Da's bij mij!quote:Op zondag 23 september 2007 12:22 schreef Asics het volgende:
deel
quote:Op zondag 23 september 2007 16:17 schreef Kuukske het volgende:
Breedjebizzel. Las ik vandaag. Welke verbasteringen kennen we nog meer voor Breda?
Nee, ik las je fotoboek.quote:
Volgens mij is hij niet zo actief op Fok!quote:Op zondag 23 september 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Waarom post hij niet in het Breda topic. Sinds hij in Breda is gaan wonen? Verloochent hij nu zijn stad?
Ok. Tof.quote:Op zondag 23 september 2007 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
Volgens mij is hij niet zo actief op Fok!
doe r maar is de groeten danquote:
ah. hij heeft een leven.quote:Op zondag 23 september 2007 18:02 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Volgens mij is hij niet zo actief op Fok!
Tja idd, Kerkplein vind ik niks, te jong allemaal daar, Graanbeurs is ook niet mn ding, Nachtwacht geen idee en ja dan blijft Liquid over...ook niet super maar jaquote:Op zondag 23 september 2007 11:36 schreef travelman het volgende:
Hoppakee, vrijdag en zaterdagavond op stap geweest in Breda, érg gezellig![]()
Alleen jammer, dat de mogelijkheden na 02.00 uur zo beperkt zijn![]()
Ja die was een beetje brak, verkeerd geresized.quote:Op maandag 24 september 2007 09:15 schreef Dalamar het volgende:
Goedemorgen!
Weer aan het werk en dús weer in de Breda topics te vinden
Owja, Monkey Island![]()
Wat is er trouwens met je Guybrush Threepwood ava gebeurd?
Neuh, ik ben gewoon niet aan het internettenquote:Op maandag 24 september 2007 11:36 schreef BossFight het volgende:
Heeft iedereen het naaiend druk ofzo?
Je had haar gewoon moeten lollernuckenquote:Op maandag 24 september 2007 13:42 schreef BossFight het volgende:
Als het meiske er zo bij gaat lopen wil ze dat je kijkt.
En zo niet, dan heb ik straks misschien een ongemakkelijk gesprek met mijn baas....
Sprak Mr. Lollernueck himself.quote:Op maandag 24 september 2007 13:52 schreef tha_rizzo het volgende:
Je had haar gewoon moeten lollernucken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |