Jawel, maar liever niet metquote:
homoquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:44 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jawel, maar liever niet metwijven
Wijven verraden je waar je bij staat, man, echt hoeren allemaal met hun negeraffixaties.
ik heb geen zin om het terug te zoeken maar er werd hier boven beweert dat "wij vrouwen" en eigen betekenis geven aan dominant en dat er agressie bij komt kijkenquote:Op vrijdag 21 september 2007 16:48 schreef floris.exe het volgende:
[..]
dat hoeft toch ook helemaal niet? Dominant is toch ook geen synoniem voor agressie, hoor. Agressie een instrument van dominantie.
Inderdaad. Je moet gewoon luisteren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:42 schreef Logician het volgende:
[..]![]()
ps: Dus........ als ik jou moet geloven, ben jij nu heel dominant bezig![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:46 schreef STING het volgende:
[..]
Inderdaad. Je moet gewoon luisteren.
Tegenspraak duld ik niet meer![]()
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebbenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Zeg, waarom ben ik homo als ik vind dat ALLE VROUWEN HOEREN ZIJN en tevens SLET?
Voce me aparaceu en je praat meteen zo? Jij kent mij duidelijk niet, sletje.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebben
Hey, ik ben het niet met je oneens. Ik ging de assertief / dominant discussie er niet weer bijhalen, ik ging gewoon zijn vraag beantwoorden.quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:36 schreef STING het volgende:
[..]
Ik kan het kennelijk niet goed genoeg uitleggen, dus ik copy & paste
ff twee stukjes over assertiviteit, wat in dit topic steeds weer wordt verward met dominantie:
type1quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:59 schreef Floripas het volgende:
[..]
Voce me aparaceu en je praat meteen zo? Jij kent mij duidelijk niet, sletje.
Bezoek zeg je maar af, ik wil je voor me alleenquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:22 schreef Logician het volgende:
[..]
Zondag, we eten om 16:00 omdat C om 16:40 de bus moet hebben.
Vlees, zal mijn best doen(krijg om 20:30 bezoek)
Tot dan
uhh sinds wanneer zijn die dingen "dominant"???quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:40 schreef erodome het volgende:
[..]
Ik zoek geen agressie, ik zoek zelfverzekerdheid, eerlijkheid, openheid, iemand die niet bang is om zichzelf te zijn, die niet volgt voor de lieve vrede, iemand die wat tegengas kan geven,en die kracht uitstraalt en kalmte.
lijkt me eerder categorie: prima type.quote:
Ik beschouw dit als een liefdesverklaring.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lijkt me eerder categorie: prima type.
die grote bek heeft van oudsher de etiquetten anders wél onder de knie. ze weet dat het niet gepast is om met volle mond te spreken.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:35 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik beschouw dit als een liefdesverklaring.![]()
quote:
Oi! Floripas batsts terug, en ze heeft haar nageltjes net geveild.quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:47 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
!
als ik terug kom van het bierdrinken straks hoop ik dat het eten te vreten is! anders swaffelt er wat!
Als ik een vrouw was zou ik je willen manquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:55 schreef zoalshetis het volgende:
ik weet het wel zeker. van mijn kop moet ik het niet hebben.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:52 schreef Logician het volgende:
[..]
Omdat alle vrouwhatende gefrustreerde mannetjes (die dus gewoon geen vrouwen kunnen krijgen) uiteindelijk toch iets met een gaatje nodig hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |