?quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:17 schreef Leif_Erikson het volgende:
sorry zit dan al in Amsterdam
Waar zit jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:35 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Nog meer mensen die gaan behalve ik (& fuckbuddy)?
Geen CC nodig voor deze wedstrijd.
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:12 schreef Mutsaers__78 het volgende:
und du?
Wakker worden... Die speelt gewoon mee morgen!quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 18:40 schreef NeedeRadicals het volgende:
Hoe zit het met Cziommer? Is die al een keer weer bijna fit??
Dus scoren lazy fuck!quote:Dembélé: "UEFA Cup zeer belangrijk voor ons"
AZ is de laatste weken het spoor bijster. De Alkmaarse formatie begon verloor al drie wedstrijden in de Eredivisie en werd ook nog eens uitgeschakeld voor de beker. AZ-spits Moussa Dembélé heeft geen verklaring voor de tegenvallende resultaten.
"Ik weet ook niet waar het aan ligt", zegt de Belg tegenover Voetbal International. "We zijn met de groep bezig om naar de reden te zoeken waarom het niet lukt. De competitie is voor ons slecht begonnen, maar uiteraard nog lang niet gedaan."
AZ kan door de uitschakeling voor de beker de doelstelling om op alle fronten tot het einde mee te strijden wel vergeten. Des te belangrijker is het duel met Paços de Ferreira aanstaande donderdag, weet ook Dembélé. "We liggen wel al uit de beker en dus willen we zeker niet uit de UEFA Cup verdwijnen. Die wedstrijd is dus zeer belangrijk voor ons. Ik denk wel dat iedereen dat beseft."
X1, Rij 16, stoel 4-6quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:08 schreef fuckbuddy het volgende:
Waar zit jij eigenlijk?
quote:AZ op weg naar evenaring record Ipswich Town
Als AZ donderdagavond niet verliest van de Portugese laagvlieger Paços Ferreira, evenaart de Alkmaarse club het Europese record van Ipswich Town.
The Tractor Boys bleven in 31 Europese thuiswedstrijden op rij ongeslagen. Ipswich Town speelde voor het laatst in het seizoen 2002/03 een thuiswedstrijd in Europees verband. Bij AZ staat de teller op eigen bodem nu op dertig.
De Alkmaarders verloren nog nooit een Europees thuisduel sinds het debuut in 1977 in de toenmalige Alkmaarderhout tegen het Luxemburgse Red Boys Differdange (11-1). AZ won 22 van de dertig duels en speelde acht keer gelijk.
Ipswich Town, dat tegenwoordig in het Championship uitkomt, was eind jaren zeventig, begin jaren tachtig onder trainer Bobby Robson en mede dankzij de Nederlandse inbreng van Frans Thijssen en Arnold Mühren een Europese topclub.
Saillant detail: in 1981, het jaar waarin de club landskampioen werd, verloor AZ de UEFA Cup-finale. In twee wedstrijden toonde Ipswich Town zich de betere ploeg.
Die zit bij mij in het vakquote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!
[afbeelding]
Onze nieuwe mascotte!
Klopt.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:18 schreef mcyodogg het volgende:
Nogmaals, dit is toch het langst lopende record?
Mahnchester United heeft volgens mij het record met 56 wedstrijden thuis ongeslagen.
Ga samen met hem op de foto.quote:Op donderdag 4 oktober 2007 13:59 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Die zit bij mij in het vak![]()
En het maakt mij niet uit hoe AZ door gaat, als ze maar door gaan.
Wie is dat?quote:Op dinsdag 2 oktober 2007 14:19 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Ja habe ich. vak B. Maar das meteen voor het laatst!
[afbeelding]
Onze nieuwe mascotte!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |