?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef Leif_Erikson het volgende:
sorry zit dan al in Amsterdam
Waar zit jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog meer mensen die gaan behalve ik (& fuckbuddy)?
Geen CC nodig voor deze wedstrijd.
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
und du?
Wakker worden... Die speelt gewoon mee morgen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hoe zit het met Cziommer? Is die al een keer weer bijna fit??
Dus scoren lazy fuck!quote:Dembélé: "UEFA Cup zeer belangrijk voor ons"
AZ is de laatste weken het spoor bijster. De Alkmaarse formatie begon verloor al drie wedstrijden in de Eredivisie en werd ook nog eens uitgeschakeld voor de beker. AZ-spits Moussa Dembélé heeft geen verklaring voor de tegenvallende resultaten.
"Ik weet ook niet waar het aan ligt", zegt de Belg tegenover Voetbal International. "We zijn met de groep bezig om naar de reden te zoeken waarom het niet lukt. De competitie is voor ons slecht begonnen, maar uiteraard nog lang niet gedaan."
AZ kan door de uitschakeling voor de beker de doelstelling om op alle fronten tot het einde mee te strijden wel vergeten. Des te belangrijker is het duel met Paços de Ferreira aanstaande donderdag, weet ook Dembélé. "We liggen wel al uit de beker en dus willen we zeker niet uit de UEFA Cup verdwijnen. Die wedstrijd is dus zeer belangrijk voor ons. Ik denk wel dat iedereen dat beseft."
X1, Rij 16, stoel 4-6quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar zit jij eigenlijk?
quote:AZ op weg naar evenaring record Ipswich Town
Als AZ donderdagavond niet verliest van de Portugese laagvlieger Paços Ferreira, evenaart de Alkmaarse club het Europese record van Ipswich Town.
The Tractor Boys bleven in 31 Europese thuiswedstrijden op rij ongeslagen. Ipswich Town speelde voor het laatst in het seizoen 2002/03 een thuiswedstrijd in Europees verband. Bij AZ staat de teller op eigen bodem nu op dertig.
De Alkmaarders verloren nog nooit een Europees thuisduel sinds het debuut in 1977 in de toenmalige Alkmaarderhout tegen het Luxemburgse Red Boys Differdange (11-1). AZ won 22 van de dertig duels en speelde acht keer gelijk.
Ipswich Town, dat tegenwoordig in het Championship uitkomt, was eind jaren zeventig, begin jaren tachtig onder trainer Bobby Robson en mede dankzij de Nederlandse inbreng van Frans Thijssen en Arnold Mühren een Europese topclub.
Saillant detail: in 1981, het jaar waarin de club landskampioen werd, verloor AZ de UEFA Cup-finale. In twee wedstrijden toonde Ipswich Town zich de betere ploeg.
Die zit bij mij in het vakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!
[afbeelding]
Onze nieuwe mascotte!
Klopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nogmaals, dit is toch het langst lopende record?
Mahnchester United heeft volgens mij het record met 56 wedstrijden thuis ongeslagen.
Ga samen met hem op de foto.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die zit bij mij in het vak![]()
En het maakt mij niet uit hoe AZ door gaat, als ze maar door gaan.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!
[afbeelding]
Onze nieuwe mascotte!
Maat van Gatalin hoor ik netquote:
Barry = held!quote:Een deel van de publieksruimtes onder de Molenaartribune worden momenteel verbouwd. Daardoor zijn er tijdens de wedstrijden AZ - FC Paços de Ferreira en AZ - FC Groningen een beperkt aantal publieksruimtes open. Van de vier uitgiftepunten worden de middelste twee verbouwd tot de Barry van Galen Bar. Deze bar wordt tijdens AZ - SC Heerenveen in gebruik genomen.
De uitstraling van de Barry van Galen Bar is een vergelijkbare als die van het Peggeman café onder de Victorietribune. De bar is vernoemd naar de bekende oud-speler van AZ die tegenwoordig als scout in dienst is bij de club.
Dat ze maar overschakelen, Ajax is en rampquote:Op donderdag 4 oktober 2007 21:50 schreef Stereotomy het volgende:
IK BEN NIET TEGEN AJAX IK WIL AZ ALLEEN LIVE OP TV MET EVERT TEN NAPEL![]()
![]()
Je kan goud geld verdienen met een pendelservice Amsterdam - Alkmaarquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Iedereen zit in het stadion. Ook alle weggelopen Ajax-publiek.
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
"Je bent Brazilliaan en je draag nr. 9, en dan denk je aan Romario, Ronaldo, dan ben je van een hele andere klasse dan deze Brazilliaan, maar daar kan Ari ook niets aan doen."
TEN NAPEL
Nope, niet bij deze wedstrijd in ieder geval. Heb ook geen tweelingbroer.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ej, zat jij niet in het stadion?
Ja, net in die samenvatting. Niet goed uiteraard. Maar ik ben al blij dat er enige creativiteit te bespeuren valt. Nu komen er tenminste kansen (die we vervolgens missen) in tegenstelling tot eerdere wedstrijden.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:29 schreef Stereotomy het volgende:
Ari had wel twee enorme kansen gemist, had je dat gezien?
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:23 schreef Stereotomy het volgende:
"Je bent Brazilliaan en je draag nr. 9, en dan denk je aan Romario, Ronaldo, dan ben je van een hele andere klasse dan deze Brazilliaan, maar daar kan Ari ook niets aan doen."
TEN NAPEL
Doe hier ten Napel na ! [ deel 2 ]quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:33 schreef Plastic_Power het volgende:
[afbeelding]
JE KAN NOG ZO BEROERD, NOG ZO BELABBERD VOETBALLEN. ALS JE MAAR VERDER KOMT.
Radioprogramma maken?quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:34 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wat doet die gast nou langs de lijn?
Hij wankelt nog steeds. Die forceert zo wel een blessure.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
Raar dat Dembele er nog terug ingaat. Dat ziet er toch echt niet uit.
Nederlandse ploegen die beter zijn verliezen meestal.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:49 schreef Stereotomy het volgende:
Paços is vooralsnog beter dan AZ, maargoed
Geweldig die dingenquote:Op donderdag 4 oktober 2007 22:50 schreef Dj_Day-V het volgende:
Klappertjes...
Edson DiCaprioquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:07 schreef Stereotomy het volgende:
Spitsen van Paços:
Edson - Edson Di
Dacht ik ook.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:08 schreef ruud_fr het volgende:
was dat niet heel ver buitenspel?
Nou ja, je moet het soms wel in perspectief zien. Deze actie was alleen maar gevaarlijk mede door het buitenspel staan. Sta je gelijk op 1 lijn dan is het al heel anders natuurlijk.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:15 schreef Stereotomy het volgende:
IK KRIJG EEN HARTVERZAKKING EN MIJN CAPS LOCK IS DOOD
http://www.az.nl/db/WAS454a702f2fef7/CA2_4603.jpgquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:20 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.az.nl/db/WAS454a702f2fef7/CA2_4603.jpghttp://www.az.nl/db/WAS454a702f2fef7/CA2_4603.jpghttp://www.az.nl/.az.nl/db/WAS454a702f2fef7/CA2_4603.jpg
quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:21 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding][afbeelding]
Hoezoquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
de 3 vergeten, maar je bent psv'er is het niet?
Geweldig stukje televisie. Lang geleden dat ik Van Gaal zag lachen.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:27 schreef Stereotomy het volgende:
Maalderink gaat lekker met Van Gaal
Dikke vrienden![]()
Ik zou beretrots zijn inderdaadquote:Op donderdag 4 oktober 2007 23:56 schreef BB-King het volgende:
AZ doet het toch weer, waar de andere Nederlandse clubs wederom falen.
UEFA CUP here we come!!!
Gelukkig heb jij zelf jouw club om beretrots (quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:00 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou beretrots zijn inderdaad!
Absoluut niet. Ik zal het nog even een keer zeggen, mijn club is ziek. Heb ik al vaker gezegd, en ben tegen jou ook geloof ik wel duidelijk geweest. Maar dat je zo trots kunt zijn op een wanprestatie, dat begrijp ik niet.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:03 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
Gelukkig heb jij zelf jouw club om beretrots () op te zijn
Wat ben jij zuur zegquote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Absoluut niet. Ik zal het nog even een keer zeggen, mijn club is ziek. Heb ik al vaker gezegd, en ben tegen jou ook geloof ik wel duidelijk geweest. Maar dat je zo trots kunt zijn op een wanprestatie, dat begrijp ik niet.
9 van de 10 keer was terecht. Ari speelt echt niet slecht. Hij had Arveladzesque loopacties, maar het is vooralsnog geen afmaker. 2 open kansen en 1x keihard tegen Jaliens aanschieten die tussen hem en het open doel stond.quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1 vraag: werd Ari terecht ongeveer 10 keer teruggefloten voor buitenspel?
Amen to that!quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 02:56 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Wat ben jij zuur zeg![]()
Ja, AZ had de makkelijkste loting, en ja, er is helaas nog maar één Nederlandse club actief in de UEFA-Cup en dat is AZ.![]()
Vierkant achter de club blijven staan en het positief benaderen. Wij gaan niet op zwart
Het was een beste herrie in het stadion, toch heb ik het idee dat je van dat hele gebeuren maar 20% meekrijgt thuis...quote:Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn complimenten inderdaad aan iedereen in het stadion: met name de laatste 20 minuten toen het erom ging hangen was een zeer groot gedeelte van het stadion aan het zingen en het klappen. Echt dé manier om je ploeg te ondersteunen
Beter dan je ploeg uitfluiten, heh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |