abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53382961
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 16:27 schreef Gewas het volgende:
Miss_S, ik heb een vraag. Hoe lang heb je erover gedaan om 27,5 kilo af te vallen?
ik ben al 5 jaar bezig
maar de laatst 2 jaar ben ik steeds 10 kilo per jaar afgevallen
  zaterdag 22 september 2007 @ 18:59:16 #52
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386290
Ah, hier zijn jullie .
Niet meer actief op Fok!
pi_53386543
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 18:59 schreef Viking84 het volgende:
Ah, hier zijn jullie .
was je ons kwijt dan?
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:15:55 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386653
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

was je ons kwijt dan?
.

Ik ben vandaag meerdere keren naar het subforum Lifestyle gegaan om jullie op te zoeken en een tvp'tje te plaatsen, maar steeds werd ik afgeleid en toen kwam het er maar niet van .
Ik heb vanmiddag appelbollen gemaakt . Erg lekker! Drie van de vier waren kapot gegaan, maar ach, in je buik gaan ze toch kapot (heb ze niet allemaal zelf opgegeten, hoor ).
Niet meer actief op Fok!
pi_53386681
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:15 schreef Viking84 het volgende:

[..]

.

Ik ben vandaag meerdere keren naar het subforum Lifestyle gegaan om jullie op te zoeken en een tvp'tje te plaatsen, maar steeds werd ik afgeleid en toen kwam het er maar niet van .
Ik heb vanmiddag appelbollen gemaakt . Erg lekker! Drie van de vier waren kapot gegaan, maar ach, in je buik gaan ze toch kapot (heb ze niet allemaal zelf opgegeten, hoor ).
zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:20:16 #56
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53386769
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:17 schreef Miss_S het volgende:

[..]

zijn dat een soort oliebollen maar dan met stukjes appels erin?
Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de oven .

Ik vind appel + kaneel zó ont-zet-tend lekker.
Niet meer actief op Fok!
pi_53386972
@Viking: Ik las oliebollen ... vond het daar wat vroeg voor, als het nou kruidnootjes waren geweest ... maar appelbollen dus. Ben jaloers op je Ik ook dol op appel en kaneel ...

Mijn moeder heeft appeltaart gebakken! Ook lekker, voor morgen bij de koffie

En om terug te komen op de pannenkoeken ... ik heb er vandaag 3 gegeten als avondeten, en zat toen bomvol! Kon geen hap meer wegkrijgen ... en ik maar denken dat ik de 8 nog wel zou kunnen, bij 3 ligt mijn max dus ook. (door mn moeder gebakken met rozijnen. Waren erg lekker)
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  zaterdag 22 september 2007 @ 19:34:46 #58
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53387155
Ik was eerst van plan om een appeltaart te maken, maar dan zit je meteen met een hele taart die je met z'n tweeën moet opeten. Slecht idee . Misschien dat ik het eind deze week doe en dan neem ik de helft mee naar m'n ouders vrijdag. Hebben zij nog wat te smikkelen in het weekend .
Niet meer actief op Fok!
pi_53387494
quote:
Op zaterdag 22 september 2007 19:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Nee, het zijn gewoon appels met bladerdeeg eromheen. Je schilt ze, haalt het klokhuis eruit, vult ze met wat je maar wilt (ik heb er gewoon wat suiker en kaneel op gedaan), bladerdeeg eromheen vouwen en dan 25 minuten in de oven .

Ik vind appel + kaneel zó ont-zet-tend lekker.
dat ken ik niet
maar klinkt inderdaad lekker
appel + kaneel
pi_53400050
Goedemorgen!
Waarschijnlijk slaapt iedereen hier nog ofzo, maar ik heb al bijna 6 km hardgelopen!! Ben vast een heeeeleboel vocht kwijt
Het mooi kotsende meisje.
pi_53400115
ik ben ookal 3 uur wakker
alleen niet hardgelopen dat ga ik morgen weer doen
maar krijg er wel zin in als ik je zo hoor wat is het toch verslavend

als ab bootcamp dat nou ook eens was....ik wil dat ook 3 keer in de week gaan doen maar wil niet lukken maar vanaf deze week ga ik het gewoon doen
pi_53400288
Ik ben ook al wakker

Moet van half 12 tot 21 uur stagelopen en heb echt geen zin. Sinds gisteravond met de bbq ontzettend last van mn buik, eerder dan we wilden naar huis moeten gaan omdat ik het echt niet meer volhield, zou het liefst net als Peter gewoon de hele dag in bed liggen
pi_53400377
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:42 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben ook al wakker

Moet van half 12 tot 21 uur stagelopen en heb echt geen zin. Sinds gisteravond met de bbq ontzettend last van mn buik, eerder dan we wilden naar huis moeten gaan omdat ik het echt niet meer volhield, zou het liefst net als Peter gewoon de hele dag in bed liggen
heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?
ik krijg sowieso altijd al last van mijn buik als ik bbq
pi_53400397
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:49 schreef Miss_S het volgende:

[..]

heb je niets voorgeschreven gekregen wat je wel en niet mocht eten?
ik krijg sowieso altijd al last van mijn buik als ik bbq
Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.
pi_53400435
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:51 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Nee, maar maakt ook niet uit wat ik eet, daar ligt het niet aan. Vorige week bbq gehad en toen had ik niet zo heel veel last. En het maakt ook niet uit of ik veel of weinig eet op een dag ofzo.
nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het moment
  zondag 23 september 2007 @ 11:00:21 #66
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_53400506
Goedemorgen ,

ik ben ook weer wakker. Lekker uitgeslapen .
Ook weer wat zwaarder, maar ja, wat wil je als je frietjes hebt gegeten + 2 appelbollen . Het is weekend enzo . Vandaag maar weer even rustig aan doen . Vanavond hardlopen.
Niet meer actief op Fok!
pi_53400537
quote:
Op zondag 23 september 2007 10:54 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nee maar bbq lijkt me niet echt slim....net zoals veel ander ongezond voedsel op het moment
Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
plus als er salades en groenten zijn bij de bbq kan het best meevallen ook
Het mooi kotsende meisje.
  zondag 23 september 2007 @ 11:16:30 #68
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_53400687
Idd en wat gezelligheid en mensen om je heen is ook belangrijk nu lijkt me
pi_53401187
quote:
Op zondag 23 september 2007 11:03 schreef veiligheidsspeldje het volgende:

[..]

Ik zou me zo kunnen voorstellen dat je wel wat comfort food kan gebruiken wanneer er onderzoek gedaan is en je reden hebt om zenuwachtig te zijn voor de uitslag.
plus als er salades en groenten zijn bij de bbq kan het best meevallen ook
dat je dat nodig hebt ja
maar kan me niet voor stellen dat dat mee helpt met de buikpijn

als je ziek bent (Geweest) eet je toch ook beschuit, groentesoep etc
en niet meteen vette troep
pi_53401554
He ik was ook al wakker om 8 uur hoor! ... zoals iedere zondag

Voor de rest eigenlijk niet zoveel boeiends te melden, vandaag weer een dagje schoolwerk doen en voor de computer hangen En hopen dat een dagje rust mn verkoudheid laat verdwijnen, ben het hoesten en snuiten zo ondertussen wel zat
  zondag 23 september 2007 @ 12:37:47 #71
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53402332
ai ai ai....gisteren een tostie gegeten (heeeeeeeerlijk trouwens!) 's middags ook nog nacho's en nee, niet eentje, best wel veel (ook weer heeeeeeeeeeerlijk!) en 's avonds 3 bruine broodjes met gebakken ei..... was dus een vette dag! Mja, wel ervan genoten en daar gaat het dan ook weer om vind ik zelf. Vandaag maar weer strenger!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53402552
Tosti's zijn gelukkig niet vetter dan een gewone boterham met kaas, dus als je dat lekker vindt kan je dat prima vaker eten.
  zondag 23 september 2007 @ 12:47:05 #73
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_53402575
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:45 schreef omearos het volgende:
Tosti's zijn gelukkig niet vetter dan een gewone boterham met kaas, dus als je dat lekker vindt kan je dat prima vaker eten.
Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_53402619
quote:
Op zondag 23 september 2007 12:47 schreef Susie het volgende:

[..]

Meen je dat nou? Dacht altijd dat het vetter was, weet ook niet waarom hoor! Goed te weten, want inderdaad, ik vind dat lekkerderderder dan een gewone boterham met kaas.
Dacht ik eerst ook, maar je legt gewoon een boterham met kaas in het tostiápparaat en dat krijg je ook weer terug. Het wordt alleen vetter als je dat apparaat moet invetten, als je op een tosti ineens wel boter doet en normaal niet of als je saus eet bij de tosti.
* omearos is ook gek op tosti's
pi_53402726
Tosti's zijn stoer ... en ik zelf voeg niets toe aan de boterhammen kaas die ik eronder leg (gaat eerder wat weg, het hele aparaat is daarna vet en zit onder de kaas, vet dat ik normaal op zou eten) dus volgens mij is het net zo gezond. Of er zouden door de warmte ongezonde vetten moeten ontstaan, maar daar heb ik nog nooit van gehoord (en wil ik liever ook niets van horen eigenlijk )

Ik denk dat ik vanavond ook maar een tosti ga eten (warm eten doe ik over een uurtje al, gek zondag ritme he)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')