Heb je hem ook weer...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:51 schreef TornadoDK het volgende:
malibu![]()
![]()
jij moet echt geen leven hebben he, er is geen 1 dag dat jij niet in het Ajax topic post.
Volgens zijn 75% van jouw post alleen maar frustratie over Ajax
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef BonJovi het volgende:
fluitconcert tegen COllin en terecht
Een kleuter is een kind van tussen de 4 en 7 jaar. Dus houd jij je mond.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:52 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Omdat ik niet pro-Ajax ben vraag je naar m'n leeftijd?
Stam had gewoon na Milan moeten stoppen. Voor die 2 KNVB-bekers had ie niet naar Nederland hoeven komen.
-Edit-
Geboortedatum: 03-07-1992
Hahahahaha ga naar bed en houd verder je bek kleuter
Neu, de andere Nederlandse clubs moeten maar beter presteren voor de punten.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:55 schreef TornadoDK het volgende:
Waarom zijn die feyenooiters allemaal voor dinamo??
Lijkt me voor jullie toch beter als Ajax zo lang mogelijk europees speelt.
Fluiten jullie Vermaelen ook nog uit?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef BonJovi het volgende:
[..]
dude its COllindie gast zou ik zelf met 2 benen een sliding geven
Op AZ na liggen die andere clubs er al bijna uit...dus ik denk dat je toch moet hopen op Ajaxquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, de andere Nederlandse clubs moeten maar beter presteren voor de punten.
Andersom gebeurt het net zo hard (Ajacieden die juichen voor de tegenstanders van PSV en Feyenoord in Europa) dus zeur niet.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:56 schreef Rumille het volgende:
[..]
Een kleuter is een kind van tussen de 4 en 7 jaar. Dus houd jij je mond.
En als jij blijkbaar ouder bent dan 15 jaar, gedraag je er dan ook naar.
Ja zoals SCHquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat monotone negatieve gelul ook altijd...quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:58 schreef djstoffel het volgende:
fijn dat roelfs altijd precies weet wat spelers zeggen.............wordt zo moe van dat geneuzel van die man
ik bedoelde meer voor in de competitie. ze spelen dan toch meer wedstrijden dat ga je toch merkenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:57 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Hallo je zit wel in VBL he, beetje aanpassing aan 't niveau is gewenstquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kunnen we provocerende opmerkingen vanaf nu negeren en het gewoon over de wedstrijd hebben?
Ow zoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
ik bedoelde meer voor in de competitie. ze spelen dan toch meer wedstrijden dat ga je toch merken
Doe eens niet van die rare voorstellen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:59 schreef Hertog_Martin het volgende:
Kunnen we provocerende opmerkingen vanaf nu negeren en het gewoon over de wedstrijd hebben?
Ik moet zeggen dat ik dat ook niet goed begrijp....quote:
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:04 schreef Mr-Sander het volgende:
Straks kunnen alle seizoenkaarthouders het hele jaar gratis naar de thuiswedstrijden
Dat is het alquote:Op donderdag 4 oktober 2007 20:03 schreef Hertog_Martin het volgende:
Ik heb zo'n gevoel dat dit een hele hele zware avond gaat worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |