Hé, ik kom net terug van de Jumbo.quote:Op maandag 24 september 2007 13:55 schreef tha_rizzo het volgende:
Gelukkig heb jij een leven en post je niet op dezelfde tijd als ik
In een perfecte wereld had ik dat ook gewoon kunnen doen.quote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Je had haar gewoon moeten lollernucken
Neuh. Niet echt.quote:Op maandag 24 september 2007 14:06 schreef Swiffer het volgende:
Was't druk?
De wereld is wat je er zelf van maakt!quote:Op maandag 24 september 2007 14:09 schreef BossFight het volgende:
[..]
In een perfecte wereld had ik dat ook gewoon kunnen doen.
Grinnikend.
Maarja, helaas.
Ja maar het Nederlandse rechtsysteem niet.quote:Op maandag 24 september 2007 14:23 schreef fransbreda het volgende:
[..]
De wereld is wat je er zelf van maakt!
welke die bij ons?quote:Op maandag 24 september 2007 13:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hé, ik kom net terug van de Jumbo.
De Haagweg.quote:
K. vragen:quote:Op maandag 24 september 2007 15:58 schreef Deadsy het volgende:
Breda!
quote:
Bierquote:Op maandag 24 september 2007 16:22 schreef tha_rizzo het volgende:
K. vragen:
- Favo bier?
- Hou je van NAC?
@K., deze vragen zijn eigenlijk best kansloos
Daar is niets mis mee.quote:Op maandag 24 september 2007 16:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Bah, nog zo'n Jup-fan
Cupmaat?quote:Op maandag 24 september 2007 16:28 schreef Swiffer het volgende:
T is geen dating hiero..
En aan mij heb je t ook niet gevraagd!)
Lekkerquote:Op maandag 24 september 2007 16:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Bah, nog zo'n Jup-fan
Nog niet toen ik hier voor het eerst kwam (maar dat was al in Breda #4).quote:Op maandag 24 september 2007 16:48 schreef Kuukske het volgende:
Sinds wanneer zijn die vragen policy trouwens?
Maar aan jou vragen ze dat ook niet.quote:Op maandag 24 september 2007 16:49 schreef Dalamar het volgende:
Nog niet toen ik hier voor het eerst kwam (maar dat was al in Breda #4).
quote:Op maandag 24 september 2007 16:50 schreef JDude het volgende:
Ik heb zoeen vermoeden.
Onze gebruikersicoontjes matchen qua kleurstellingquote:Op maandag 24 september 2007 16:44 schreef tha_rizzo het volgende:
Bah, nog zo'n Jup-fan
quote:Op maandag 24 september 2007 16:53 schreef Deadsy het volgende:
[..]
Onze gebruikersicoontjes matchen qua kleurstelling.
Hetzelfde als een half jaar geledenquote:Op maandag 24 september 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Wat een zwarte bedoeling zo met die plaatjes.
Hé Rizz, hoe is het met de paaltjes bij Avans?
Een jaar onderhand denk ik?quote:Op maandag 24 september 2007 16:58 schreef tha_rizzo het volgende:
Hetzelfde als een half jaar geleden
Lucht je hart muis. Lucht je hart.quote:Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een hekel aan auto's die op de NP voor de paaltjes gaan staan, vooral als het hard regent en alles volstaat en je er met de fiets precies niet doorkan.
Ik verwacht nog es een kras te maken, en dat is dan geheel niet expres, maar ook niet helemaal per ongeluk. Oppassen dus.
Ja, dit was het al hoor! Ik ben nou ook weer niet zó boos!quote:Op maandag 24 september 2007 17:12 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lucht je hart muis. Lucht je hart.
quote:Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef veldmuis het volgende:
Ik heb een hekel aan auto's die op de NP voor de paaltjes gaan staan, vooral als het hard regent en alles volstaat en je er met de fiets precies niet doorkan.
Ik verwacht nog es een kras te maken, en dat is dan geheel niet expres, maar ook niet helemaal per ongeluk. Oppassen dus.
Ik vond het al onvoorstelbaar dat jij zó boos zou kunnen worden. ONVOORSTELBAAR ZEG IK JE!!!quote:Op maandag 24 september 2007 17:13 schreef veldmuis het volgende:
Ja, dit was het al hoor! Ik ben nou ook weer niet zó boos!
Ik heb een hekel aan puisterige schoolkinderen die op de La Reijweg en de Beverweg met z'n vieren langs elkaar tegen de richting in fietsen. Kapottrappen, allemaal. Of nouja, ik ga in ieder geval niet opzijquote:Op maandag 24 september 2007 17:11 schreef veldmuis het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |