quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?quote:Op zondag 23 september 2007 11:40 schreef marcb1974 het volgende:
Meerdere ideeën zelfs. Maar wat het gaat worden weet ik nog niet.
Ik doe net alsof ik vakantie heb
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggenquote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
das niet tofquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik moet nog twee dossiers verwerken en dan kan ik ermee ophouden. Alleen ben ik zo dom geweest om de grootste dossiers het langst te laten liggen
T is een bezigheid hequote:Op zondag 23 september 2007 11:44 schreef Ynske het volgende:
[..]werken
en vanaaf eindelijk de rest van de oudmeetfoto's afmaken
quote:
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werkenquote:Op zondag 23 september 2007 11:45 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is toch weekend? Dan is het normaalgezien toch vakantie?
Of heb je écht vakantie vanaf morgen?
je moet nietsquote:Op zondag 23 september 2007 11:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb echt vakantie vanaf morgen. Alleen moet ik morgen al weer komen werken
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekquote:Op zondag 23 september 2007 11:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik heb dat bewerken wat laten slingeren deze week omdat ik me niet lekker in mijn vel voelde
vind t ook zo zielig als ik ze nog langer laat wachten. dus nu moet t maar.
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen danquote:Op zondag 23 september 2007 11:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik moet wel verder met mijn photoshop boekheb ook nog zat te bewerken liggen
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..quote:Op zondag 23 september 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
Iemand nog plannen voor vandaag?
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.quote:Op zondag 23 september 2007 11:51 schreef Ynske het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaah hup gaat eens beginnen dan
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig danquote:Op zondag 23 september 2007 11:54 schreef qu63 het volgende:
[..]
Mn hele Queen-collectie op de pc ordenen in Foto, Video, Audio en Overig, dan foto's uitsplitsen op datum en samenstelling(hele band of solo), dan audio nog uitsplitsen op formaat (mp3, wav, flac, wma, etc.) en datum en samenstelling, dan video nog uitsplitsen in samenstelling en datum, en dan was het wel geloof ik..
En ik denk dat ik ook nog even mn theorie ga leren voor verkeer D
dat douchen was hier heerlijk verkwikkendquote:Op zondag 23 september 2007 11:55 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
T is zulk lekker weer, zonde om binnen te gaan zitten.
Alleen douchen durf ik nog niet echt
douchen wil niet zeggen dat t water perse van boven moet komenquote:Op zondag 23 september 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Ik zit nog met hechtingen in mijn gezicht. En pleister erop waarvan ik bang ben dat ik de hechting er mee uittrek als ik die pleister weghaal
meer dan 500GB?quote:Op zondag 23 september 2007 11:56 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als het redelijk groot is ben je nog wel even bezig dan
washandje?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef marcb1974 het volgende:
Toch wel, mijn gezicht mag ook wel eens wat schoner zeg maar
ontspanning is ook belangrijk jaquote:Op zondag 23 september 2007 15:24 schreef leonieke het volgende:
Ik ga een beetje tv kijken en lezen in een boek
Als het op de juiste tijden gebeurt wel jaquote:
De juiste tijd is die tijd dat het kan ^^quote:Op zondag 23 september 2007 17:33 schreef qu63 het volgende:
[..]
Als het op de juiste tijden gebeurt wel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |