verkwikkendquote:Op zondag 23 september 2007 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.
Alleen douchen durf ik nog niet echt
douchen wil niet zeggen dat t water perse van boven moet komenquote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog met hechtingen in mijn gezicht. En pleister erop waarvan ik bang ben dat ik de hechting er mee uittrek als ik die pleister weghaal
meer dan 500GB?quote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig dan
washandje?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel, mijn gezicht mag ook wel eens wat schoner zeg maar
ontspanning is ook belangrijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 15:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga een beetje tv kijken en lezen in een boek
Als het op de juiste tijden gebeurt wel jaquote:
De juiste tijd is die tijd dat het kan ^^quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het op de juiste tijden gebeurt wel ja
Hadden ze voorspeld; dit weekend was een van de lekkerste nogquote:Op maandag 24 september 2007 12:59 schreef Kuukske het volgende:
Wat een schijtweer buiten. En ik moet nog boodschappen doen.
1 dag zomer gehad dit jaarquote:Op maandag 24 september 2007 13:21 schreef Sjowhan het volgende:
Hadden ze voorspeld; dit weekend was een van de lekkerste nog
quote:Op maandag 24 september 2007 14:27 schreef es70 het volgende:
@Sjowhan: Mijn echtgenoot roept net dat 'ie van je houdt. Van jou, maar nog meer van SG en FTD
.
Oh, en hallo iedereen.
Wattizzer dan met je printert aan de hand?quote:Op maandag 24 september 2007 14:42 schreef Ynske het volgende:mag morgen een nieuwe printer ophalen.
wat t is t toch leuk om mensen op hun nummer te zetten in een winkel
Ik vraag me af waar mijn plaats in het rijtje isquote:
hij doettut nietquote:Op maandag 24 september 2007 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Wattizzer dan met je printert aan de hand?
quote:Op maandag 24 september 2007 14:52 schreef Ynske het volgende:
hij bellen: ik heb hier een vrouw die moeilijk doet
quote:
gaat t nog daarow?quote:Op maandag 24 september 2007 15:54 schreef marcb1974 het volgende:![]()
Suicide is Painless
Through early morning fog I see,
Visions of the things to be,
The pains that are withheld for me,
I realize and I can see...
That suicide is painless.
It brings on many changes.
And I can take or leave it if I please.
I try to find a way to make,
All our little joys relate,
Without that ever-present hate,
But now I know that it's too late, and...
The game of life is hard to play,
I'm gonna lose it anyway.
The losing card I'll someday lay,
So this is all I have to say.
The only way to win is cheat,
And lay it down before I'm beat,
And to another give my seat,
For that's the only painless feat.
The sword of time will pierce our skins.
It doesn't hurt when it begins.
But as it works its way on in,
The pain grows stronger...watch it grin, but...
A brave man once requested me,
to answer questions that are key.
Is it to be or not to be?
And I replied 'Oh why ask me?'
'Cause suicide is painless.
It brings on many changes.
And I can take or leave it if I please.
..And you can do the same thing if you choose.![]()
Mooi liedje bij een leuke seriequote:
welk boek?quote:Op maandag 24 september 2007 16:01 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mooi liedje bij een leuke serie
En heb een nieuw boek
voer hier op t werk jahquote:Op maandag 24 september 2007 16:02 schreef marcb1974 het volgende:
'Alles over Tolkiens Midden-aarde' voor Dummies
Voer toch bij jullie? Of is het soms wel te eten?
Ja hequote:Op maandag 24 september 2007 16:06 schreef Kuukske het volgende:
Oeh lekker Marc. Laatst hadden we op jouw aanraden ook van die meuk van Conimex gekocht, toen was het toevallig op de bonus bij AH. Smaakte goed
.
Zelfde ideequote:Op maandag 24 september 2007 16:08 schreef Ynske het volgende:
Ik vind die wereldgerechten van Knorr ook altijden snel en makkelijk te bereiden
zin om ff te komen buurten?quote:Op maandag 24 september 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja he
En nu hebben ze dus weer nieuwe zag ik
Dus vanavond, rijst met kip, ananas en kokos met een frisse komkommer/paprika salade
eten?quote:
jouw eten eten!quote:Op maandag 24 september 2007 16:31 schreef marcb1974 het volgende:
Maar je zegt net dat het eten daar niet lekker is
jah maak me maar lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 17:09 schreef marcb1974 het volgende:
Mijn eten gaat best lekker zijn
Hoop ik
lust ik nietquote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
zalm dan maar?
quote:Op maandag 24 september 2007 17:15 schreef marcb1974 het volgende:
zalm dan maar?
Ik wacht nog steeds op mn prakkiequote:
Wij werken. Soms.quote:Op maandag 24 september 2007 18:59 schreef Kuukske het volgende:
Wat eten jullie laat.
Nou.. Ik werk ook hoor. En JD ook.quote:Op maandag 24 september 2007 19:05 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij werken. Soms.
Ik heb berehonger als ik om 5 uur thuis kom van werk hoor.quote:Op maandag 24 september 2007 19:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Wij eten gewoon wanneer we honger hebben, en niet wanneer *het hoort*.
Of nou ja, ik dan
Succes!!quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er vandoor vriendjesStad in, Daten
Wij hadden ook pijnboompitten in de saladequote:Op maandag 24 september 2007 19:20 schreef Ynske het volgende:
kidneybonen en pijnboompitten tussen de mexicaanse kip uitgegeten
m'n klacht werd wel vrij snel gehoord!quote:
idemquote:Op maandag 24 september 2007 19:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik heb berehonger als ik om 5 uur thuis kom van werk hoor.
Succes Flash!quote:Op maandag 24 september 2007 19:14 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga er vandoor vriendjesStad in, Daten
Gehoord oke,quote:Op maandag 24 september 2007 19:30 schreef qu63 het volgende:
[..]
m'n klacht werd wel vrij snel gehoord!
ach, het had resultaatquote:Op maandag 24 september 2007 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Gehoord oke,
maar ook in behandeling genomen
nieuwe SG op FTD gok ikquote:
SuicideGirls ->quote:
Ik geef het doorquote:
Ahquote:Op maandag 24 september 2007 21:28 schreef qu63 het volgende:
[..]
SuicideGirls -> [afbeelding]
Bengels!
WQzquote:
Niet mooi dusquote:Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
WQz.
Blote (of vrijwel blote) dames met een hoog tattoo-gehalte...
en piercingsquote:Op maandag 24 september 2007 21:41 schreef es70 het volgende:
[..]
WQz.
Blote (of vrijwel blote) dames met een hoog tattoo-gehalte...
Da's maar net waar je van houdt hequote:
Daar is 'ie doorgaans niet zo van gecharmeerd...quote:
Das wel duidelijk tochquote:Op maandag 24 september 2007 21:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Da's maar net waar je van houdt he.
Laat em eens langskomen dan hierquote:Op maandag 24 september 2007 21:48 schreef es70 het volgende:
[..]
Daar is 'ie doorgaans niet zo van gecharmeerd...
Maar hij lurkt nu, hij had het dus net zo goed zelf kunnen zeggen.
Ik denk dat 'ie bang is, hij zit namelijk vreselijk onder de pantoffelquote:
dat kan niet, want dan is hij geen lurker meerquote:
Kloptquote:Op maandag 24 september 2007 21:52 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik denk dat 'ie bang is, hij zit namelijk vreselijk onder de pantoffel.
Hallo hubbie van es.quote:
misschien is het zo wel leukerquote:Op maandag 24 september 2007 21:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
dat kan niet, want dan is hij geen lurker meer
dag wijfie van JDquote:
Ik weet niet waar jij van houdt, maar ik heb wel een idee waar je niet van houdt inmiddelsquote:
Mwah....quote:
Hé qu!quote:
Ben alweer weg.quote:
Geef nou maar gewoon eerlijk toe dat dat hele forummen/slowchatten niks voor je isquote:Op maandag 24 september 2007 22:02 schreef PHteV het volgende:
[..]
Ben alweer weg.![]()
Men wat ben ik volgzaam.![]()
Dat weet je welquote:Op maandag 24 september 2007 22:00 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij van houdt, maar ik heb wel een idee waar je niet van houdt inmiddels.
Pat z'n avatar natuurlijkquote:Op maandag 24 september 2007 22:03 schreef Ynske het volgende:
tieten? waar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |