abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_53356432
Logician.. ik denk dat ik jou aan mijn bovenbuurman ga koppelen
pi_53356458
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:21 schreef Frappelsien het volgende:
Logician.. ik denk dat ik jou aan mijn bovenbuurman ga koppelen
Is ie Portugees?
pi_53356500
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:22 schreef Logician het volgende:

[..]

Is ie Portugees?
Nope, hij is gevangenisbewaker.. en behoorlijk domininant
De meeste vrouwen die hem niet boven zich hebben wonen voelen zich wel aangetrokken tot hem.
pi_53356519
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:24 schreef Frappelsien het volgende:
Nope,
quote:
hij is gevangenisbewaker.. en behoorlijk domininant
De meeste vrouwen die hem niet boven zich hebben wonen voelen zich wel aangetrokken tot hem.
leg uit

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2007 14:26:34 ]
pi_53356575
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:20 schreef Puckzzz het volgende:
dit is een mooi voorbeeldje van een slaafse idioot van een vent die ineens besluit maar even dominant te doen omdat hij zelf niet kan nadenken

Man mishandelt vriendin wegens lege koelkast
Wat een sulletje.

Ik hou niet van dominante mannen, hooguit in bed op z'n tijd .
Bij dominant denk ik aan een gast die denkt dat ik zijn bezit ben en door het lint ga wanneer ik met andere mannen om ga.
Verschrikkelijk. Ik zou niet met iemand kunnen leven die bepaalt wat wel of niet goed voor me is, daar hebben m'n ouders tot mijn 18e de tijd voor gehad en nu weet ik het zelf wel, kthxbai.
pi_53356657
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:25 schreef Logician het volgende:

[..]

[..]

leg uit
Het is geen lelijke man, hij is sportief (werkt ook parttime bij fitness first hier in de wijk), zelfverzekerd.. maar gruwelijk dominant.
Wil op zijn manier altijd het laatste woord hebben, dat maakt hem daarbij ook gelijk tot een zeer onredelijke man.
Hij heeft een border collie, die hij tip top afgericht heeft.
Op de een of andere manier heeft dat dan wel weer iets..
Ik denk wel dat dit het soort man is waar jij op zou vallen als ik je reacties lees..

Ik denk dat omdat wij beide dominant kunnen zijn het nogal eens kan botsen..
Leuk als je in hetzelfde pand woont
pi_53356673
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:23 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Dat was ook het eerste waar ik aan moest denken toen ik de post van haar las . In hoeverre is ze selectief bij het accepteren van mannelijke dominantie zeg maar ?
Het lijkt me nogal logisch dat voordat je toekomt aan naar boven tillen en op bed gooien dat er dan sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht die geuit is

Duhuhhh...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53356676
Ik ben op zoek naar een dominante neger met een BMW.
Iemand?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:35:14 #134
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53356736
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef Misstique het volgende:
Iemand?
WAAR!
BLIJFT!
POSDNOUS!

Die altijd die gore hoeren inpakt alsof het niks is!!!!
pi_53356750
Ik hou meer van iets dominantere vrouwen.. niet té
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:35:55 #136
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53356761
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:11 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Ieuwwwwww, nee bedankt...

Doe mij het geld maar, mag je de neger houden
JIJ BENT DUS OOK HOER!
Je bevestigt het beeld alleen maar!
  Licht Ontvlambaar vrijdag 21 september 2007 @ 14:37:58 #137
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_53356827
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:35 schreef Floripas het volgende:

[..]

JIJ BENT DUS OOK HOER!
Je bevestigt het beeld alleen maar!
Och, als jij dat zo ziet en er gelukkig van wordt... Be my guest
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
pi_53356868
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef erodome het volgende:

[..]

Het lijkt me nogal logisch dat voordat je toekomt aan naar boven tillen en op bed gooien dat er dan sprake is van wederzijdse aantrekkingskracht die geuit is

Duhuhhh...
Natuurlijk niet! Ik heb het niet over dominant in seksuele relaties an sich hoor. Ook in het gewone intermenselijke verkeer. Zelfs tussen een man en een vrouw die vreemden zijn voor elkaar. Bijvoorbeeld dat een man in een cafetaria tegen de serveerster zeg: "zet dat ander neer!"
pi_53356890
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:25 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Probleem is alleen dat er ook een type dominante man bestaat die zich geen reet aantrekt van wat jij wel en niet wilt. Dan kun je wel een dominante man willen, maar als je daar echt van gecharmeerd bent, dan moet je ook de onderdanige positie innemen tegenover dominante mannen die je niet ziet zitten. Dat is de consequentie. Doe je dat niet, dan houd je eigenlijk helemaal niet van dominante mannen. Dan houd je gewoon van een spelletje.
Dit is bullshit, je hoeft niet aan iedereen onderdanig te zijn als je je graag hier en daar wat onderdanig opstelt binnen ee relatie.

Kan heel erg onderdanig zijn, maar vergis je niet in hoe ik mijn mannetje kan staan en bij mij weten staat er nogsteeds geen brandmerk op mijn kont met bezit van alle mannen die dominant doen.

Vind het naar dat dominantie gelijk getrokken wordt met nare eigenschappen, agressie in wat voor vorm is geen dominantie perse, agressie kan wel vanuit een dominante inslag gepleegd worden, maar het staat niet gelijk aan elkaar.

Ik zoek geen agressie, ik zoek zelfverzekerdheid, eerlijkheid, openheid, iemand die niet bang is om zichzelf te zijn, die niet volgt voor de lieve vrede, iemand die wat tegengas kan geven, iemand die kracht uitstraalt en kalmte.

ECHTE dominantie heeft niets te maken met onderdrukken, dat heeft een echt dominant iemand niet nodig, als iemand altijd probeert een ander lager te schoppen dan is hij(of zij) onzeker over zijn eigen dominantie, dan is het nodig dat steeds te bevestigen.
Eigenlijk is diegene dus niet zo dominant, zit hij alleen in een dominante positie, waar hij zich niet zeker in voelt en dus naar gedrag gaat tonen om die positie te behouden.

En laat ik nu eens van echte dominante mannen houden en niet van onzekere ventjes die het niet waard zijn mij te domineren, die knal ik namelijk onderuit, kan het dan niet laten om ze uit die positie te halen en neer te zetten waar ze horen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_53356919
Natuurlijk. Het liefst hebben ze gewoon een vent die haar aan haar haren meesleurt zijn grot in, met zijn knuppel de hersens inslaat tot ze bewusteloos is en haar vervolgens volblaft met zaad.

Nee natuurlijk niet, vrouwen willen een man die tegelijkertijd beschermend en hard kan zijn, maar ook lief en teder.
Vicariously I live while the whole world dies
pi_53356920
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:32 schreef Misstique het volgende:
Iemand?
Misschien loopt Alberto inmiddels een BMW te checken.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:42:56 #142
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53356956
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:39 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Natuurlijk niet! Ik heb het niet over dominant in seksuele relaties an sich hoor. Ook in het gewone intermenselijke verkeer. Zelfs tussen een man en een vrouw die vreemden zijn voor elkaar. Bijvoorbeeld dat een man in een cafetaria tegen de serveerster zeg: "zet dat ander neer!"

Ja, dan zou je er bij mij een bats veur hebben zitten.
pi_53356963
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:36 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Wat heeft dominantie met pure mannelijkheid en seks te maken ? Of accepteer je dan ook dat je van tijd tot tijd tegen je wil wordt genomen of wellicht gecorrigeerd met een flinke tik. Of dat dan weer niet en houd je eigenlijk liever van een soort schijndominantie ?
ALPHA man=sexy!!!!

Goede genen volgens mama natuur, gaan vrouwen nu eenmaal plat voor

Dominantie staat nogmaals niet gelijk aan agressie, agressie is veel vaker een teken van onzekerheid dan van dominantie.
pi_53356975
Als je zegt Alle vrouwen zijn hoer inclusief je je Moeder, zeker met zo klootzaak

Zo soort mannen hooft ik niet veel te praten. Beter woordt ik lesbies

quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit zeg je maar.

Ook jij bent een hoer, alle vrouwen zijn HOEREN, rijdt er eens een patserneger langs in een BMW, en wèg zijn ze.
[/quote]
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:43:43 #145
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53356979
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef nyny83 het volgende:
Natuurlijk. Het liefst hebben ze gewoon een vent die haar aan haar haren meesleurt zijn grot in, met zijn knuppel de hersens inslaat tot ze bewusteloos is en haar vervolgens volblaft met zaad.

Nee natuurlijk niet, vrouwen willen een man die tegelijkertijd beschermend en hard kan zijn, maar ook lief en teder.
INCONSEQUENTE HOEREN< HET IS OOK NOOIT GOED
En wel met de eerste de beste neger naar huis
pi_53357000
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:41 schreef STING het volgende:

[..]

Misschien loopt Alberto inmiddels een BMW te checken.
Een dominante Alberto. Hmm. Ik zie het niet voor me. Jij?
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying.
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:45:17 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53357011
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef Sjeen het volgende:

[..]

Och, als jij dat zo ziet en er gelukkig van wordt... Be my guest
Het is gewoon een feit. Vrouwen willen geld en macht, en zien een EERLIJKE BLANKE MAN niet meer staan.
pi_53357017
Nee tuurlijk niet joh!
Vrouwen vallen op voetvegen zonder eigen mening waar ze over heen kunnen lopen en waarbij ze zich doodvervelen!
I was an atheist until I realized I was God
  vrijdag 21 september 2007 @ 14:45:55 #149
130955 Floripas
Blast from the past
pi_53357025
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 14:43 schreef Laduna het volgende:
Als je zegt Alle vrouwen zijn hoer inclusief je je Moeder, zeker met zo klootzaak

Zo soort mannen hooft ik niet veel te praten. Beter woordt ik lesbies

quote]Op vrijdag 21 september 2007 13:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Dit zeg je maar.

Ook jij bent een hoer, alle vrouwen zijn HOEREN, rijdt er eens een patserneger langs in een BMW, en wèg zijn ze.
[/quote]
Mijn moeder is een vrouw, dus ook een hoer, ja.
pi_53357027
quote:
Op vrijdag 21 september 2007 13:51 schreef floris.exe het volgende:
Ik denk dat die twee vrouwen die hier op Fok! zo'n grote mond hebben in het echt niet heel erg veel voorstellen wanneer ze eenmaal met een dominante man worden geconfronteerd.
Ik heb een echt dominante man en ik ken er nog 1 die heel veel met me mag flikken, al heel wat jaartjes.
Zo goed als alle mannen die ik uitzoek zijn van het type dominant and i'm fokking loving it!

JUMMY, ik ben een heerlijk verwend nest!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')