ik ben al 5 jaar bezigquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Miss_S, ik heb een vraag. Hoe lang heb je erover gedaan om 27,5 kilo af te vallen?
quote:
zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Ik ben vandaag meerdere keren naar het subforum Lifestyle gegaan om jullie op te zoeken en een tvp'tje te plaatsen, maar steeds werd ik afgeleid en toen kwam het er maar niet van.
Ik heb vanmiddag appelbollen gemaakt. Erg lekker! Drie van de vier waren kapot gegaan, maar ach, in je buik gaan ze toch kapot
(heb ze niet allemaal zelf opgegeten, hoor
).
Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de ovenquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:
[..]
zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?
dat ken ik nietquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de oven.
Ik vind appel + kaneel zó ont-zet-tend lekker.
heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?quote:Op zondag 23 september 2007 10:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook al wakker
Moet van half 12 tot 21 uur stagelopen en heb echt geen zin. Sinds gisteravond met de bbq ontzettend last van mn buik, eerder dan we wilden naar huis moeten gaan omdat ik het echt niet meer volhield, zou het liefst net als Peter gewoon de hele dag in bed liggen
Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.quote:Op zondag 23 september 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:
[..]
heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?
ik krijg sowieso altijd al last van mijn buik als ik bbq
nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het momentquote:Op zondag 23 september 2007 10:51 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.quote:Op zondag 23 september 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:
[..]
nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het moment
dat je dat nodig hebt jaquote:Op zondag 23 september 2007 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
plus als er salades en groenten zijn bij de bbq kan het best meevallen ook
Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.quote:Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef omearos het volgende:
Tosti's zijn gelukkig niet vetter dan een gewone boterham met kaas, dus als je dat lekker vindt kan je dat prima vaker eten.
Dacht ik eerst ook, maar je legt gewoon een boterham met kaas in het tostiápparaat en dat krijg je ook weer terug. Het wordt alleen vetter als je dat apparaat moet invetten, als je op een tosti ineens wel boter doet en normaal niet of als je saus eet bij de tosti.quote:Op zondag 23 september 2007 12:47 schreef Susie het volgende:
[..]
Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.
Ok, dan hou ik mijn mondquote:Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef Chicolate het volgende:
Of er zouden door de warmte ongezonde vetten moeten ontstaan, maar daar heb ik nog nooit van gehoord(en wil ik liever ook niets van horen eigenlijk
)
En dat is allemaal eten dat nog in je darmen zit. Morgen ben je weer een kilo afgevallenquote:Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben 1/1,5 kilo aangekomen na het feestje van gister.![]()
volgens mij klopt dat niet.....quote:Op zondag 23 september 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
Les 7 van Evy is precies hetzelfde als les 6!! Ja zo schiet het niet op natuurlijk. Ik moet morgen nieuwe hardloopschoenen kopen, heb finaal m'n zool eraf gelopen![]()
Ik hoop het, anders weet ik het ook niet meer... Zoveel heb ik trouwens niet gegeten, maar wel veel gedronken.quote:Op zondag 23 september 2007 20:20 schreef Alcarin het volgende:
[..]
En dat is allemaal eten dat nog in je darmen zit. Morgen ben je weer een kilo afgevallen![]()
Ik kon geen verschil ontdekken, 1x1 minuut, 1x2 minuten en 3x 3 minuten. Op het einde zei ze alleen dat ik 2 minuten moest uitlopen (normaal is dat 3) Nou, dat noem ik niet echt een grove verzwaring van de les.quote:Op zondag 23 september 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:
[..]
volgens mij klopt dat niet.....
volgens mij is geeneen les dezelfde toch?
net terug van een feestje en eigenlijk heb ik niets geks gegeten behalve dat ik 3 glaasjes wijn op heb
kan ik me niet herinneren maar dat is inderdaad niet zo leuk danquote:Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik kon geen verschil ontdekken, 1x1 minuut, 1x2 minuten en 3x 3 minuten. Op het einde zei ze alleen dat ik 2 minuten moest uitlopen (normaal is dat 3) Nou, dat noem ik niet echt een grove verzwaring van de les.
quote:
je kan ook met gewone schoenen lopen maar dat zullen we maar niet aanradenquote:Op maandag 24 september 2007 07:54 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat geweldig! Blijheid op de maandagmorgenGefeliciteerd!
![]()
Ik ben vandaag lui, want ik had geen zin om te gaan zwemmen, en mijn 10-badenkaart is op en ik heb geen geld voor een nieuwe![]()
En ik wil gaan hardlopen, maar ik heb geen geld voor schoenen![]()
![]()
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd maar ik voelde bij de eerste stap al dat dat geen goed idee is..quote:Op maandag 24 september 2007 08:02 schreef Miss_S het volgende:
je kan ook met gewone schoenen lopen maar dat zullen we maar niet aanraden
[sonjabakker-mode]Een kilo druiven = 700 kcalquote:Op maandag 24 september 2007 07:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Goed van je hoor dizer! Gaat heel netjes, maar ik vind: je mag wel -5, maar -10 kg lijkt me wat te veel eigenlijk
Als ik zo lees wat je normaal at bij de mac vind ik dat wel ongelofelijk veel! Maar eergisteren heb ik er ook weer eens een van binnen gezien en m'n vriend nam een mckroket (want die was 1 euro) en ik was echt verbaasd dat zo'n ding dat echt NIET vult wel 420 kcal bevat! En inderdaad, eigenlijk is gezond eten lekkerder
![]()
* veiligheidsspeldje heeft gisteren samen meteen kilo druiven op in de avond
![]()
Samen he, dus dat is per persoon 350 (300 volgens het tabelletje dat ik lasquote:Op maandag 24 september 2007 08:11 schreef Alcarin het volgende:
[..]
[sonjabakker-mode]Een kilo druiven = 700 kcal
Kun je nog beter een mckroket eten![/sonjabakker-mode]
Nee, natuurlijk zijn druiven niet slecht. Ik deed even sonja bakker, met haar vergelijkingen tussen chips en sla e.d.quote:Op maandag 24 september 2007 08:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Samen he, dus dat is per persoon 350 (300 volgens het tabelletje dat ik lasen het vriendje eet veel sneller) Maar het was heel lekker en je kan mij niet wijs maken dat het echt slecht was.
Owja bij de V&D reebok schoenen 50 euro kweet niet of ze goed zijn maar je kan langsgaan (als dit budgetgeschikt is tenminste), stufi uitbetaling is vandaag i.i.g.![]()
Als je maar wel oplet dat je voldoende demping hebt, want dat kan een hoop blessure-ellende schelen. Helaas is het wel zo dat: hoe meer demping, hoe duurder de schoen.quote:Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk zijn druiven niet slecht. Ik deed even sonja bakker, met haar vergelijkingen tussen chips en sla e.d.
50 euro, dat is nog te overzien! Al weet ik natuurlijk ook niet of ze goed zijn, ik heb totaal geen ervaring met het kopen van sportspullen. Maar ik ga zeker even langs, bedankt voor de tip!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |