abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53382961
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Miss_S, ik heb een vraag. Hoe lang heb je erover gedaan om 27,5 kilo af te vallen?
ik ben al 5 jaar bezig
maar de laatst 2 jaar ben ik steeds 10 kilo per jaar afgevallen
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:59:16 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386290
Ah, hier zijn jullie .
Niet meer actief op Fok!
pi_53386543
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Ah, hier zijn jullie .
was je ons kwijt dan?
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:15:55 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386653
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

was je ons kwijt dan?
.

Ik ben vandaag meerdere keren naar het subforum Lifestyle gegaan om jullie op te zoeken en een tvp'tje te plaatsen, maar steeds werd ik afgeleid en toen kwam het er maar niet van .
Ik heb vanmiddag appelbollen gemaakt . Erg lekker! Drie van de vier waren kapot gegaan, maar ach, in je buik gaan ze toch kapot (heb ze niet allemaal zelf opgegeten, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
pi_53386681
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik ben vandaag meerdere keren naar het subforum Lifestyle gegaan om jullie op te zoeken en een tvp'tje te plaatsen, maar steeds werd ik afgeleid en toen kwam het er maar niet van .
Ik heb vanmiddag appelbollen gemaakt . Erg lekker! Drie van de vier waren kapot gegaan, maar ach, in je buik gaan ze toch kapot (heb ze niet allemaal zelf opgegeten, hoor ).
zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:20:16 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386769
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?
Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de oven .

Ik vind appel + kaneel zó ont-zet-tend lekker.
Niet meer actief op Fok!
pi_53386972
@Viking: Ik las oliebollen ... vond het daar wat vroeg voor, als het nou kruidnootjes waren geweest ... maar appelbollen dus. Ben jaloers op je Ik ook dol op appel en kaneel ...

Mijn moeder heeft appeltaart gebakken! Ook lekker, voor morgen bij de koffie

En om terug te komen op de pannenkoeken ... ik heb er vandaag 3 gegeten als avondeten, en zat toen bomvol! Kon geen hap meer wegkrijgen ... en ik maar denken dat ik de 8 nog wel zou kunnen, bij 3 ligt mijn max dus ook. (door mn moeder gebakken met rozijnen. Waren erg lekker)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:34:46 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53387155
Ik was eerst van plan om een appeltaart te maken, maar dan zit je meteen met een hele taart die je met z'n tweeën moet opeten. Slecht idee . Misschien dat ik het eind deze week doe en dan neem ik de helft mee naar m'n ouders vrijdag. Hebben zij nog wat te smikkelen in het weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_53387494
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de oven .

Ik vind appel + kaneel zó ont-zet-tend lekker.
dat ken ik niet
maar klinkt inderdaad lekker
appel + kaneel
pi_53400050
Goedemorgen!
Waarschijnlijk slaapt iedereen hier nog ofzo, maar ik heb al bijna 6 km hardgelopen!! Ben vast een heeeeleboel vocht kwijt
Het mooi kotsende meisje.
pi_53400115
ik ben ookal 3 uur wakker
alleen niet hardgelopen dat ga ik morgen weer doen
maar krijg er wel zin in als ik je zo hoor wat is het toch verslavend

als ab bootcamp dat nou ook eens was....ik wil dat ook 3 keer in de week gaan doen maar wil niet lukken maar vanaf deze week ga ik het gewoon doen
pi_53400288
Ik ben ook al wakker

Moet van half 12 tot 21 uur stagelopen en heb echt geen zin. Sinds gisteravond met de bbq ontzettend last van mn buik, eerder dan we wilden naar huis moeten gaan omdat ik het echt niet meer volhield, zou het liefst net als Peter gewoon de hele dag in bed liggen
pi_53400377
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook al wakker

Moet van half 12 tot 21 uur stagelopen en heb echt geen zin. Sinds gisteravond met de bbq ontzettend last van mn buik, eerder dan we wilden naar huis moeten gaan omdat ik het echt niet meer volhield, zou het liefst net als Peter gewoon de hele dag in bed liggen
heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?
ik krijg sowieso altijd al last van mijn buik als ik bbq
pi_53400397
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?
ik krijg sowieso altijd al last van mijn buik als ik bbq
Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.
pi_53400435
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.
nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het moment
  zondag 23 september 2007 @ 11:00:21 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53400506
Goedemorgen ,

ik ben ook weer wakker. Lekker uitgeslapen .
Ook weer wat zwaarder, maar ja, wat wil je als je frietjes hebt gegeten + 2 appelbollen . Het is weekend enzo . Vandaag maar weer even rustig aan doen . Vanavond hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53400537
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het moment
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
plus als er salades en groenten zijn bij de bbq kan het best meevallen ook
  zondag 23 september 2007 @ 11:16:30 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53400687
Idd en wat gezelligheid en mensen om je heen is ook belangrijk nu lijkt me
pi_53401187
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
plus als er salades en groenten zijn bij de bbq kan het best meevallen ook
dat je dat nodig hebt ja
maar kan me niet voor stellen dat dat mee helpt met de buikpijn

als je ziek bent (Geweest) eet je toch ook beschuit, groentesoep etc
en niet meteen vette troep
pi_53401554
He ik was ook al wakker om 8 uur hoor! ... zoals iedere zondag

Voor de rest eigenlijk niet zoveel boeiends te melden, vandaag weer een dagje schoolwerk doen en voor de computer hangen En hopen dat een dagje rust mn verkoudheid laat verdwijnen, ben het hoesten en snuiten zo ondertussen wel zat
  zondag 23 september 2007 @ 12:37:47 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53402332
ai ai ai....gisteren een tostie gegeten (heeeeeeeerlijk trouwens!) 's middags ook nog nacho's en nee, niet eentje, best wel veel (ook weer heeeeeeeeeeerlijk!) en 's avonds 3 bruine broodjes met gebakken ei..... was dus een vette dag! Mja, wel ervan genoten en daar gaat het dan ook weer om vind ik zelf. Vandaag maar weer strenger!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53402552
Tosti's zijn gelukkig niet vetter dan een gewone boterham met kaas, dus als je dat lekker vindt kan je dat prima vaker eten.
  zondag 23 september 2007 @ 12:47:05 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53402575
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef omearos het volgende:
Tosti's zijn gelukkig niet vetter dan een gewone boterham met kaas, dus als je dat lekker vindt kan je dat prima vaker eten.
Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53402619
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:47 schreef Susie het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.
Dacht ik eerst ook, maar je legt gewoon een boterham met kaas in het tostiápparaat en dat krijg je ook weer terug. Het wordt alleen vetter als je dat apparaat moet invetten, als je op een tosti ineens wel boter doet en normaal niet of als je saus eet bij de tosti.
* omearos is ook gek op tosti's
pi_53402726
Tosti's zijn stoer ... en ik zelf voeg niets toe aan de boterhammen kaas die ik eronder leg (gaat eerder wat weg, het hele aparaat is daarna vet en zit onder de kaas, vet dat ik normaal op zou eten) dus volgens mij is het net zo gezond. Of er zouden door de warmte ongezonde vetten moeten ontstaan, maar daar heb ik nog nooit van gehoord (en wil ik liever ook niets van horen eigenlijk )

Ik denk dat ik vanavond ook maar een tosti ga eten (warm eten doe ik over een uurtje al, gek zondag ritme he)
pi_53409661
Dammit. Ik loop deze week te kutten met eten Al 2 x uit eten geweest, met niet het meest gezonde voedsel.

Nou ja, volgende week dan maar opletten

Heeft iemand trouwens tips om gezond eten mee te nemen naar werk voor 's avonds? Ik werk vaak van 4 tot 8...
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  zondag 23 september 2007 @ 18:03:38 #77
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53411146
Ketchup is gelukkig niet zo slecht, dus dat kun je ook prima bij een tosti eten.

Nu heb ik ook zin in tosti's, maar er staat al een ovenschotel in de oven .
Niet meer actief op Fok!
pi_53411866
Les 7 van Evy is precies hetzelfde als les 6!! Ja zo schiet het niet op natuurlijk. Ik moet morgen nieuwe hardloopschoenen kopen, heb finaal m'n zool eraf gelopen
pi_53412993
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:54 schreef Chicolate het volgende:
Of er zouden door de warmte ongezonde vetten moeten ontstaan, maar daar heb ik nog nooit van gehoord (en wil ik liever ook niets van horen eigenlijk )
Ok, dan hou ik mijn mond
Nee, bij een tosti denk ik niet dat er ook maar iets gebeurt met het vet (behalve dan dat het smelt ), want het is voor een groot deel verzadigd vet dus dat gaat goed bij verhitten

Ik heb een ontzettend junkweekend gehad, en het kan me lekker niets schelen want ik ben al dun genoeg tegenwoordig
Bovendien was het een geweldig leuk en gezellig weekend, dus kan het me nog minder boeien
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53414007
Ik ben 1/1,5 kilo aangekomen na het feestje van gister.
  zondag 23 september 2007 @ 20:16:53 #81
69655 mordradead
Wat is een leesje?
pi_53414080
Ik had vandaag familiedag, dat is ook niet goed voor je gewicht
Bernie en ik zijn tof.
pi_53414188
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:14 schreef Gewas het volgende:
Ik ben 1/1,5 kilo aangekomen na het feestje van gister.
En dat is allemaal eten dat nog in je darmen zit. Morgen ben je weer een kilo afgevallen
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_53414222
quote:
Op zondag 23 september 2007 18:42 schreef conleche het volgende:
Les 7 van Evy is precies hetzelfde als les 6!! Ja zo schiet het niet op natuurlijk. Ik moet morgen nieuwe hardloopschoenen kopen, heb finaal m'n zool eraf gelopen
volgens mij klopt dat niet.....
volgens mij is geeneen les dezelfde toch?

net terug van een feestje en eigenlijk heb ik niets geks gegeten behalve dat ik 3 glaasjes wijn op heb
pi_53414383
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:20 schreef Alcarin het volgende:

[..]

En dat is allemaal eten dat nog in je darmen zit. Morgen ben je weer een kilo afgevallen
Ik hoop het, anders weet ik het ook niet meer... Zoveel heb ik trouwens niet gegeten, maar wel veel gedronken.

En ik heb besloten om deze week een stuk gezonder te doen (net als vorige week...).
  zondag 23 september 2007 @ 21:18:12 #85
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53415641
Hijg ende puf.

1 x 2 min in D1
met tussendoor 1 min wandelen
3 x 3 min in D1
met tussendoor 2 min wandelen
1 x 4 min in D1

Dat heb ik zonet gelopen. Ik was in topvorm (dankzij het stretchen vooraf en tussendoor), maar de laatste 4 min waren toch wel pittig. Bovendien is het warmer dan ik had gedacht, dus die dikke sweater was ook overbodig.

Nu een banaantje en een glas jus en zo even naar de day after van Paul de Leeuw kijken .
Niet meer actief op Fok!
pi_53416767
quote:
Op zondag 23 september 2007 20:22 schreef Miss_S het volgende:

[..]

volgens mij klopt dat niet.....
volgens mij is geeneen les dezelfde toch?

net terug van een feestje en eigenlijk heb ik niets geks gegeten behalve dat ik 3 glaasjes wijn op heb
Ik kon geen verschil ontdekken, 1x1 minuut, 1x2 minuten en 3x 3 minuten. Op het einde zei ze alleen dat ik 2 minuten moest uitlopen (normaal is dat 3) Nou, dat noem ik niet echt een grove verzwaring van de les.
pi_53417559
quote:
Op zondag 23 september 2007 21:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik kon geen verschil ontdekken, 1x1 minuut, 1x2 minuten en 3x 3 minuten. Op het einde zei ze alleen dat ik 2 minuten moest uitlopen (normaal is dat 3) Nou, dat noem ik niet echt een grove verzwaring van de les.
kan ik me niet herinneren maar dat is inderdaad niet zo leuk dan
  maandag 24 september 2007 @ 07:01:42 #88
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53423790

Net op de weegschaal geweest!!!! 89,5!!!!!!!!!!!
Afgelopen week gewoon lekker gegeten, maar heel gezond gedaan.
Elke dag ontbijten (ok..2x overgeslagen... maar werd gewoon heel laat wakker ) en als ik ontbijt was het meestal of fruitontbijt of yoghurt met crusli. Middag gewoon lekker 4 sneetjes brood met kipkerrie salade of tonijn salade of oude kaas... avond eten normaal... niet te veel en net genoeg om je buik goed te doen en niet om 10 uur in de avond honger te hebben. Gestopt met cola drinken!!!! Drink nu spa rood en crystal clear citroen.... ik heb zelfs 1 dag gebak gehad!!! en ik heb zelfs een stukje chocola gehad!!! Maar ik ben wel een kilo naar beneden!!!!!!!!!

DE 8 van de 80 is er!!!

Sorry, maar ik ben zo blij .

Oh jah.. ben wel 2x naar de sportschool gegaan

Oh ennuh mijn BMI is lager dan 25 en is groen (= gezond)!

Oh ennuh.. goedemorgen

[ Bericht 4% gewijzigd door Dizer op 24-09-2007 07:11:09 ]
Friends don't let friends remain beardless...
  maandag 24 september 2007 @ 07:09:16 #89
22273 Dizer
Save the beard!
pi_53423805
Oh en mag ik nog een ding zeggen? .
Deze manier van afvallen is zo makkelijk . Helemaal geen dieët.. tis gewoon lekker eten maar dan niet op de McDonalds manier. Lekker vis of lekker vlees of kip... lekkere yoghurt....

Trouwens, was gisteren bij de McDonalds want we hadden niks in huis aan eten achtige dingen want niemand had boodschappen gedaan zaterdag . Dus ik daar maar denken wat ik ging eten.... al die lekkere hamburgers en zo... Ging ik toch voor de Salade met gegrilde kip! Het vult en is hardstikke lekker. 4 maanden geleden nam ik dus:

- 1 BigMac
- 1 McChicken
- 9 McNuggets
- 1 Grote friet
- 1 Grote cola light
- 4 Frietesaus
- 2 Zoetzure saus

Zo veel... dat ik nu als ik het opnoem al misselijk van word.... .
Friends don't let friends remain beardless...
pi_53423931
goedemorgen en gefeliciteerd
pi_53423962
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:01 schreef Dizer het volgende:

Wat geweldig! Blijheid op de maandagmorgen Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag lui, want ik had geen zin om te gaan zwemmen, en mijn 10-badenkaart is op en ik heb geen geld voor een nieuwe
En ik wil gaan hardlopen, maar ik heb geen geld voor schoenen
pi_53423971
Goedemorgen!
Goed van je hoor dizer! Gaat heel netjes, maar ik vind: je mag wel -5, maar -10 kg lijkt me wat te veel eigenlijk
Als ik zo lees wat je normaal at bij de mac vind ik dat wel ongelofelijk veel! Maar eergisteren heb ik er ook weer eens een van binnen gezien en m'n vriend nam een mckroket (want die was 1 euro ) en ik was echt verbaasd dat zo'n ding dat echt NIET vult wel 420 kcal bevat! En inderdaad, eigenlijk is gezond eten lekkerder
* veiligheidsspeldje heeft gisteren samen met een kilo druiven op in de avond
pi_53423998
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:54 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Wat geweldig! Blijheid op de maandagmorgen Gefeliciteerd!

Ik ben vandaag lui, want ik had geen zin om te gaan zwemmen, en mijn 10-badenkaart is op en ik heb geen geld voor een nieuwe
En ik wil gaan hardlopen, maar ik heb geen geld voor schoenen
je kan ook met gewone schoenen lopen maar dat zullen we maar niet aanraden
pi_53424036
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:02 schreef Miss_S het volgende:
je kan ook met gewone schoenen lopen maar dat zullen we maar niet aanraden
Nee, dat heb ik ook al geprobeerd maar ik voelde bij de eerste stap al dat dat geen goed idee is..
  maandag 24 september 2007 @ 08:08:45 #95
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53424037
Goedemorgen ,

Gefeliciteerd Djizer! Ga zo door .

Ik heb vanavond een etentje met de nieuwe mastergroep. Bleh, helemaal geen zin in .
Niet meer actief op Fok!
pi_53424064
quote:
Op maandag 24 september 2007 07:57 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Goedemorgen!
Goed van je hoor dizer! Gaat heel netjes, maar ik vind: je mag wel -5, maar -10 kg lijkt me wat te veel eigenlijk
Als ik zo lees wat je normaal at bij de mac vind ik dat wel ongelofelijk veel! Maar eergisteren heb ik er ook weer eens een van binnen gezien en m'n vriend nam een mckroket (want die was 1 euro ) en ik was echt verbaasd dat zo'n ding dat echt NIET vult wel 420 kcal bevat! En inderdaad, eigenlijk is gezond eten lekkerder
* veiligheidsspeldje heeft gisteren samen met een kilo druiven op in de avond
[sonjabakker-mode]Een kilo druiven = 700 kcal
Kun je nog beter een mckroket eten! [/sonjabakker-mode]
pi_53424101
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:11 schreef Alcarin het volgende:

[..]

[sonjabakker-mode]Een kilo druiven = 700 kcal
Kun je nog beter een mckroket eten! [/sonjabakker-mode]
Samen he, dus dat is per persoon 350 (300 volgens het tabelletje dat ik las en het vriendje eet veel sneller) Maar het was heel lekker en je kan mij niet wijs maken dat het echt slecht was.
Owja bij de V&D reebok schoenen 50 euro kweet niet of ze goed zijn maar je kan langsgaan (als dit budgetgeschikt is tenminste), stufi uitbetaling is vandaag i.i.g.
pi_53424248
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:16 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Samen he, dus dat is per persoon 350 (300 volgens het tabelletje dat ik las en het vriendje eet veel sneller) Maar het was heel lekker en je kan mij niet wijs maken dat het echt slecht was.
Owja bij de V&D reebok schoenen 50 euro kweet niet of ze goed zijn maar je kan langsgaan (als dit budgetgeschikt is tenminste), stufi uitbetaling is vandaag i.i.g.
Nee, natuurlijk zijn druiven niet slecht. Ik deed even sonja bakker, met haar vergelijkingen tussen chips en sla e.d.

50 euro, dat is nog te overzien! Al weet ik natuurlijk ook niet of ze goed zijn, ik heb totaal geen ervaring met het kopen van sportspullen. Maar ik ga zeker even langs, bedankt voor de tip!
pi_53424366
net ontbeten met griekse yoghurt met honing
dat ff laten zakken en dan les 14 van evy
  maandag 24 september 2007 @ 09:03:32 #100
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53424536
quote:
Op maandag 24 september 2007 08:38 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Nee, natuurlijk zijn druiven niet slecht. Ik deed even sonja bakker, met haar vergelijkingen tussen chips en sla e.d.

50 euro, dat is nog te overzien! Al weet ik natuurlijk ook niet of ze goed zijn, ik heb totaal geen ervaring met het kopen van sportspullen. Maar ik ga zeker even langs, bedankt voor de tip!
Als je maar wel oplet dat je voldoende demping hebt, want dat kan een hoop blessure-ellende schelen. Helaas is het wel zo dat: hoe meer demping, hoe duurder de schoen.
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')