Jawel, maar liever niet metquote:
homoquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, maar liever niet metwijven
Wijven verraden je waar je bij staat, man, echt hoeren allemaal met hun negeraffixaties.
ik heb geen zin om het terug te zoeken maar er werd hier boven beweert dat "wij vrouwen" en eigen betekenis geven aan dominant en dat er agressie bij komt kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet? Dominant is toch ook geen synoniem voor agressie, hoor. Agressie een instrument van dominantie.
Inderdaad. Je moet gewoon luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:42 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
ps: Dus........ als ik jou moet geloven, ben jij nu heel dominant bezig![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet gewoon luisteren.
Tegenspraak duld ik niet meer![]()
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben ik homo als ik vind dat ALLE VROUWEN HOEREN ZIJN en tevens SLET?
Voce me aparaceu en je praat meteen zo? Jij kent mij duidelijk niet, sletje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebben
Hey, ik ben het niet met je oneens. Ik ging de assertief / dominant discussie er niet weer bijhalen, ik ging gewoon zijn vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan het kennelijk niet goed genoeg uitleggen, dus ik copy & paste
ff twee stukjes over assertiviteit, wat in dit topic steeds weer wordt verward met dominantie:
type1quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voce me aparaceu en je praat meteen zo? Jij kent mij duidelijk niet, sletje.
Bezoek zeg je maar af, ik wil je voor me alleenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Zondag, we eten om 16:00 omdat C om 16:40 de bus moet hebben.
Vlees, zal mijn best doen(krijg om 20:30 bezoek)
Tot dan
uhh sinds wanneer zijn die dingen "dominant"???quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zoek geen agressie, ik zoek zelfverzekerdheid, eerlijkheid, openheid, iemand die niet bang is om zichzelf te zijn, die niet volgt voor de lieve vrede, iemand die wat tegengas kan geven,en die kracht uitstraalt en kalmte.
lijkt me eerder categorie: prima type.quote:
Ik beschouw dit als een liefdesverklaring.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me eerder categorie: prima type.
die grote bek heeft van oudsher de etiquetten anders wél onder de knie. ze weet dat het niet gepast is om met volle mond te spreken.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een liefdesverklaring.![]()
quote:
Oi! Floripas batsts terug, en ze heeft haar nageltjes net geveild.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
!
als ik terug kom van het bierdrinken straks hoop ik dat het eten te vreten is! anders swaffelt er wat!
Als ik een vrouw was zou ik je willen manquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet het wel zeker. van mijn kop moet ik het niet hebben.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebben
Kijk, ze noemen me homoquote:Op vrijdag 21 september 2007 18:50 schreef Laduna het volgende:
Zozo dat is goed gezegt Ik ben me eens, hij is een gefrusteerd mannetje dat geen vrouw kunnen krijgen daarom
Met grotte woorden HOMO![]()
[..]
Wat voor taal is dit jongens?quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:50 schreef Laduna het volgende:
Zozo dat is goed gezegt Ik ben me eens, hij is een gefrusteerd mannetje dat geen vrouw kunnen krijgen daarom
Met grotte woorden HOMO![]()
[..]
Dat is pas een vrouw.quote:
Ik zit sowieso al het hele topic te genieten van je reacties en die daarop.quote:
Ik ook nietquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet het wel zeker. van mijn kop moet ik het niet hebben.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:18 schreef Krln het volgende:
ik wil een man die mij de baas kan ja, heerlijk dominant , geen watje die alleen maar zegt hoe veel ie van me houdt, wandel ik er zo over heen. wil dat de blik van mn man me naar de keuken of op mn knieen dwingt
(maar af en toe een beetje lief mag wel hoor)
Je wil beweren dat er geen rangen zijn bij mensen, dat je op de werkvloer, op school, in de buurt niet altijd de dominatere mensen en de meer onderdaige mensen heb en dat die altijd in een bepaalde lijn van rang lopen naast elkaar?quote:
Het gaat over je geliefde Floripas.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:51 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wat voor taal is dit jongens?![]()
Nee hoor, ook niet per definitie, grofweg bestaan er 2 vormen van agressie, dominante agressie en angst(onderdanige) agressie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet? Dominant is toch ook geen synoniem voor agressie, hoor. Agressie een instrument van dominantie.
Kom maar langs, ik trek mijn leren pakje en mijn stilleto's vast aan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:46 schreef Krln het volgende:
Floripas weet pas hoe ie met vrouwen moet praten! Geil!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 19:26 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik zit sowieso al het hele topic te genieten van je reacties en die daarop.
Sinds ze niet onderdanig zijn, wat het tegenovergestelde is.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:28 schreef MouzurX het volgende:
[..]
uhh sinds wanneer zijn die dingen "dominant"???
lekker wijfvent of wat je dan ook bent ben je toch he, het maakt ook nie uit, het is geweldig!quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Kom maar langs, ik trek mijn leren pakje en mijn stilleto's vast aan.![]()
ja ikquote:Op vrijdag 21 september 2007 23:33 schreef Senta het volgende:
Ik houd wel van dominante mannen, maar niet als ze losse handjes hebben of je constant lopen vernederen en koeieneren, zouden die mannen eigenlijk wel bestaan?
whaha je mag best 'dominant' zijn hoor.Geen problemen met maar ik ga dingen niet herhalen.1x, 2x en 3e keer komt er niet meer van want dan is het optiefen.Als jeje aan mijn regels houd hou ik me ook aan de jouwequote:Op vrijdag 21 september 2007 23:59 schreef Senta het volgende:
Klinkt lekker hoor Dibble, ik jeb ze iig nog nooit ontmoet, ze moeten altijd schreeuwen duwen en het haantje spelen....Maar ik houd wel van dominante mannen dus, dus eigenlijk mag ik helemaal niet zeuren.
Eigenlijk ben ik zelf ook best wel dominant, zou dat de verkeerde combinatie zijn?
Dibble fotootje?![]()
check m'n fobo dan, daar staat picquote:Op zaterdag 22 september 2007 00:11 schreef Senta het volgende:
O je bent nog maar 19. Ik val niet op zulke jonge mannen, die zijn me te voorzichtig,
wals ik zo overheen.![]()
Ac g was nieuwsgierig hoe je eruit zag, ik kick wel een beetje op mannen met
een bepaald dominant uiterlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |