Ik wacht nog op mijn rechten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
#topicNr=topicNr+1
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Da's hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Je hebt míjn krullen gezien!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Karaoke? Minpuntje Blight.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!
De Karaoke-meet: The aftermath
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hmquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef mcDavid het volgende:
Je hebt míjn krullen gezien!
ohja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hm. Nothing beats your curly hair
.
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Karaoke? Minpuntje Blight.
Hoeveel alcohol had je nodig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.
McD is de blonde versie van jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Mijn krullen pwnen die van David.
Alleen al om het brein wat eronder zit.
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,quote:
Dat staat zeker niet op film?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Blight het volgende:
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,.
Ik ben blond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
McD is de blonde versie van jou.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Dat staat zeker niet op film?
Heel donkerblond dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef Listo het volgende:
Ik ben blond.
Bummer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:50 schreef Blight het volgende:
Gelukkig niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,.
Ok. Sorry voor mijn slechte visie.quote:
Ik herinner mij een meet waarbij jij de opmerking maakte: "het is niet eerlijk, je hebt inderdaad meer krullen dan ik".quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Meer is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik herinner mij een meet waarbij jij de opmerking maakte: "het is niet eerlijk, je hebt inderdaad meer krullen dan ik".
So true.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Big nono, hoezo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter.
Zeg, hoe zit het met users uitschelden in FB, als mod zijnde?
Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie daar ook veel complimenten naar jouw adres. Focus niet alleen op het negatieve..quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle, wat maak ik goeie bami.
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?quote:
Gewoon doen. Ik deed het altijd wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Poeh, eehm. Met of zonder postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?.
Ik heb nog een 'Treinkopper' ergens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?.
Ik weet niet of jij nou de beste persoon bent om modadvies van te krijgenquote:
Of advies op welk ander gebied dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:33 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij nou de beste persoon bent om modadvies van te krijgen
Ik heb eindelijk iemand gevonden die óók in staat is om werkelijk íedere minuut van zulke films te kunnen voorspellen. Láát me.quote:
Hoe heet hij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iemand gevonden die óók in staat is om werkelijk íedere minuut van zulke films te kunnen voorspellen. Láát me..
GATVERDAMME.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
NOZJ IS VERLIEHIEFD.
Nee, ik ben gecharmeerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
NOZJ IS VERLIEHIEFD.
over 22 minuutjes kan ik 'm kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand of 1408 tof is? Good ol' Samuel L. Jackson doet wél mee.
Die heb ik volgens mij nog steeds!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom voetballen er zoveel negers in de eredivisie?
Moks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Mokster het volgende:
Aha.
Wat heeft je doen besluiten om hélemaal naar onder te scrollen in de ONZ-lijst?quote:
Kwestie van gewoonte. Zelfs als je eigenlijk al niet meer van gewoonte kan spreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Wat heeft je doen besluiten om hélemaal naar onder te scrollen in de ONZ-lijst?
www.superdudes.nl/mcDavidquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
Klopt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:09 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Teehee! Ze hebben obesitas!
Pics!quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat rooie wijf van Mythbusters is neukbaar![]()
Shrek.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:20 schreef clumsy_clown het volgende:
Donkéy!
Kari.quote:Op zaterdag 22 september 2007 14:26 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
dat rooie wijf van Mythbusters is neukbaar![]()
een spel genaamd Rogue Galaxy voor mijn ps2quote:Op zondag 23 september 2007 10:12 schreef Listo het volgende:
Spel?
ik heb geen idee wat je zei, maar het klinkt tofquote:Op zondag 23 september 2007 12:47 schreef ehqo het volgende:
Ondermeer, zodat bovendien vaarwelke? En mijn plastische huid voelt zompig bij verscheidene gesteenten in de buurt. Rubberen vingers. Raaskallen, kaasrallen.
is dit een verkapte huwelijksaanzoek in jouw taal?quote:Op zondag 23 september 2007 12:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Grsfsc.
mijn piemel gaat klonen van stijvenquote:
Wellicht.quote:Op zondag 23 september 2007 13:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
is dit een verkapte huwelijksaanzoek in jouw taal?
ik eis 20 slaven, 2 keer mijn gewicht in goud, en een aapquote:Op zondag 23 september 2007 13:10 schreef clumsy_clown het volgende:
Chickie, hoe is het werk?
[..]
Wellicht.
quote:Op zondag 23 september 2007 13:12 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
ik eis 20 slaven, 2 keer mijn gewicht in goud, en een aap
Nevermind.quote:Favo Geile fokkers:
Bizznitch
dominique.90
pussydeluxe
hun zeggen, ik doequote:
Nee, maar het laat zien dat je alles wat ook maar een beetje voruwelijk is achterna loopt en dus in feite geen ruggegraat hebt. Zodoende weet ik genoeg.quote:Op zondag 23 september 2007 13:22 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hun zeggen, ik doe
alsof FoBo oh zo serieus is![]()
euh!, in het echt ben ik mensenschuwquote:Op zondag 23 september 2007 13:27 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Nee, maar het laat zien dat je alles wat ook maar een beetje voruwelijk is achterna loopt en dus in feite geen ruggegraat hebt. Zodoende weet ik genoeg.
hoe heten die dingen aan het muiteinde van je veters?quote:Op zondag 23 september 2007 13:30 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik ben gewoon een onuitputtelijke bron van wijsheid.
Petra/quote:Op zondag 23 september 2007 13:31 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
hoe heten die dingen aan het muiteinde van je veters?
Whehequote:Op zondag 23 september 2007 13:48 schreef Listo het volgende:
Jongetje met een hoge stem aan de lijn, maar ik dacht dat het een mevrouw was.
"Succes mevrouw"
"IK BEN EEN MENEER JOH DIKKE HOMO!"!!
Dat heb ik ook vreselijk vaak gedaan inderdaad,quote:Op zondag 23 september 2007 15:21 schreef Listo het volgende:
Wij belden scoot altijdTotdat dat een betaalde lijn werd
Die eerste is tof.quote:Op zondag 23 september 2007 15:24 schreef clumsy_clown het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe gaaf is dat? Ammel van simpele a4-tjes gemaakt.
Afbeeldingen wel. Vreemd genoeg.quote:Op zondag 23 september 2007 15:41 schreef clumsy_clown het volgende:
JIj kan ze niet zien, dikke homo!1!!1!
- Wat kan ik voor u vinden?quote:Op zondag 23 september 2007 15:21 schreef Listo het volgende:
Wij belden scoot altijdTotdat dat een betaalde lijn werd
Hoi met Bert, waar is Ernie?quote:Op zondag 23 september 2007 16:03 schreef JDude het volgende:
[..]
- Wat kan ik voor u vinden?
+ Mijn sleutels..
Ik heb net een uur lolcatzplaatjes zitten kijken, je bent in goed gezelschap.quote:Op zondag 23 september 2007 15:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Ok ok, ik stop met het posten van stomme plaatjes, maar hier staan gewoon teveel leuke: http://www.oddee.com/item_89227.aspx.
Ohja, das ook goed vermaak inderdaad.quote:Op zondag 23 september 2007 17:56 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ik heb net een uur lolcatzplaatjes zitten kijken, je bent in goed gezelschap.
Niet zo goed als bier.quote:Op zondag 23 september 2007 18:30 schreef mcDavid het volgende:
Zweefviegen is ook wel goed vermaak. [afbeelding]
Nog een paar jaar c.quote:Op zondag 23 september 2007 21:06 schreef cerror het volgende:
Godverdomme. Alweer huiswerk.
Houd dat nou nooit eens op?
True. Maar trouwens, wat doe jij met die verschrikkelijke avatar?quote:
'K vond 'm cute.quote:Op zondag 23 september 2007 21:11 schreef cerror het volgende:
[..]
True. Maar trouwens, wat doe jij met die verschrikkelijke avatar?
Ehmm.. nee..quote:Op zondag 23 september 2007 22:17 schreef Nosh het volgende:
Jee, wis je nu je eigen posts?
BeF-Cluedo, maar dan met extra knopjes in plaats van kandelaars.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. nee..
Waar is 'ie?
*Boos kijkt
Sorry.quote:Op zondag 23 september 2007 22:21 schreef Janetje het volgende:
[..]
Ehmm.. nee..
Waar is 'ie?
*Boos kijkt
Hey was Tiek, in de studeerkamer, met een enter-knop..quote:Op zondag 23 september 2007 22:25 schreef Nosh het volgende:
[..]
BeF-Cluedo, maar dan met extra knopjes in plaats van kandelaars..
Het complete oeuvre van Jean-Claude van Damme.quote:Op zondag 23 september 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Wie weet er nog een leuke film met veel schieten en vechten en voorspelbare dialogen enzo?
quote:Op zondag 23 september 2007 22:41 schreef mcDavid het volgende:
Wie weet er nog een leuke film met veel schieten en vechten en voorspelbare dialogen enzo?
Die moet ik snel weer eens een keer kijken, echt zo'n perfecte film voor de lange donkere herfst-dagen.quote:
Over een uurtje of 3quote:Op maandag 24 september 2007 10:32 schreef Misstique het volgende:
Lits.
Wanneer ga je je kittens halen?.
http://www.bopdelft.nl/quote:Op maandag 24 september 2007 10:03 schreef Litso het volgende:
Burgerlijke ongehoorzaamheidje voor een karwijtje.
quote:Op zondag 23 september 2007 21:23 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Onzin.quote:Op maandag 24 september 2007 13:12 schreef Blight het volgende:
Ja. Men werkt.
Inderdaad. Ik sport en ik doe boodschappen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef nyny83 het volgende:
Onzin.
The usual crap. Besluiteloosheid en gedoe.quote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef Blight het volgende:
Wat is er loos?
En je hebtquote:Op maandag 24 september 2007 13:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Inderdaad. Ik sport en ik doe boodschappen.
*Voelt.quote:
Ik geloof er niets van!quote:Op maandag 24 september 2007 14:24 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Voelt.
Ja, inderdaad. [afbeelding]
Dan moet je de volgende keer maar wat minder naar mijn ogen staren.quote:
Sorryquote:Op maandag 24 september 2007 14:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dan moet je de volgende keer maar wat minder naar mijn ogen staren.
Het is je vergeven.quote:
Goedmaakseks?quote:Op maandag 24 september 2007 14:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Het is je vergeven. [afbeelding]
Dat hoeft dus al niet meer hè. Het is je al vergeven. Balen.quote:
Geeft niet, het helpt altijd nog tegen de koppijn.quote:Op maandag 24 september 2007 14:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat hoeft dus al niet meer hè. Het is je al vergeven. Balen.
Dachten vrouwen ook maar eens zo logisch.quote:Op maandag 24 september 2007 14:49 schreef nyny83 het volgende:
Baat het niet dan schaadt het niet zullen we maar zeggen.
Dat is wel zo. Maar ik heb geen hoofdpijn vandaag.quote:Op maandag 24 september 2007 14:38 schreef mcDavid het volgende:
Geeft niet, het helpt altijd nog tegen de koppijn.
Ik ga zo naar huis.quote:Op maandag 24 september 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Ik heb je hulp even nodig bij die verlaten printer.
quote:Op maandag 24 september 2007 15:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Dat is wel zo. Maar ik heb geen hoofdpijn vandaag.
Nou hop! Liggen jij!quote:Op maandag 24 september 2007 11:00 schreef Kuukske het volgende:
Zo, sporten was weer hoofdpijnlijk.
Wroef.quote:
quote:
Dat zei de asielmevrouwquote:Op maandag 24 september 2007 19:32 schreef mcDavid het volgende:
Katten die een appel uit de boom kijken! Da's wel een héél sterk staaltje spreekwoordverneuken![afbeelding]
*meldt.quote:Op maandag 24 september 2007 23:14 schreef KOYAANISQATSI het volgende:
Ok, wie heeft er met de nieuwe layout zitten kloten
Misstique natuurlijk, dohh.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:47 schreef Litso het volgende:
Gezocht: puike kattennaam.
Niet:
'Grappige' namen. Laat Muis, Kip en Stoel maar achter wege. (Jij ook david)
cliché en/of omschrijvende namen. Zwartje, witje, streepje, vlekje, no fucking way.
Hollandse namen. Ik ga mijn kat geen Frits of Henk noemen.
wel:
1 of 2 lettergrepen, goed uit te spreken, iets exotisch mag maar is niet verplicht.
Tot nu toe in gedachten voor mannetjes: Tyler, Ziggy, Tico
voor vrouwtjes: Zoë, Lima, namen als Yana en Nina vind ik ook goed te doen maar daar ken ik er beide al een van
Mijn kat had bijna Misstique geheten hoor.quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:13 schreef nyny83 het volgende:
Zullen we aan Litso's post toevoegen dat usernames van Fok! ook niet zijn toegestaan?
Joe, Sid, Jack.quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:47 schreef Litso het volgende:
En wiens schuld is dat?quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:20 schreef Blight het volgende:
Eerlijkheid gebied mij te zeggen dat ik Tique nog nooit in levende lijve heb gezien, [afbeelding].
Van mijn familie.quote:
Muis? Kip? Stoel?quote:Op dinsdag 25 september 2007 00:47 schreef Litso het volgende:
Niet:
'Grappige' namen. Laat Muis, Kip en Stoel maar achter wege. (Jij ook david)
Nee duh, 't zijn geen hamstersquote:cliché en/of omschrijvende namen. Zwartje, witje, streepje, vlekje, no fucking way.
Hollandse namen. Ik ga mijn kat geen Frits of Henk noemen.
Borat?quote:wel:
1 of 2 lettergrepen, goed uit te spreken, iets exotisch mag maar is niet verplicht.
Tot nu toe in gedachten voor mannetjes: Tyler, Ziggy, Tico
voor vrouwtjes: Zoë, Lima, namen als Yana en Nina vind ik ook goed te doen maar daar ken ik er beide al een van
quote:
Ik heb ALLANG kaarten!quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:13 schreef Blight het volgende:
Ik heb nog steeds geen kaarten. En Tique ook niet volgens mij.
Ohja. Dat was Mer die ook twijfelde.quote:
quote:Op dinsdag 25 september 2007 12:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
[afbeelding][afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |