Die mogen gewoon meetellen hoor!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:02 schreef znarch het volgende:
Tellen mensen die in breda studeren ook als bredase users mee ? Desnoods half ?
Bergen op Zoomquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:08 schreef JDude het volgende:
[..]
Die mogen gewoon meetellen hoor!
Maar ik begrijp dat je op en neer pendelt? Vanuit...?
Toffe avatar. Van ehh.. Teddy Ruxpin!quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:02 schreef znarch het volgende:
Tellen mensen die in breda studeren ook als bredase users mee ? Desnoods half ?
Dat doet hij automatisch als hij jou zietquote:Op zaterdag 22 september 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Dus. Gil maar als je me gespot hebt.
Bek dicht.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:57 schreef tha_rizzo het volgende:
Dat doet hij automatisch als hij jou ziet
Net als iedereen
Oh tof, waar werk je ergens ? Anders is het een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg, en je fobo is op dat vlak niet al te duidelijk.quote:Op zaterdag 22 september 2007 16:47 schreef Kuukske het volgende:
Dus. Gil maar als je me gespot hebt.
Ik werk niet op de voltijd. Dus je zult me op de gangen moeten spotten. Meestal loop ik rond 8 uur binnen, en half 1 naar buiten.quote:Op zaterdag 22 september 2007 17:03 schreef znarch het volgende:
Oh tof, waar werk je ergens ? Anders is het een beetje zoeken naar een speld in een hooiberg, en je fobo is op dat vlak niet al te duidelijk.![]()
Erg klein, alhoewel, Avans is nogal groot, + het feit dat het veelal jongeren zijn. Durf te wedden dat er meer fokkers/lurkers aanwezig zijn hoorquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef Asics het volgende:
Whehe mevrouw As studeert daar ook
klein wereldje toch
Wat doet ze?quote:Op zaterdag 22 september 2007 19:22 schreef Asics het volgende:
Whehe mevrouw As studeert daar ook
klein wereldje toch
Kees is ook brabander jaquote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef veldmuis het volgende:
Pallets sorteren
Dan moeten we daar eens een bredameeting organiseren.quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:35 schreef fransbreda het volgende:
De breezersletjes groeperen zich reeds op de haven.
He?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:39 schreef fransbreda het volgende:
Haha ik moest zo lachen, zon uber dikke pens en dan een topje derop waar die vetkwab onderuit komt.
Er staan breezersletjes op loopafstand en jij verveelt je ?quote:
Voltijd of deeltijd?quote:Op zaterdag 22 september 2007 20:19 schreef Asics het volgende:
personeelsmanagement
Veldmuis!quote:Op zondag 23 september 2007 10:25 schreef veldmuis het volgende:
Kuukske!
Veldmuis. Wát een taal.quote:Op zondag 23 september 2007 12:00 schreef veldmuis het volgende:
Wat een kuthoer!
Kan jij dat?quote:Op zondag 23 september 2007 12:03 schreef Frazz het volgende:
Hé!
Ik zeg ook zomaar wat. Weet ik veel waarom ze hier niet meer komt, dat boeit me niet zoveel eigenlijk zolang ze maar naar mij toe komt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |