Er valt op ajax ook weinig te geilen op t moment, jezus wat een dramaquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef MaxC het volgende:
Wat een kut commentatorGeilt alleen maar op Dinamo
je bedoelt: Dida en Suarez doen een Robbentjequote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:14 schreef Prosac het volgende:
Suarez doet vervolgens een Didaatje.
terecht geel.
dacht zeker met 1-0 verloren te hebben ofzo.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Cate had gerekend op countervoetbal?
Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?
Haha precies mijn gedachte netquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:18 schreef Cheiron het volgende:
Whehe, die reclame. Hoogtepunt van de avond. En dat zal het ook wel blijven als Ajax zo blijft spelen
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:24 schreef RayMania het volgende:
Oach, voorlopig wordt het op deze manier nog een verlenging. En waarschijnlijk dondert het nu wel in de kleedkamer, hoop ik.
Ik voorspel!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:25 schreef Hertog_Martin het volgende:
Heerenveen
Ajax
Twente
Groningen
AZ
Het zou zomaar kunnen dat alle NL ploegen in de UEFA cup er vanavond uitdonderenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:22 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Maar ff serieus
dit is kut voor het NL voetbal man
ja echt.. als je hem bekeek zonder dat hij de bal had, had hij ook de beest bizarre en onzekere loopacties..quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:26 schreef Fallen het volgende:
Haha, die reclame van Unive... de verzekeraar zonder winstoogmerk... en dat dan net na de samenvatting van de verliespartij van Heerenveen... zelfs dit is nog grappiger dan de 1e helft van Ajax.
Met Henk weet je het helaas nooit...quote:
.quote:
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:15 schreef Malibu-06 het volgende:
Ten Cate had gerekend op countervoetbal?
Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?
Volgens mij zijn het nog alitjd de spelers die het moeten doen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:06 schreef Vat0s-L0c0s het volgende:
Ten Cate wil gewoon verliezen vanavond. Dan word hij morgen ontslagen en dan kan hij mooi met een vergoeding voor zijn ontslag naar Chelsea vertrekken overmorgen.
Maar dat doet hij nietquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef Rumille het volgende:
Als Urzaiz de 1-1 in de 89ste minuut scoort, is hij een held.
grappig én originieelquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?
Zijn we je hier ff kwijt.
In hemelsnaam, wat is er fout aan de vraag 'Wat heeft die de 1e wedstrijd gedaan?'quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:32 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Word de Europese wedstrijd van Feyenoord toevallig niet op Ned1, 2 of 3 uitgezonden?
Zijn we je hier ff kwijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |