Ik wacht nog op mijn rechten.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:28 schreef mcDavid het volgende:
#topicNr=topicNr+1
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Da's hetzelfde toch?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:32 schreef Kuukske het volgende:
Jullie rechten op een fatsoenlijke vrouw?
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:34 schreef Blight het volgende:
Meid. Ik heb twee stuks aan elke vinger.
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Je hebt míjn krullen gezien!quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oja, ik heb je kontje gezien. Ik neem m'n opmerking terug.
Karaoke? Minpuntje Blight.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Blight het volgende:
Kijk dan, kijk dan! Wat een eer!
De Karaoke-meet: The aftermath
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hmquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef mcDavid het volgende:
Je hebt míjn krullen gezien!
ohja sorryquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Sssht. Laten we Blight een beetje sparen hm. Nothing beats your curly hair
.
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
Karaoke? Minpuntje Blight.
Hoeveel alcohol had je nodig?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:42 schreef Blight het volgende:
Mijn zangkunsten waren werkelijk fantastisch.
McD is de blonde versie van jou.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Mijn krullen pwnen die van David.
Alleen al om het brein wat eronder zit.
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,quote:
Dat staat zeker niet op film?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Blight het volgende:
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,.
Ik ben blond.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
McD is de blonde versie van jou.
Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef Kuukske het volgende:
Dat staat zeker niet op film?
Heel donkerblond dan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:49 schreef Listo het volgende:
Ik ben blond.
Bummer.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:50 schreef Blight het volgende:
Gelukkig niet.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:46 schreef Blight het volgende:
[..]
Geen. Het kan mij echt geen ruk schelen als ik voor lul sta. Maar het aantal mensen wat durfde te zingen was wel schrikbarend laag. Ik heb een zoot nummers samen met moemoe gezongen, en verder een plaat van de Backstreet Boys en Atomic Kitten met m'n neef. Vooral die laatste was een pareltje,.
Ok. Sorry voor mijn slechte visie.quote:
Ik herinner mij een meet waarbij jij de opmerking maakte: "het is niet eerlijk, je hebt inderdaad meer krullen dan ik".quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Meer is niet altijd beter.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:10 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Ik herinner mij een meet waarbij jij de opmerking maakte: "het is niet eerlijk, je hebt inderdaad meer krullen dan ik".
So true.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:43 schreef Listo het volgende:
Big nono, hoezo?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Meer is niet altijd beter.
Zeg, hoe zit het met users uitschelden in FB, als mod zijnde?
Waar?quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ik zie daar ook veel complimenten naar jouw adres. Focus niet alleen op het negatieve..quote:
Been there, done thatquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:16 schreef Kuukske het volgende:
Verdulle, wat maak ik goeie bami.
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?quote:
Gewoon doen. Ik deed het altijd wel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:25 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Poeh, eehm. Met of zonder postgeschiedenis?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Been there, done that.
[..]
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?.
Ik heb nog een 'Treinkopper' ergens.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:26 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een kloon nodig voor in R&P, got one?.
Ik weet niet of jij nou de beste persoon bent om modadvies van te krijgenquote:
Of advies op welk ander gebied dan ook.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:33 schreef Listo het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij nou de beste persoon bent om modadvies van te krijgen
Ik heb eindelijk iemand gevonden die óók in staat is om werkelijk íedere minuut van zulke films te kunnen voorspellen. Láát me.quote:
Hoe heet hij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:24 schreef Nosh het volgende:
[..]
Ik heb eindelijk iemand gevonden die óók in staat is om werkelijk íedere minuut van zulke films te kunnen voorspellen. Láát me..
GATVERDAMME.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
NOZJ IS VERLIEHIEFD.
Nee, ik ben gecharmeerd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:41 schreef clumsy_clown het volgende:
NOZJ IS VERLIEHIEFD.
over 22 minuutjes kan ik 'm kijken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:50 schreef clumsy_clown het volgende:
Weet iemand of 1408 tof is? Good ol' Samuel L. Jackson doet wél mee.
Die heb ik volgens mij nog steeds!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
Ik weet niet eens wat dat is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
waarom voetballen er zoveel negers in de eredivisie?
Moks.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:41 schreef Mokster het volgende:
Aha.
Wat heeft je doen besluiten om hélemaal naar onder te scrollen in de ONZ-lijst?quote:
Kwestie van gewoonte. Zelfs als je eigenlijk al niet meer van gewoonte kan spreken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 21:01 schreef Nosh het volgende:
Wat heeft je doen besluiten om hélemaal naar onder te scrollen in de ONZ-lijst?
www.superdudes.nl/mcDavidquote:Op vrijdag 21 september 2007 20:38 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik heb een CU2 gehad.
Klopt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 22:09 schreef Nosh het volgende:
[afbeelding]
Teehee! Ze hebben obesitas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |