Ik ben de hele dag vrij, dus ik vind het een mooie tijd. Ben ik ook weer een beetje op een normale tijd thuisquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:03 schreef BliksemSchigt het volgende:
Half 8 is wel een debiele tijd.
Als je weet waarvoor het is zou je dat niet zeggen cachorro!quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:29 schreef djstoffel het volgende:
wat een mooie kleur .....die arena, zeer toepasselijk!
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:33 schreef Rumille het volgende:
[..].
Doet pijn he, dat je clubje niet speelt.
Zielig ventje.
Rot alsjeblieft op uit dit topic.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
hij kwam tenminste nog bij de goal, en heeft al meer gescoord dan Makaay dus pleur op manquote:
Dinamo Zagrebquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:36 schreef Rumille het volgende:
[..]
Rot alsjeblieft op uit dit topic.
Mag ik je er aan herinneren dat als Dinamo Zagreb wint de kans groot is dat we twee Europese plaatsen verliezen en ook jouw clubje daar de consequenties van zal voelen, zeker omdat bij de top 4 eindigen de laatste jaren al een onmogelijke opgave bleek voor jouw club.... wordt een beetje moe van mensen zoals jij die clubliefde boven landsbelang plaatsen bij Europees voetbalquote:Op donderdag 4 oktober 2007 19:35 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Neu, ben er zelfs blij om. Dat heeft ervoor gezorgd dat het roer zo omgegooid is en we nu een goed team hebben.
Maar goed, DINAMO ZAGREB![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |