mag ik ook een keerquote:
jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:39 schreef Dr_Flash het volgende:
luktie qu?
Donna!quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:45 schreef donnahvh het volgende:
[..]
fles!
lekkere vent hoe is t dan![]()
mooi zo en is goed via msn dan ok?quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donna!
Ja goe hoorKom je nogeens een bakkie thee doen?
quote:Op zaterdag 22 september 2007 00:58 schreef Dr_Flash het volgende:
kom eens o MSN of zo (I)
ja kut, always have, always willquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:59 schreef donnahvh het volgende:
[..]
karwei
hoe is t met de liefde???
quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:00 schreef Dr_Flash het volgende:
ja joh doe leuk, neem gewoon wekelijks een nieuw adres. Vrienden maken doe je ZO
en nou hierkomen jij
en wat was je daarmee van plan dan??quote:Op zaterdag 22 september 2007 01:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga een nieuw bronwatertje pakken hoor, pas op
Nee, door iemand die een route wilde uitdraaien bij onsquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:50 schreef Kuukske het volgende:
Door iemand met nuttige informatie hoop ik?
Ohwquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:55 schreef es70 het volgende:
Nee, door iemand die een route wilde uitdraaien bij ons.
Naar zo'n beautygebeuren ofzo... Als ze nou gewoon binnen was gekomen en d'r gang was gegaan had ik nog ff verder kunnen gaan met mijn beautyslaapjequote:Op zaterdag 22 september 2007 09:57 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ohw. Dan was het vast naar een belangrijk eindpunt.
Zolang je blijft drinken gaat dat ook niet overquote:Op zaterdag 22 september 2007 09:56 schreef Ynske het volgende:
* Ynske kruipt de sc inde zeik is nog niet over
Wheheh.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:06 schreef es70 het volgende:
Naar zo'n beautygebeuren ofzo... Als ze nou gewoon binnen was gekomen en d'r gang was gegaan had ik nog ff verder kunnen gaan met mijn beautyslaapje.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:08 schreef es70 het volgende:
[..]
Zolang je blijft drinken gaat dat ook niet over.
[afbeelding]
Nee, ik ging uitslapenquote:Op zaterdag 22 september 2007 01:22 schreef marcb1974 het volgende:
fles, ging jij niet vroeg?
Een beetje maarquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik ben net mijn bed uitt is wel heel erg druk bij jullie nu he
Yups, uren tellen anderhalf. Maar ik heb momenteel al 100 overuren staan, die paar uren van het weekend, daar zal het niet op aankomen. Ik compenseer ze wel eens door een paar dagen een langere middagpauze te nemen ofzoquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:44 schreef marcb1974 het volgende:
Die moet je wel opschrijven hoor. Gewoon netjes bijhouden. Is het bij jullie ook zo dat uren in het weekend extra tellen?
En als je eerder naar huis kan een keer doen
100 overuren en nog 8 verlofdagen, maakt een totaal van 160 overuren/verlofuren. Iets meer dan 4 weken dus dat ik nog thuis kan blijven dit jaarquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:48 schreef marcb1974 het volgende:
100 overuren, gaat goed zo
Is dat dan nog niet openStuur al die studenten eens naar huis dan maandagochtend
Straks... ooit eens is misschien een betere uitdrukking als het over ons huis gaatquote:Op zaterdag 22 september 2007 11:59 schreef marcb1974 het volgende:
Mag je het niet meenemen naar volgend jaar? Die tijd kan je vast wel gebruiken met je huis straks
Ah, georganiseerd alcoholisme gaat dat worden. Snap het
Dat is al heel goed nieuwsquote:Op zaterdag 22 september 2007 12:59 schreef Ynske het volgende:eindelijk, de migraine van gisteravond is eindelijk afgezwakt tot een hoofdpijn alleen op mijn voorhoofd.
zometeen maar eens boodschappen doen
Schweppes Agrumquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:54 schreef marcb1974 het volgende:
wat voor rum ?
Wat zeg je dan over Frankrijk?quote:Op zaterdag 22 september 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is Belgie toch een k*t land om door te rijden, męn die borden staan altijd zo goed opgesteld.
quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef marcb1974 het volgende:
maakt schweppes ook al rum ja
Nog nooit van gehoord dus
Geen last van eigenlijk. De trein doet dat primaquote:Op zaterdag 22 september 2007 15:56 schreef Bengeltje het volgende:
Wat is Belgie toch een k*t land om door te rijden, męn die borden staan altijd zo goed opgesteld.
Dat is ook erg.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:06 schreef leonieke het volgende:
[..]
Wat zeg je dan over Frankrijk?![]()
![]()
Waar ben je verkeerd gereden?
Qus.quote:
Dat is ook niet altijd waar.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:09 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geen last van eigenlijk. De trein doet dat prima
Ah dan valt het idd nog allemaal meequote:Op zaterdag 22 september 2007 16:22 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat is ook erg.![]()
We zijn gelukkig niet verkeerd gereden, lang leve de Mandy Mandy(met wat hulp van Tom).
We zochten in Hasselt een parkeergarage.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:23 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah dan valt het idd nog allemaal mee
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:24 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
We zochten in Hasselt een parkeergarage.![]()
Dat is ook voor kleine tuftufs gemaakt daar.
Idd.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumToch die ene keer dat ik er ben geweest. En bijna geen parking
Hmz, als ik ooit nog eens in Hasselt terecht kom, ga ik toch maar eens op zoek naar dat caféquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:49 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Idd.Ik snap al niet waarom er auto's door de winkelstraat rijden.
Wat wel leuk was is het chocolate experience cafe.heerlijk zoveel soorten chocolade
zoveel verschillende dingen waar het in verwerkt is.Zat alleen bij een klein gebakje propvol.
Dus het kleine bordje met wat bonbons heb ik laten staan voor de anderen. Bij het drinken
kreeg iedereen een klein glaasje water, wat mouse en wat bonbons.
Kom eens langs in Hilversum danquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ah, maar daar zeg je het: Hasselt! Vind ik persoonlijk ook een vreselijke stad, allemaal éénrichtingsverkeer in het centrumToch die ene keer dat ik er ben geweest. En bijna geen parking
Heb je iets tegen Hollanders?quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:46 schreef leonieke het volgende:
Ik begeef me liever niet in zo'n steden qu
En zo zie je maar, migraine is niet goed voor een mens!quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:51 schreef Ynske het volgende:
ik heb mijn kast ingepakt met cadeaupapier
nu de foto's er nog opplakken.
en overal zijn haloweenspullen te koop
heel mooie snoer met zwarte rozen gescoord voor om mijn bed
en vlinders voor op de muur
Iig tegen Hilversum. En dat is wel terechtquote:
Qua infrastructuur zeker jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Iig tegen Hilversum. En dat is wel terecht
t is alleen de deur. waarom omdat hij vies cremeachtig is. en nu met pakpapier kan ik er gewoon foto's op plakken. de kast is niet van mij die hoort bij de kamer. en dat pakpapier is er goed af te halenquote:Op zaterdag 22 september 2007 17:55 schreef leonieke het volgende:
En waarom heb je precies jouw kast ingepakt? Is dat wel nog handig om ze open te doen?
ow, oké, ik had het me anders voorgesteld toen je zei dat je de kast had ingepaktquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:03 schreef Ynske het volgende:
[..]
t is alleen de deur. waarom omdat hij vies cremeachtig is. en nu met pakpapier kan ik er gewoon foto's op plakken. de kast is niet van mij die hoort bij de kamer. en dat pakpapier is er goed af te halen
Blokkeren danquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef qu63 het volgende:
Ebay is gevaarlijk
net weer allemaal Queen-spullen gekocht
als ie klaar isquote:Op zaterdag 22 september 2007 18:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
ow, oké, ik had het me anders voorgesteld toen je zei dat je de kast had ingepaktWel leuk op die manier, met foto's erop
![]()
Moet je eens een foto van nemen en ons showen he
ebay is niet gevaarlijk, de koopzucht van mensen die dat niet in de hand hebben is gevaarlijk voor de rekening van die mensenquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:44 schreef qu63 het volgende:
Ebay is gevaarlijk
net weer allemaal Queen-spullen gekocht
Nietwaar, Ebay is duivels!quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:48 schreef Ynske het volgende:
[..]
ebay is niet gevaarlijk, de koopzucht van mensen die dat niet in de hand hebben is gevaarlijk voor de rekening van die mensen
yeah rightquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:50 schreef qu63 het volgende:
[..]
Nietwaar, Ebay is duivels!
Het is zelfs een afkorting:
Evil Bidding Arganisation, Yes!
alleen konden ze toen niet zo goed spellen
quote:
Da's enkel en alleen jouw zaakquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Maar ik let nog steeds goed op mn banksaldo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |