abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 02:58:26 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53711619
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 01:04 schreef Mutsaers__78 het volgende:
1 vraag: werd Ari terecht ongeveer 10 keer teruggefloten voor buitenspel?
9 van de 10 keer was terecht. Ari speelt echt niet slecht. Hij had Arveladzesque loopacties, maar het is vooralsnog geen afmaker. 2 open kansen en 1x keihard tegen Jaliens aanschieten die tussen hem en het open doel stond.

Het zit hem niet mee. Maar hij is niet zo slecht als iedereen zegt.
Confidence through competence
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 10:36:43 #152
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53714779
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 02:56 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Wat ben jij zuur zeg

Ja, AZ had de makkelijkste loting, en ja, er is helaas nog maar één Nederlandse club actief in de UEFA-Cup en dat is AZ.

Vierkant achter de club blijven staan en het positief benaderen. Wij gaan niet op zwart
Amen to that!

Wat een onwijze sfeer, en over Ari...
Wij riepen wel 10x "buitenspel Ari"! Die lullo snapt echt niet wat een buitenspelval is.. hij trapte er iedere keer weer in.
Ik denk dat ze zonder buitenspel in Zweden spelen....

Wedstrijd was geen ruk aan, de sfeer in het stadion was goud!
En gewoon je stereostrot open en zingen!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_53717530
Het was een hele gezellig wedstrijd!
Helaas kon ik alleen nog maar kaartjes kopen voor de hoofdtribune en daar was ik een beetje in mijn eentje aan het bleren, maar aan het einde zat de sfeer er prima in en klapten zelfs de ballen om me heen fanatiek mee. (er moet iemand het goede initiatief nemen toch).
Gelukkig zijn we door en dat ze Ari maar ergens begraven....
“Snowboarding is an activity that is very popular with people who do not feel that regular skiing is lethal enough.”
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 13:53:25 #154
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_53719785
Mijn complimenten inderdaad aan iedereen in het stadion: met name de laatste 20 minuten toen het erom ging hangen was een zeer groot gedeelte van het stadion aan het zingen en het klappen. Echt dé manier om je ploeg te ondersteunen

Beter dan je ploeg uitfluiten, heh.
Confidence through competence
  vrijdag 5 oktober 2007 @ 14:51:11 #155
147271 fuckbuddy
Ken sent me
pi_53721359
quote:
Op vrijdag 5 oktober 2007 13:53 schreef Stereotomy het volgende:
Mijn complimenten inderdaad aan iedereen in het stadion: met name de laatste 20 minuten toen het erom ging hangen was een zeer groot gedeelte van het stadion aan het zingen en het klappen. Echt dé manier om je ploeg te ondersteunen

Beter dan je ploeg uitfluiten, heh.
Het was een beste herrie in het stadion, toch heb ik het idee dat je van dat hele gebeuren maar 20% meekrijgt thuis...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')