Is ie Portugees?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Frappelsien het volgende:
Logician.. ik denk dat ik jou aan mijn bovenbuurman ga koppelen![]()
Nope, hij is gevangenisbewaker.. en behoorlijk domininantquote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef Frappelsien het volgende:
Nope,
quote:hij is gevangenisbewaker.. en behoorlijk domininant![]()
De meeste vrouwen die hem niet boven zich hebben wonen voelen zich wel aangetrokken tot hem.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
dit is een mooi voorbeeldje van een slaafse idioot van een vent die ineens besluit maar even dominant te doen omdat hij zelf niet kan nadenken
Man mishandelt vriendin wegens lege koelkast
Het is geen lelijke man, hij is sportief (werkt ook parttime bij fitness first hier in de wijk), zelfverzekerd.. maar gruwelijk dominant.quote:
Het lijkt me nogal logisch dat voordat je toekomt aan naar boven tillen en op bed gooien dat er dan sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht die geuit isquote:Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken toen ik de post van haar las. In hoeverre is ze selectief bij het accepteren van mannelijke dominantie zeg maar
?
WAAR!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een dominante neger met een BMW.
Iemand?
JIJ BENT DUS OOK HOER!quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Ieuwwwwww, nee bedankt...
Doe mij het geld maar, mag je de neger houden![]()
Och, als jij dat zo ziet en er gelukkig van wordt... Be my guestquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
JIJ BENT DUS OOK HOER!
Je bevestigt het beeld alleen maar!
Natuurlijk niet! Ik heb het niet over dominant in seksuele relaties an sich hoor. Ook in het gewone intermenselijke verkeer. Zelfs tussen een man en een vrouw die vreemden zijn voor elkaar. Bijvoorbeeld dat een man in een cafetaria tegen de serveerster zeg: "zet dat ander neer!"quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef erodome het volgende:
[..]
Het lijkt me nogal logisch dat voordat je toekomt aan naar boven tillen en op bed gooien dat er dan sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht die geuit is
Duhuhhh...
Dit is bullshit, je hoeft niet aan iedereen onderdanig te zijn als je je graag hier en daar wat onderdanig opstelt binnen ee relatie.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Probleem is alleen dat er ook een type dominante man bestaat die zich geen reet aantrekt van wat jij wel en niet wilt. Dan kun je wel een dominante man willen, maar als je daar echt van gecharmeerd bent, dan moet je ook de onderdanige positie innemen tegenover dominante mannen die je niet ziet zitten. Dat is de consequentie. Doe je dat niet, dan houd je eigenlijk helemaal niet van dominante mannen. Dan houd je gewoon van een spelletje.
Misschien loopt Alberto inmiddels een BMW te checken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef Misstique het volgende:
Ik ben op zoek naar een dominante neger met een BMW.
Iemand?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Natuurlijk niet! Ik heb het niet over dominant in seksuele relaties an sich hoor. Ook in het gewone intermenselijke verkeer. Zelfs tussen een man en een vrouw die vreemden zijn voor elkaar. Bijvoorbeeld dat een man in een cafetaria tegen de serveerster zeg: "zet dat ander neer!"
ALPHA man=sexy!!!!quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:36 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Wat heeft dominantie met pure mannelijkheid en seks te maken? Of accepteer je dan ook dat je van tijd tot tijd tegen je wil wordt genomen of wellicht gecorrigeerd met een flinke tik. Of dat dan weer niet en houd je eigenlijk liever van een soort schijndominantie
?
INCONSEQUENTE HOEREN< HET IS OOK NOOIT GOEDquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef nyny83 het volgende:
Natuurlijk. Het liefst hebben ze gewoon een vent die haar aan haar haren meesleurt zijn grot in, met zijn knuppel de hersens inslaat tot ze bewusteloos is en haar vervolgens volblaft met zaad.
Nee natuurlijk niet, vrouwen willen een man die tegelijkertijd beschermend en hard kan zijn, maar ook lief en teder.
Een dominante Alberto. Hmm. Ik zie het niet voor me. Jij?quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef STING het volgende:
[..]
Misschien loopt Alberto inmiddels een BMW te checken.
Het is gewoon een feit. Vrouwen willen geld en macht, en zien een EERLIJKE BLANKE MAN niet meer staan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef Sjeen het volgende:
[..]
Och, als jij dat zo ziet en er gelukkig van wordt... Be my guest
[/quote]quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Laduna het volgende:
Als je zegt Alle vrouwen zijn hoer inclusief je je Moeder, zeker met zo klootzaak
![]()
Zo soort mannen hooft ik niet veel te praten. Beter woordt ik lesbies![]()
quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dit zeg je maar.
Ook jij bent een hoer, alle vrouwen zijn HOEREN, rijdt er eens een patserneger langs in een BMW, en wèg zijn ze.
Ik heb een echt dominante man en ik ken er nog 1 die heel veel met me mag flikken, al heel wat jaartjes.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik denk dat die twee vrouwen die hier op Fok! zo'n grote mond hebben in het echt niet heel erg veel voorstellen wanneer ze eenmaal met een dominante man worden geconfronteerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |