Ik ben de hele dag vrij, dus ik vind het een mooie tijd. Ben ik ook weer een beetje op een normale tijd thuisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Half 8 is wel een debiele tijd.
Als je weet waarvoor het is zou je dat niet zeggen cachorro!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef djstoffel het volgende:
wat een mooie kleur .....die arena, zeer toepasselijk!
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..].
Doet pijn he, dat je clubje niet speelt.
Zielig ventje.
Rot alsjeblieft op uit dit topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
hij kwam tenminste nog bij de goal, en heeft al meer gescoord dan Makaay dus pleur op manquote:
Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op uit dit topic.
Mag ik je er aan herinneren dat als Dinamo Zagreb wint de kans groot is dat we twee Europese plaatsen verliezen en ook jouw clubje daar de consequenties van zal voelen, zeker omdat bij de top 4 eindigen de laatste jaren al een onmogelijke opgave bleek voor jouw club.... wordt een beetje moe van mensen zoals jij die clubliefde boven landsbelang plaatsen bij Europees voetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
Ik heb het een beetje gehad met Urby...die is me verdedigend veel te zwak voor Ajax 1quote:
Juist, 1e gedachte die ik net had is dat als er een tegendoelpunt valt dat een fout van Urby aan de basis ervan zal staan.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik heb het een beetje gehad met Urby...die is me verdedigend veel te zwak voor Ajax 1
makkelijke gok bij iemand die zoveel fouten maaktquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:44 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
Juist, 1e gedachte die ik net had is dat als er een tegendoelpunt valt dat een fout van Urby aan de basis ervan zal staan.
Dat is inderdaad vragen op moeilijkheden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef BigFire het volgende:
pffff Urby en Colin in 1 en dezelfde actie DRAMATISCH
Wat zou dat hilarisch zijn als dat echt zou gebeurenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:45 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand een spons in die muil van Roelfs duwen, dank u
Alle reden toe.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:47 schreef BonJovi het volgende:
Collin man jezus die gast straalt onzekerheid uit
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:46 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Wat zou dat hilarisch zijn als dat echt zou gebeuren
Huntela*blupblup*
hava naguila hava is echt iets voor de BBB's jaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:49 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Het was toch gratis voor de toeschouwers vanavond? Is ook wel te merken. Je hoort alleen de Zagreb fans.
Wie van de 3 hoort er in dit rijtje niet thuis?quote:
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Wie van de 3 hoort er in dit rijtje niet thuis?
natuurlijk weet ik dat........staat los van de opm. Reageer alleen op de kleur.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:30 schreef BonJovi het volgende:
[..]
Als je weet waarvoor het is zou je dat niet zeggen cachorro!
volgens mij hebben ze helemala niets in ROtterdam!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?
Stam had gewoon na Milan moeten stoppen. Voor die 2 KNVB-bekers had ie niet naar Nederland hoeven komen.
En dan word ik hier dom genoemdquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:53 schreef BonJovi het volgende:
[..]
volgens mij hebben ze helemala niets in ROtterdam!
Heb je hem ook weer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
malibu![]()
![]()
jij moet echt geen leven hebben he, er is geen 1 dag dat jij niet in het Ajax topic post.
Volgens zijn 75% van jouw post alleen maar frustratie over Ajax
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef BonJovi het volgende:
fluitconcert tegen COllin en terecht
Een kleuter is een kind van tussen de 4 en 7 jaar. Dus houd jij je mond.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?
Stam had gewoon na Milan moeten stoppen. Voor die 2 KNVB-bekers had ie niet naar Nederland hoeven komen.
-Edit-
Geboortedatum: 03-07-1992
Hahahahaha ga naar bed en houd verder je bek kleuter
Neu, de andere Nederlandse clubs moeten maar beter presteren voor de punten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zijn die feyenooiters allemaal voor dinamo??
Lijkt me voor jullie toch beter als Ajax zo lang mogelijk europees speelt.
Fluiten jullie Vermaelen ook nog uit?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dude its COllindie gast zou ik zelf met 2 benen een sliding geven
Op AZ na liggen die andere clubs er al bijna uit...dus ik denk dat je toch moet hopen op Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, de andere Nederlandse clubs moeten maar beter presteren voor de punten.
Andersom gebeurt het net zo hard (Ajacieden die juichen voor de tegenstanders van PSV en Feyenoord in Europa) dus zeur niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Een kleuter is een kind van tussen de 4 en 7 jaar. Dus houd jij je mond.
En als jij blijkbaar ouder bent dan 15 jaar, gedraag je er dan ook naar.
Ja zoals SCHquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat monotone negatieve gelul ook altijd...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef djstoffel het volgende:
fijn dat roelfs altijd precies weet wat spelers zeggen.............wordt zo moe van dat geneuzel van die man
ik bedoelde meer voor in de competitie. ze spelen dan toch meer wedstrijden dat ga je toch merkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hallo je zit wel in VBL he, beetje aanpassing aan 't niveau is gewenstquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kunnen we provocerende opmerkingen vanaf nu negeren en het gewoon over de wedstrijd hebben?
Ow zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik bedoelde meer voor in de competitie. ze spelen dan toch meer wedstrijden dat ga je toch merken
Doe eens niet van die rare voorstellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kunnen we provocerende opmerkingen vanaf nu negeren en het gewoon over de wedstrijd hebben?
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet goed begrijp....quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:04 schreef Mr-Sander het volgende:
Straks kunnen alle seizoenkaarthouders het hele jaar gratis naar de thuiswedstrijden
Dat is het alquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een hele hele zware avond gaat worden
speelde hij zo slecht?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:05 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Colin is echt kapot gemaakt nu
daar is geen speld tussen te krijgen...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Andersom gebeurt het net zo hard (Ajacieden die juichen voor de tegenstanders van PSV en Feyenoord in Europa) dus zeur niet.
doelstelling is al gehaald, we hebben vorig seizoen meegedaan om de titelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Elusive het volgende:
van geel kijkt ook zo van... wat kan ons die cup nou schelen, wij hebben al genoeg verdiend met sneijder en babel [afbeelding]
leuk bedrijf dat ajax
Die zal geen goede wedstrijd meer spelen voor Ajax. Maarja, dat deed hij al niet dus veel valt e rniet te verpesten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:05 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Colin is echt kapot gemaakt nu
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
Ja, dat is het al 2 uur lang idd, maar ik bedoel dat deze gehele avond een zwarte dag in de NLse voetbalhistorie gaat wordenquote:
Johnny is nou eenmaal een speler die veel gele kaarten kan ontvangenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel kaarten heeft Sjonnie dit seizoen inmiddels al gehad?
te weinigquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:08 schreef LudoSanders het volgende:
Hoeveel kaarten heeft Sjonnie dit seizoen inmiddels al gehad?
Ben als feyenoorder zeker niet voor Dinamo hoor. Weet niks van Dinamo en wil er ook niks over weten. Wat mij betreft mag Ajax met alle plezier doorgaan naar de poulefase. Alleen maar prima voor de NL'se coefficienten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zijn die feyenooiters allemaal voor dinamo??
Lijkt me voor jullie toch beter als Ajax zo lang mogelijk europees speelt.
Zouden de Rotturdammers nooit doen natuurlijk, de schatjesquote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:13 schreef N.i.c.k het volgende:
De commentator scheids heeft croaats bloed?
Komen die muntjes toch nog van pasquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:11 schreef BigFire het volgende:
boete ook weer binnen
Nee.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:10 schreef Wilskracht het volgende:
Had Ajax Modric niet kunnen halen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
Wie nu nog durft te beweren dat joden gierig zijn moet maar met de grensrechter gaan praten.
Die kan een nieuwe muntenverzameling beginnen.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:13 schreef sjimz het volgende:
Wie nu nog durft te beweren dat joden gierig zijn moet maar met de grensrechter gaan praten.
Die kan een nieuwe muntenverzameling beginnen.
Er valt op ajax ook weinig te geilen op t moment, jezus wat een dramaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef MaxC het volgende:
Wat een kut commentatorGeilt alleen maar op Dinamo
je bedoelt: Dida en Suarez doen een Robbentjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
Suarez doet vervolgens een Didaatje.
terecht geel.
dacht zeker met 1-0 verloren te hebben ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Cate had gerekend op countervoetbal?
Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?
Haha precies mijn gedachte netquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:18 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, die reclame. Hoogtepunt van de avond. En dat zal het ook wel blijven als Ajax zo blijft spelen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Oach, voorlopig wordt het op deze manier nog een verlenging. En waarschijnlijk dondert het nu wel in de kleedkamer, hoop ik.
Ik voorspel!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heerenveen
Ajax
Twente
Groningen
AZ
Het zou zomaar kunnen dat alle NL ploegen in de UEFA cup er vanavond uitdonderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Maar ff serieus
dit is kut voor het NL voetbal man
ja echt.. als je hem bekeek zonder dat hij de bal had, had hij ook de beest bizarre en onzekere loopacties..quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Fallen het volgende:
Haha, die reclame van Unive... de verzekeraar zonder winstoogmerk... en dat dan net na de samenvatting van de verliespartij van Heerenveen... zelfs dit is nog grappiger dan de 1e helft van Ajax.
Met Henk weet je het helaas nooit...quote:
.quote:
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Cate had gerekend op countervoetbal?
Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?
Volgens mij zijn het nog alitjd de spelers die het moeten doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
Maar dat doet hij nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Als Urzaiz de 1-1 in de 89ste minuut scoort, is hij een held.
grappig én originieelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?
Zijn we je hier ff kwijt.
In hemelsnaam, wat is er fout aan de vraag 'Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?
Zijn we je hier ff kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |