abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53424866
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:03 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Als je maar wel oplet dat je voldoende demping hebt, want dat kan een hoop blessure-ellende schelen. Helaas is het wel zo dat: hoe meer demping, hoe duurder de schoen.
Ik heb mijn hardloopschoenen ook in de uitverkoop gekocht, puur met de gedachte dat ik eerst eens wilde zien of ik het hardlopen het langer ging volhouden dan 2 maanden.
Zeker als je krap bij kas zit en je begint met een beginnersschema, dan kun je best schoenen van 50 euro kopen. Die zijn ook gewoon goed. Die van 120 euro zijn vast wat beter, maar niet echt een noodzaak bij een beginner.
pi_53425021
quote:
Op maandag 24 september 2007 09:28 schreef Liejannuh het volgende:

[..]

Ik heb mijn hardloopschoenen ook in de uitverkoop gekocht, puur met de gedachte dat ik eerst eens wilde zien of ik het hardlopen het langer ging volhouden dan 2 maanden.
Zeker als je krap bij kas zit en je begint met een beginnersschema, dan kun je best schoenen van 50 euro kopen. Die zijn ook gewoon goed. Die van 120 euro zijn vast wat beter, maar niet echt een noodzaak bij een beginner.
Precies. Toen ik schoenen ging kopen was de verkoper er eerst absoluut van overtuigd dat wil je een beetje goede hebben ze toch echt 120 euro moesten kosten, maar toen ik duidelijk liet merken dat ik dat echt te duur vond, waren die van 70 euro ook zeker geschikt voor mij. Ben heel blij met ze, al heb ik nu wel spierpijn in m'n rechterbil niet alles ligt aan je schoenen natuurlijk
Zo ontbijten met biogarde met muesli (echt veel lekkerder dan gewone magere yoghurt)!
Het mooi kotsende meisje.
pi_53425454
net les 14 gelopen
2,3,6,6,7 minuten lopen
was toch wel ff zwaar maar ik ging wel harder dan normaal zo dat is goed
pi_53426441
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Dizer het volgende:
Hooi! Ik heb net een nieuwe spijkerbroek gekocht!!! Maat 34 !
Dat is voor mij meer dan 2 jaar geleden dat ik die maat kon hebben !!!

Hier het resultaat:

[afbeelding]
Je ziet er goed uit,
maar om het beter te kunnen beoordelen stel ik een foto in zwembroek voor

Ik weeg nu 64 dan zit ik al op 52% van wat ik wou afvallen Duss nu ga ik maar een groot cadeau kopen of zo
pi_53426548
Ik plaats ook even een TVP'tje. Op pagina 3, maar okee.

Net even bijgelezen. Wat een gedoe zeg, met die sticky en zelfs een ban. Ik vind het geloof ik niet erg dat ik dat allemaal gemist heb.

Ook maar meteen een update... Mijn gewicht schommelt met een paar ons heen en weer. Het weekend was niet overdreven ongezond maar ik merk toch dat ik op moet blijven passen. Misschien toch maar weer eens een sportschoolabonnement regelen.
Ik heb tegenwoordig de hele week van 9 uur 's ochtends tot ergens in de middag colleges en practica. Dat betekent elke dag om 7 uur opstaan, terwijl ik helemáál geen ochtendmens ben. Ik heb er zo'n hekel aan als je avond halverwege afgekapt wordt omdat je vroeg naar bed moet. Maar goed, als ik dan eindelijk thuiskom na zo'n dag, heb ik echt geen puf meer om nog te gaan sporten en vaak ook zoiets van "ik heb de hele dag hard gewerkt dus ik mag best iets lekkers". Uiteindelijk moet je daar ook naartoe, dat je jezelf toch met mate lekkere dingen kunt gunnen. Je kunt toch moeilijk je hele leven op blijven letten. Maarja, op dit moment is het bij mij nog zo dat het dan al snel elke dag ietsje meer wordt. Toch iets sneller een snack bij het brood ipv gezond beleg en dat soort dingen. Dan is het nog makkelijker om jezelf helemaal niets toe te staan, dan heb je tenminste duidelijkheid.

Hoe gaan jullie ermee om als je lange dagen maakt? Hoe krijg je het voor elkaar om dan toch nog de energie te hebben om te sporten en/of discipline op te brengen qua eten?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_53426595
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:53 schreef Principessa.Farfalla het volgende:

[..]

Ik weeg nu 64 dan zit ik al op 52% van wat ik wou afvallen Duss nu ga ik maar een groot cadeau kopen of zo
Goed idee!
In de tijd dat ik nog snel afviel, kocht ik dan schoenen of een tas voor mezelf. Toch iets blijvends, maar niet iets waar je hopelijk over een tijdje niet meer in past.
  maandag 24 september 2007 @ 11:02:37 #107
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53426673
Gisteren op familiedag zei de vriendin van m'n oom trouwens dat ik slanker was geworden
Bernie en ik zijn tof.
pi_53426714
quote:
Op maandag 24 september 2007 10:58 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik plaats ook even een TVP'tje. Op pagina 3, maar okee.

Net even bijgelezen. Wat een gedoe zeg, met die sticky en zelfs een ban. Ik vind het geloof ik niet erg dat ik dat allemaal gemist heb.

Ook maar meteen een update... Mijn gewicht schommelt met een paar ons heen en weer. Het weekend was niet overdreven ongezond maar ik merk toch dat ik op moet blijven passen. Misschien toch maar weer eens een sportschoolabonnement regelen.
Ik heb tegenwoordig de hele week van 9 uur 's ochtends tot ergens in de middag colleges en practica. Dat betekent elke dag om 7 uur opstaan, terwijl ik helemáál geen ochtendmens ben. Ik heb er zo'n hekel aan als je avond halverwege afgekapt wordt omdat je vroeg naar bed moet. Maar goed, als ik dan eindelijk thuiskom na zo'n dag, heb ik echt geen puf meer om nog te gaan sporten en vaak ook zoiets van "ik heb de hele dag hard gewerkt dus ik mag best iets lekkers". Uiteindelijk moet je daar ook naartoe, dat je jezelf toch met mate lekkere dingen kunt gunnen. Je kunt toch moeilijk je hele leven op blijven letten. Maarja, op dit moment is het bij mij nog zo dat het dan al snel elke dag ietsje meer wordt. Toch iets sneller een snack bij het brood ipv gezond beleg en dat soort dingen. Dan is het nog makkelijker om jezelf helemaal niets toe te staan, dan heb je tenminste duidelijkheid.

Hoe gaan jullie ermee om als je lange dagen maakt? Hoe krijg je het voor elkaar om dan toch nog de energie te hebben om te sporten en/of discipline op te brengen qua eten?
de energie om te sporten krijg ik omdat ik weet als ik gesport heb dat ik me weer een stuk beter voel na zo'n dag
en dan heb je meteen geen zin meer om jezelf te belonen met iets lekkers
en je moet makkelijke gezonden dingen zoeken om te eten dan
pi_53426782
Dat is wel waar ja, als je eenmaal gesport hebt of eenmaal een tijdje gezond hebt gegeten, wil je dat ook niet verpesten door weer te gaan snoepen.
Heeft er trouwens nog iemand tips om lastige vriendjes mee te krijgen naar de sportschool?
pi_53426821
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Dat is wel waar ja, als je eenmaal gesport hebt of eenmaal een tijdje gezond hebt gegeten, wil je dat ook niet verpesten door weer te gaan snoepen.
Heeft er trouwens nog iemand tips om lastige vriendjes mee te krijgen naar de sportschool?
leuk pakje aantrekken?
pi_53426927
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:

leuk pakje aantrekken?
Hmm bij die van mij gaat het ècht niet lukken heb ik al gemerkt. zelfs niet als ik zeg dat er 'veel mooie meisjes in strakke kleren rondlopen'.
En wat betreft 's ochtends vroeg op en 's avonds nog willen sporten: tot nu toe heb ik de luxe dat ik doordeweeks niet altijd erg vroeg op hoef, maar ik hoop dat wanneer ik wel steeds vroeg op moet ik het wel op kan brengen 's avonds te sporten
Het mooi kotsende meisje.
pi_53427158
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:07 schreef Miss_S het volgende:

[..]

leuk pakje aantrekken?
Ik heb zo'n lange sportbroek met een shirttje, ik denk niet dat hij het daarvoor doet.

Misschien is dat argument van meisjes in strakke pakjes wel een goede. Opmerkingen over zijn uitdijende buikje hebben in elk geval niet geholpen.
pi_53428326
Ik zou die van mij ook niet meekrijgen! We hebben ooit een blauwe maandag samen getennist, maar dat was eigenlijk geen lolletje, want hij kon d'r niks van qua plaatsen van de bal, maar af en toe zat er wel zo'n snoeiharde bal tussen dat ik altijd onder de blauwe plekken zat. Mijn truc voor sporten na het werk is: direct doen. Dus niet eerst even gaan zitten, want dan kom je niet meer uit de bank. Ik kom thuis, kleed me om en spring weer op de fiets.
pi_53428725
quote:
Op maandag 24 september 2007 11:57 schreef conleche het volgende:
Mijn truc voor sporten na het werk is: direct doen. Dus niet eerst even gaan zitten, want dan kom je niet meer uit de bank. Ik kom thuis, kleed me om en spring weer op de fiets.
Dat is wel een goed idee ja. Of zelfs de sporttas meenemen en meteen doorgaan.
Dat van die bank is helemaal waar... Als ik een vrije dag of middag eenmaal begin met op de bank zitten en film/tv kijken, is de kans groot dat er de eerste uren niks nuttigs meer gebeurt.
pi_53430546
Goeiemiddag!

Ik ben hier weer een weekend niet geweest, druk druk druk maar ben er opnieuw Mijn voornemens gaan altijd in de kast als het weekend is, maar nu probeer ik ze toch vol te houden. Ik blijf gezond verder gaan
pi_53431191
We gaan vanavond naar de film en uit eten, hebben we net besloten. De laatste dag van mijn lange weekend en van ons weekendje samen waarin we ons eens niks van anderen (lees: ouders) aan hebben getrokken, vind ik goed genoeg om te vieren.

Dan maar de rest van de dag geen tussendoortjes meer en hopen dat de schade meevalt. In de bioscoop niks snoepen vind ik niet zo erg, maar uit eten wordt toch al snel meer dan wat je thuis zou eten. Stokbroodje vooraf, grote portjes, frietjes erbij...
Ach ja, als we dan ook maar extra genieten.
pi_53431260
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:21 schreef StefanieV het volgende:
Goeiemiddag!

Ik ben hier weer een weekend niet geweest, druk druk druk maar ben er opnieuw Mijn voornemens gaan altijd in de kast als het weekend is, maar nu probeer ik ze toch vol te houden. Ik blijf gezond verder gaan
Het is niet zo erg als je een dagje zondigt, als je daarna maar weer de draad oppakt! Het gevaar is om dan te denken "nu is alles verpest, dan stop ik er maar helemaal mee." Je moet maar zo denken: als je niet lijnde, had je zeven dagen per week gezondigd, en nu maar twee.
  maandag 24 september 2007 @ 14:22:55 #118
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53431973
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 08:09 schreef Miss_S het volgende:

[..]

en denk er aan je hebt nog een week om de lessen van evy te downloaden dan zijn ze weg
O echt? Hoezo?
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53432298
Weer aangekomen. Komt vast door afgelopen weekend.
pi_53432431
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:22 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

O echt? Hoezo?
omdat ze na een jaar van de site afgaan
pi_53432476
Ik ben ook aangekomen. Komt vast door afgelopen weekend.

Naar EuroDisney geweest, en 3 dagen lang op lekker ontbijtbuffet en ijs en patat en sandwiches en cookies en chocola geleefd

Ben er nu nog steeds misselijk van maar ik heb wel echt een top weekend gehad!!

Disneyland Parijs
  maandag 24 september 2007 @ 14:50:06 #122
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53432577
quote:
Op maandag 24 september 2007 14:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

omdat ze na een jaar van de site afgaan
O dat wist ik niet. Snel even downloaden dan. Thanks!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_53433138
quote:
Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Het is niet zo erg als je een dagje zondigt, als je daarna maar weer de draad oppakt! Het gevaar is om dan te denken "nu is alles verpest, dan stop ik er maar helemaal mee." Je moet maar zo denken: als je niet lijnde, had je zeven dagen per week gezondigd, en nu maar twee.
Ja inderdaad, dat is ook wel waar.

Nuja het waren "maar" 2 dagen

Vanavond naar de dokter, mijn duim doet iets te veel pijn.. We gaan maar even zien wat die te zeggen heeft over mijn duim Hopen dat ik morgen nog mag volleyballen..
pi_53434336
net weer ab bootcamp gedaan
ben nu toch wel van plan dat 3 a 4 keer in de week te gaan doen
moet toch aan die buikspieren oefenen
pi_53434717

Ik heb ze gekocht (de schoenen)!
Ok, het zullen niet de beste zijn, maar ik trok ze aan en ze zaten goed! Ter informatie: als ik welke schoenen dan ook aandoe (geen sportschoenen dus), zitten ze altijd eerst 2 weken k*t en als ik ze heb ingelopen zitten ze goed. Deze zaten meteen lekker. Ik ben wat rond gaan springen in die V&D (kreeg wat rare blikken, maar pech dan), en ik voelde er niets van! Demping zal dus ook wel ok zijn voor mij. En wat ik heel tof vind: mijn hiel en het midden van mijn voet zijn goed ingepakt, en mijn tenen hebben ruimte
Het zijn lelijke schoenen, maar ik hou nu al van ze

Jeej! Ik ga een hardloopschema maken!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53434785
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:

Ik heb ze gekocht (de schoenen)!
Ok, het zullen niet de beste zijn, maar ik trok ze aan en ze zaten goed! Ter informatie: als ik welke schoenen dan ook aandoe (geen sportschoenen dus), zitten ze altijd eerst 2 weken k*t en als ik ze heb ingelopen zitten ze goed. Deze zaten meteen lekker. Ik ben wat rond gaan springen in die V&D (kreeg wat rare blikken, maar pech dan), en ik voelde er niets van! Demping zal dus ook wel ok zijn voor mij. En wat ik heel tof vind: mijn hiel en het midden van mijn voet zijn goed ingepakt, en mijn tenen hebben ruimte
Het zijn lelijke schoenen, maar ik hou nu al van ze

succes ermee
ga je niet evy lopen?
  maandag 24 september 2007 @ 16:15:41 #127
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53434790
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:12 schreef Alcarin het volgende:

Kun je ook gewoon downloaden, hoor .

Mijn vorige schoenen waren ook lelijk, maar nu heb ik hele mooie . Gelukkig hoef ik niet hard te lopen vandaag, want het is snertweer. Moet wel naar buiten straks, voor dat etentje. Heb ook weer een nieuwe broek. Ook een maat 42, maar zit losser dan die andere . Zelfde merk, zelfde type (straight leg) en toch verschil. Vaag.
Niet meer actief op Fok!
pi_53435299
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:15 schreef Miss_S het volgende:

[..]

succes ermee
ga je niet evy lopen?
Nee, ik vind evy irritant..ik hoef ook geen muziek in mijn oren tijdens het lopen.
Ik heb gewoon een schema gemaakt op internet, ik mag de eerste keer 5x een minuut lopen met steeds 2 min. wandelen ertussen.
En begin december loop ik dan 20 minuten achter elkaar, als het goed is
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53435364
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, ik vind evy irritant..ik hoef ook geen muziek in mijn oren tijdens het lopen.
Ik heb gewoon een schema gemaakt op internet, ik mag de eerste keer 5x een minuut lopen met steeds 2 min. wandelen ertussen.
daarmee ben ik ook ooit begonnen
hoe ziet de rest van het schema eruit?

en ga je helemaal geen muziek luisteren tijdens het lopen?
  maandag 24 september 2007 @ 16:46:54 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53435666
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:33 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat is het schema van Hardloopschema.nl, dus die heb je gewoon gedownload en niet gemaakt [/mierenneukmodus]

Ik doe dat schema ook .
Niet meer actief op Fok!
pi_53435729
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Dat is het schema van Hardloopschema.nl, dus die heb je gewoon gedownload en niet gemaakt [/mierenneukmodus]

Ik doe dat schema ook .
ik vond hem al bekend

wat zou trouwens zwaarder zijn
10-5 min lopen of
2-3-6-6-7 min lopen
pi_53436363
Goedemiddag...
wat leuk om te weten dat ik niet de enige ben die zo bezig is met afvallen. Leuk om al jullie verhalen te lezen.

en aan diegene die een foto van zichzelf had geplaatst in de topic: je ziet er goed uit, zeker niet te veel afvallen meer..

doeidoei...
  maandag 24 september 2007 @ 17:32:28 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53436772
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

ik vond hem al bekend

wat zou trouwens zwaarder zijn
10-5 min lopen of
2-3-6-6-7 min lopen
Weet niet. Probeer het eens uit, zou ik zeggen .

Ik denk dat ik de tweede het zwaarst vind, want ik heb meer moeite met weer op gang komen dan aan de gang blijven als ik eenmaal aan het lopen ben.
Niet meer actief op Fok!
pi_53436982
quote:
Op maandag 24 september 2007 17:32 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Weet niet. Probeer het eens uit, zou ik zeggen .

Ik denk dat ik de tweede het zwaarst vind, want ik heb meer moeite met weer op gang komen dan aan de gang blijven als ik eenmaal aan het lopen ben.
ik heb het beide gedaan
en denk ook het laatste.....

dus betekent dat ik nu meer hardloop conditie heb dan ooit
pi_53437509
quote:
Op maandag 24 september 2007 16:46 schreef Viking84 het volgende:

Ik doe dat schema ook .
Klopt, ik heb het gemaakt op die site door in te vullen wat ik wilde En nee, ik heb 'm niet gedownload!

Ik heb net de eerste training gelopen, en daarmee vastgesteld dat mijn conditie 0 is.
Hoe snel gaat dat vooruit?
Wel lekker trouwens, moe thuiskomen en douchen enzo
pi_53437563
Heb les 8 gedaan, 8x2 minuten, met telkens maar 1 minuut ertussen, weer eens wat anders. Vanochtend nieuwe schoenen gekocht van Nike. Eerst hebben ze m'n voeten bekeken en m'n rechtervoet is helemaal goed en m'n linker bijna. (loop iets naar binnen) Voor mijn gevoel heeft ze me te grote schoenen gegeven, maar zij zei dat het moest. Mijn teen raakt dus niet de voorkant. Een hele maat groter dan mijn oude schoenen! Eigenlijk vond ik m'n oude schoenen lekkerder lopen en deze waren ook fucking duur (115 euro)
pi_53437593
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Klopt, ik heb het gemaakt op die site door in te vullen wat ik wilde En nee, ik heb 'm niet gedownload!

Ik heb net de eerste training gelopen, en daarmee vastgesteld dat mijn conditie 0 is.
Hoe snel gaat dat vooruit?
Wel lekker trouwens, moe thuiskomen en douchen enzo
dat gaat echt heel snel vooruit
heb alleen gemerkt dat als je een weekje de griep hebt dat het net zo snel weer achteruit gaat
pi_53437595
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:01 schreef Dizer het volgende:
Net op de weegschaal geweest!!!! 89,5!!!!!!!!!!!
Netjes lekker joh ...

Ik heb een waardeloze dag gehad op school, had wat moeite met op gang komen (gebroken nacht gehad, half 4 klaarwakker enzo) en alles wat mis kon gaan, ging mis. Nu ben ik helemaal moe en brak, maar moet nog even verder knokken om mn achterstanden bij te werken, anders heb ik toch wel een probleem. (alsof ik dat nu niet heb)

Over sporten: daar heb ik eigenlijk altijd wel motivatie voor, omdat sport voor mij afleiding is. Dan hoef ik niet aan mn leven te denken, niet aan wat mensen van me vinden, niet aan school, gewoon helemaal nergens aan. Daardoor ontspan ik zo ongelooflijk dat ik geestelijk uitgerust maar lichamelijk uitgeput ben. Slaapt heerlijk daarna. Oh en als ik niet kom, dan vragen ze de volgende training waar ik bleef, sociale controle werkt prima (mensen van mijn school die op dezelfde vereniging zitten en altijd vragen "kom je vanavond ook")
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_53444408
quote:
Op maandag 24 september 2007 18:04 schreef conleche het volgende:
Heb les 8 gedaan, 8x2 minuten, met telkens maar 1 minuut ertussen, weer eens wat anders. Vanochtend nieuwe schoenen gekocht van Nike. Eerst hebben ze m'n voeten bekeken en m'n rechtervoet is helemaal goed en m'n linker bijna. (loop iets naar binnen) Voor mijn gevoel heeft ze me te grote schoenen gegeven, maar zij zei dat het moest. Mijn teen raakt dus niet de voorkant. Een hele maat groter dan mijn oude schoenen! Eigenlijk vond ik m'n oude schoenen lekkerder lopen en deze waren ook fucking duur (115 euro)
Misschien moet je ze (het grote gevreesde woord..) inlopen?
Bij mij raken mijn tenen ook de voorkant niet, maar het is gewoon de maat die ik altijd heb.

Vraagje aan de hardlopers: Ik heb nu (na mijn eerste hardloopavontuur van in totaal 5 minuten) 'spierpijn' in mijn enkel, aan de buitenkant. Is dat een teken van slechte schoenen, of komt het gewoon doordat ik het hardlopen niet gewend ben?
pi_53445572
quote:
Op maandag 24 september 2007 21:35 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Misschien moet je ze (het grote gevreesde woord..) inlopen?
Bij mij raken mijn tenen ook de voorkant niet, maar het is gewoon de maat die ik altijd heb.

Vraagje aan de hardlopers: Ik heb nu (na mijn eerste hardloopavontuur van in totaal 5 minuten) 'spierpijn' in mijn enkel, aan de buitenkant. Is dat een teken van slechte schoenen, of komt het gewoon doordat ik het hardlopen niet gewend ben?
Misschien is het wel een kwestie van inlopen; ik hoop het maar. Spierpijn na je eerste paar keren is vrij normaal. Tenminste ik heb het ook altijd. Maar niet aan de buitenkant van m'n enkel, ik had het aan m'n scheenbenen. Maar misschien is dat weer bij iedereen anders? Laat je voeten anders ook eens testen bij zo'n goede sportzaak? Alhoewel ze dan waarschinlijk wel zullen verwachten dat je ook een paar schoenen koopt, maar volgens mij ben je dat niet verplicht.
pi_53445674
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:11 schreef conleche het volgende:
Misschien is het wel een kwestie van inlopen; ik hoop het maar. Spierpijn na je eerste paar keren is vrij normaal. Tenminste ik heb het ook altijd. Maar niet aan de buitenkant van m'n enkel, ik had het aan m'n scheenbenen. Maar misschien is dat weer bij iedereen anders? Laat je voeten anders ook eens testen bij zo'n goede sportzaak? Alhoewel ze dan waarschinlijk wel zullen verwachten dat je ook een paar schoenen koopt, maar volgens mij ben je dat niet verplicht.
Dat vind ik zo lullig, om dan wel de service te verwachten, maar niets te kopen. Het voelt wel echt als vermoeidheid, en niet als iets dat kapot is oid. Ik zie wel of het echt vervelend wordt.
pi_53445915
quote:
Op maandag 24 september 2007 22:15 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dat vind ik zo lullig, om dan wel de service te verwachten, maar niets te kopen. Het voelt wel echt als vermoeidheid, en niet als iets dat kapot is oid. Ik zie wel of het echt vervelend wordt.
Ja ik zou het zelf ook niet durven. Misschien wel door open kaart te spelen en zeggen dat je op het moment weinig geld hebt, maar dat je in de toekomst bij ze zal kopen. Wat voor schoenen zijn het die van de V&D?
  maandag 24 september 2007 @ 23:00:21 #143
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53446990
Zo, ik ben weer terug. Heb heerlijk gegeten en het was heel gezellig. Ik moet dus maar niet meer zo negatief doen over gezellige avondjes uit, want het zijn echt leuke meiden bij mij in de klas .
En het trutje van de klas was er, tot vreugde van allen, niet bij .
Niet meer actief op Fok!
  maandag 24 september 2007 @ 23:02:53 #144
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53447063
Wat vervelend van je schoenen, Conleche.
Het klopt dat je hardloopschoenen een maat groter moeten zijn dan gewone schoenen. Heb je wel de juiste maat opgegeven? (bijv dat je denkt dat je 39 hebt, maar eigenlijk 38 en dan geven ze je dus 40 = 2 maten te groot). Als je er niet tevreden mee bent, moet je er echt mee teruggaan, want 115 euro is geen kattenpis. Dan heb je vast maximale demping of niet? Heb je ook Air Pegasus, trouwens? (hardloopschoen vh jaar 2006).

En ik heb ook vaak last van m'n scheenbenen tijdens het lopen, maar ik heb gemerkt dat even stretchen na een warming-up echt helpt .
Niet meer actief op Fok!
pi_53447911
quote:
Op maandag 24 september 2007 23:02 schreef Viking84 het volgende:
Wat vervelend van je schoenen, Conleche.
Het klopt dat je hardloopschoenen een maat groter moeten zijn dan gewone schoenen. Heb je wel de juiste maat opgegeven? (bijv dat je denkt dat je 39 hebt, maar eigenlijk 38 en dan geven ze je dus 40 = 2 maten te groot). Als je er niet tevreden mee bent, moet je er echt mee teruggaan, want 115 euro is geen kattenpis. Dan heb je vast maximale demping of niet? Heb je ook Air Pegasus, trouwens? (hardloopschoen vh jaar 2006).

En ik heb ook vaak last van m'n scheenbenen tijdens het lopen, maar ik heb gemerkt dat even stretchen na een warming-up echt helpt .
Ja het klopt wel dat ze een maat groter zijn. Ik heb normaal 37 of 37,5 en van sneakers neem ik meestal 38. Maar dit is 38,5 en m'n vorige hardloopschoenen (ook nikes) waren 37,5 en die omsloten m'n voeten beter voor m'n gevoel. De mijne heten: Air structure Triax+10 van de Bowerman series. (niet dat het mij ook maar iets zegt.) Ze zei dat het een licht corrigerende schoen was. Ik kijk het even aan, het is waarschijnlijk gewoon wennen.
  dinsdag 25 september 2007 @ 00:26:20 #146
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_53449315
De truc is dus toch gewoon sporten hè? Jullie zijn daar al achter zie ik (aan de loopschoenen-posts). Ik ben nu twee maanden aan het trainen met een personal trainer (in Groningen is dat nog heel goed te betalen ) en ben de afgelopen maand drie kilo kwijtgeraakt. Al mag ik van hem niet in kilo's denken, want door spieropbouw is gewichtverlies wat lastig vast te stellen.
Anyway, het gaat enorm goed. Mijn conditie is met sprongen vooruit gegaan, echt ongelooflijk. Toen ik ooit naar de sportschool ging zonder persoonlijke begeleiding, gebeurde er nooit iets. Ik was veel te aardig voor mezelf, weet ik nu.

De knop is hier echt om! Ik let op mijn eten (maar dieet absoluut niet), ik sport drie keer per week en ik vind het hartstikke leuk Ik zag gewicht kwijtraken altijd als een hele opgave, maar nu snap ik dat je het écht zelf in de hand hebt (mits je geen fysieke drempels tot afvallen hebt natuurlijk). Dat is voor mij echt een hele openbaring
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 25 september 2007 @ 07:55:58 #147
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53451521
Goed zo, Duderinnetje . Ik dacht vroeger ook dat afvallen niet voor mij was weggelegd. Ik zou zo zwaar blijven óf aankomen, maar afvallen? No way! Ik ben nu nog wel eens bang dat ik bij de 75 zal blijven hangen, maar ach, de 70 komt vast nog wel in beeld .

Goedemorgen trouwens. Ik ben helemaal niet aangekomen na m'n etentje van gisteren. Moet zeggen dat ik niet uitzonderlijk veel heb gegeten (en vooral het toetje was erg licht), maar het kan ook komen doordat ik weer in een afvalspurt zit. Let's hope so. Ik wil nu eens van die 75,5 af . Op naar de 75!
Niet meer actief op Fok!
pi_53451695
Goedemorgen!
Ik heb gisteravond weer niet hardgelopen dus heb nu al een week niet gelopen. Kzit wel al een aantal weken in een studie-dipje met mijn onderzoek en gisteren had ik voor het eerst weer echt goed gewerkt dus vond ik dat ik mezelf mocht belonen met een avond niet hardlopen . Maar vanavond ga ik echt!

Ik heb trouwens hardloopschoenen van Asics en die zitten vanaf het eerste moment heerlijk.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_53451779
Zo, dat gaat lekker zeg Duderinnetje

Hier gaat het afvallen een beetje te hard naar mn zin. Mn streefgewicht zat op 52 kg, maar door alle stress weeg ik nou nog maar 51,5 kg, en dat vind ik er ook weer een beetje overdreven uit zien. En het is iig niet allemaal van mn buik verdwenen, anders had ik het neit zo heel erg gevonden Maar met nog dunnere armen en benen ben ik wat minder blij.

Nouja, donderdag uitslagen, wie weet dat als ze weten wat er met mn darmen is en ik behandeld wordt dat ik dan weer wat aankom, ga er wel vanuit iig.
  dinsdag 25 september 2007 @ 08:24:18 #150
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53451788
Misschien moet je juist als je in een dipje zit gaan hardlopen. Ik vind het heerlijk om de zinnen even te kunnen verzetten. Als ik steeds over m'n problemen ga nadenken tijdens het lopen, loop ik slecht, dus ik zet m'n verstand op 0 en ga er gewoon voor.

Ik was van plan om m'n haar te laten groeien, maar het gaat nu een beetje treurig hangen en ik krijg er geen haarklem meer in. Dus het gaat weer terug naar schouderlengte (hangt nu halverwege de schouders). Straks maar even een afspraak maken bij de kapper .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')