Dat maakt geen donder uit. Natuurkunde etc. trekt zich niets aan van politiek. Dergelijke berekeningen kan je gewoon controleren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is maar wat je voor waar aanneemt.
nog steeds is de magicbullit de waarheid. Dus zeg het maar.
en dan nog wat. De experts die zeggen middels berekeningen dat het wel klopt. Wat voor politieke partij kiezen zij. Wat is hun verleden. Hoe erg zitten ze in de Bush-kliek verweven.
De Commission-leden hebben allemaal stuk voor stuk banden met Bush&Co. Dus hoe geloofwaardig is zo'n onderzoek.
Je kan helemaal niets meer aannemen aangezien de CIA overal en nergens is geinfiltreerd...
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
en dan nog wat. De experts die zeggen middels berekeningen dat het wel klopt. Wat voor politieke partij kiezen zij. Wat is hun verleden. Hoe erg zitten ze in de Bush-kliek verweven.
De Commission-leden hebben allemaal stuk voor stuk banden met Bush&Co. Dus hoe geloofwaardig is zo'n onderzoek.
Je kan helemaal niets meer aannemen aangezien de CIA overal en nergens is geinfiltreerd...
precies wat ik altijd al zeg. zodra er hard bewijs wordt geleverd tegen uitspraken van de complotbedenkers, zijn de geleerden hierachter ineens vriendjes van Bush. m.a.w. ELK mogelijk bewijs tegen jullie complot wordt niet eens serieus bekeken, het wordt meteen weggeschoven als een verzinsel van een Bush-aanhanger.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dus jij zegt dat én de complotdenkers én de debunkers beide desinformatie verspreiden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 01:37 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Ik heb dat filmpje maanden geleden al gezien. En ik vind daar helemaal niets ontluisterends aan. Ik vind het eerder zielig dat ze hun video Screw noemen. En vinger dit vinger dat. Dit is NIET wat de waarheid is tevens is ook de video LC niet de waarheid. En al zouden ze hier een daar misschien de waarheid spreken. Dan is dit NIET de manier om dat ons wijs te maken.
Ik zou het eerder nog desinformerender noemen dan wat ze proberen te debunken.
Alles?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 14:28 schreef Bommenlegger het volgende:
Alles is gebaseerd op anonieme getuigen en zogenaamde deskundigen.
oh men heeft de link die Resonancer van de week post niet bekeken. http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htmquote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:26 schreef Terecht het volgende:
[..]
![]()
Onderbouwing Lambiekje, onderbouwing - waar is de onderbouwing voor deze epistels van jou?
Dit ondermijnt eerder de waarheid dan wat dan ook. Op deze site staat helemaal niets inhoudelijks, zoek de passages eens op waarin wordt aangetoont dat het NIST dermate gecorrumpeerd is dat ze de natuurwetten aan hun laars hebben gelapt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:31 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oh men heeft de link die Resonancer van de week post niet bekeken. http://www.breakfornews.com/TheCIAInternetFakes.htm
Dit ondermijnt alles
Is dat de enige reactie op mijn post?quote:
niet dit topic ... dezequote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:50 schreef Terecht het volgende:
[..]
Dit ondermijnt eerder de waarheid dan wat dan ook. Op deze site staat helemaal niets inhoudelijks, zoek de passages eens op waarin wordt aangetoont dat het NIST dermate gecorrumpeerd is dat ze de natuurwetten aan hun laars hebben gelapt.
PS: het NIST staat onafhankelijk van de 9/11 commissie, voor als je dat nog niet wist.
PS 2: mag je gelijk in dit topic opzoeken waar Resonancer die link heeft gepost.
Je probeert uitlokkertje te spelen, lachen met je.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Is dat de enige reactie op mijn post?
Had dat eerlijk gezegd wel verwacht.
Net als dat Lambiekje er niet op zou reageren...
Uitlokkertje?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:10 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Je probeert uitlokkertje te spelen, lachen met je.
Kan er best meer over zeggen, ( alhoewel de post hoofdzakelijk aan lambiekje gericht was, en ik pik een van de weinige algemene opm. eruit), maar dan is het imo noodzakelijk dat het me duidelijk is wat je bedoelt en of je dat echt meent. Daarom, nogmaals.... Alles?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 15:59 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Is dat de enige reactie op mijn post?
Had dat eerlijk gezegd wel verwacht.
Net als dat Lambiekje er niet op zou reageren...
Kom eens met namen van getuigen of gerespecteerde wetenschappers die de feiten van de complotdenkers bevestigen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:36 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Kan er best meer over zeggen, maar dan is hrt imo noodzakelijk dat hrt me duidelijk is wat je bedoelt en of je dat echt meent. Daarom, nogmaals.... Alles?
Waarmee jij aangeeft dat jij een onpartijdige berekening niet accepteert als die niet bevestigt wat jij voor waar aanneemt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:13 schreef Lambiekje het volgende:
Je hoeft ook niets 'aan te nemen'. Je kunt gewoon narekenen hoeveel energie er vrij komt. Die berekeningen zijn openbaar en door iedereen met de juiste kennis na te rekenen.quote:en dan nog wat. De experts die zeggen middels berekeningen dat het wel klopt. Wat voor politieke partij kiezen zij. Wat is hun verleden. Hoe erg zitten ze in de Bush-kliek verweven.
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Resonancer het volgende:
foutje
Energie die wanneer vrijkomt?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:40 schreef mgerben het volgende:
Je kunt gewoon narekenen hoeveel energie er vrij komt.
Gaat het jouw dan om de zgn Alpha of Beta wetenschappers?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:39 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Kom eens met namen van getuigen of gerespecteerde wetenschappers die de feiten van de complotdenkers bevestigen.
De enige wetenschappers/deskundigen die ik langs zie komen worden door hun collega's niet gesteund in
hun beweringen en opvattingen.
1 Wetenschapper onderschrijft de theorie van de complotdenkers...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:46 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Gaat het jouw dan om de zgn Alpha of Beta wetenschappers?
Gerespecteerd is 'n objectief begrip.
Maar dan komt er 'n wetenschapper die 'n bepaalde theorie onderschrijft en dan wordt hij toch niet gesteund door de collega's , dus wat voor zin heeft het om hier lijstjes te quoten?
Ligt aan je referentiekader, in principe kun je van verschillende gebeurtenissen een energiebalans opstellen:quote:
Nee ik kan er niet mee eens zijn als de ene onderzoek zegt het kan alleen met vuur. een ander onderzoek die zegt het kan niet zo goed ook met explosieven.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:40 schreef mgerben het volgende:
[..]
Waarmee jij aangeeft dat jij een onpartijdige berekening niet accepteert als die niet bevestigt wat jij voor waar aanneemt.
[..]
Oke waarom geeft NIST dan niet vrij wat voor software, wat voor modellen en welke parameters gebruikt zijn. ZIj hebben zo veel meer materiaal dan dat wij tot onze beschikking hebben.quote:Je hoeft ook niets 'aan te nemen'. Je kunt gewoon narekenen hoeveel energie er vrij komt. Die berekeningen zijn openbaar en door iedereen met de juiste kennis na te rekenen.
Die mensen vind je overal, ook op universiteiten van landen die géén vrienden van Amerika zijn.
Toch komen die niet naar buiten met berekeningen die aantonen dat Amerika zelf achter de aanslagen zit i.p.v. moslims. Waarom niet? Kies maar:
a) Omdat de universiteit van Teheran door Amerika gecontroleerd wordt
b) Omdat zo'n berereking niet bestaat omdat hij aantoonbaar fout is.
Een berekening heeft geen politieke voorkeur.
Jij wel, en daarom kies je ervoor om berekeningen die je niet bevallen weg te wuiven.
Is er een onderzoek die zegt dat de WTC's enkel door vuur zijn ingestort?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee ik kan er niet mee eens zijn als de ene onderzoek zegt het kan alleen met vuur. een ander onderzoek die zegt het kan niet zo goed ook met explosieven.
Het is galvanische corrosie, en wat heeft dat van doen met het WTC? Was er galvanische corrosie dan?quote:Ik weet bijna wel zeker dat geen van de onderzoekers. De galvanische erosie toestand mee heeft genomen in de berekingen.
Heb je daar ook maar énig bewijs voor, dat er al tijdens de bouw explosieven zijn geplaatst?quote:En naar verluid zou de torens al van meet af aan volgestauwd zijn met explosieven. Als dat zo is dient dat meegenomen te worden in de berekeningen.
Het was geen pyroclastische stofwolk, en er was geen gesmolten staalvijver.quote:Tevens heeft geen van de onderzoeken ook de uitgebrande autos behandeld en de pyrowolk meegenomen, of hoe de gesmolten staalvijver aanwezig is.
bron?quote:Ook was het plateau waarop manhattan staat enkele millimeters verschoven. Wat voor idiote kracht heeft dat veroorzaakt. Dat wordt ook niet meegenomen.
Ik ben niet zo kapot van je onderbouwing.quote:Dus ik ben gewoon niet tevree met de verschillende theorietjes.
Zij hebben een heel mooi rapport geschreven, en FEM programma's als ANSYS kun je gewoon kopen.quote:[..]
Oke waarom geeft NIST dan niet vrij wat voor software, wat voor modellen en welke parameters gebruikt zijn. ZIj hebben zo veel meer materiaal dan dat wij tot onze beschikking hebben.
Wat heeft dit te maken met het technische onderzoek?quote:Vrienden met Amerika? Dat is nog al debieus. Vrienden zoals openbaar bekend is als aangegeven in de reguliere media?
de theorie?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:58 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
1 Wetenschapper onderschrijft de theorie van de complotdenkers...
Ngmaals ,, de complotdenkers ? Ik stel deze vragen om er zeker van te zijn dat je echt generaliseerd.quote:Dat is dan iemand die complottheorien aanhangt.
En gelijk is dat het bewijs dat het daadwerkelijk is zoals de complotdenkers denken.
Misschien dat jij dan overtuigd bent, ik niet.
Maar je hebt gelijk, quote hier de namen van die wetenschappers én de getuigen niet.
Zou ik ook niet doen als ik niet 100% zeker van mijn zaak was.
Er zijn mensen nodig om iemand gerespecteerd te noemen, is dus altijd objectief.quote:Gerespecteerd is een algemeen en bekend begrip, niet objectief zoals je zegt.
De us govt brengt 'n theorie waarbij n aantal imo cruciale zaken genegeerd worden, en dan moet ik de zaken die genegeerd worden maar ff invullen ?quote:En zoals ik al zei in een ander topic...
De complotdenkers brengen een theorie, en al iedereen die het er niet mee eens is, die moet dan maar
bewijs leveren waarom het niet zo is.
De omgekeerde wereld lijkt me.
De stofwolken, de hotspots, het verdampte water, de seismische pieken.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:02 schreef Terecht het volgende:
[..]
Ligt aan je referentiekader, in principe kun je van verschillende gebeurtenissen een energiebalans opstellen:Als het vliegtuig in het WTC crasht Het moment van instortten van het WTC de branden in het WTC
Strike 2.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 16:15 schreef Bommenlegger het volgende:
[..]
Maar dat is algemeen bekend met complotdenkers...
Had hem i.d.d. al n tijdje niet meer gepost:quote:Op donderdag 4 oktober 2007 17:26 schreef Terecht het volgende:
Het is galvanische corrosie, en wat heeft dat van doen met het WTC? Was er galvanische corrosie dan?
Heb ik in die 2 jr dat ik dit bericht gepost heb (5x), nog nooit zinnig commentaar op gelezen.quote:PLANS TO DISASSAMBLE THE WTC TOWERS AND REBUILD THEM IN 1989
- the exterior cast aluminum WTC panels had been directly connected to the steel superstructure of the building, thus causing galvanic corrosion. In short, the "life cycle" of the WTC was not 200 - 300 years, more like 30 years or so.
The exterior skin of the building - in being aluminum and connected directly to the super structure - was making the building weaker every day.
http://matrixscreamer.com/otherauthors/corrosion.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |