ik troost me maar met de gedachte dat vooral amerika-vijandige staten hiertoe overgaan.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:17 schreef shilizous_88 het volgende:
Als andere landen dit voorbeeld gaan volgen is de koers van de dollar niet meer te houden en krijgen we een groot probleem op de beurs
Moeten we dan de luchtbel die Amerika heet maar in leven blijven houden en sponsoren?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
nu lijkt het een leuke streek van chaves. maar als iedereen zo denkt gaat de hele wereld fanancieel kapot.
Sinds wanneer is de euro een Aziatische munteenheid?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef vero-legata het volgende:
maar in euro’s en overige aziatische munteenheden.
neen, maar het is gewoon jezelf in de vingers snijden als het zonder enige overgangsfase gaat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:21 schreef Jarno het volgende:
[..]
Moeten we dan de luchtbel die Amerika heet maar in leven blijven houden en sponsoren?
Welnee, we krijgen juist nieuwe kansen!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef zoalshetis het volgende:
nu lijkt het een leuke streek van chaves. maar als iedereen zo denkt gaat de hele wereld fanancieel kapot.
Je bericht komt uit mei 2006 toen dachten ze er idd aan nu hebben ze het gedaan. Bron is peakoil.nlquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:40 schreef indahnesia.com het volgende:
het nieuwsbericht wat er het meeste op lijkt zegt dit:
Venezuela 'may swap oil currency'
Niets omwisseling, een mogelijke aanpassing in de toekomst dus. Zoals ik al dacht.
Ik snap niet zo goed wat je wilt. Ik geef gewoon een nieuwbericht wat ik van peakoil af haal en daarbij staat onder andere een link naar bloomberg.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:48 schreef indahnesia.com het volgende:
Dus de bron zou bloomberg moeten zijn en niet Stichting Peakoil Nederland. Maar dat laatste komt wellicht beter uit natuurlijk
Maar dan moet de olie nog wel voornamelijk in dollars worden verhandeld want daardoor valt de prijsstijging van de benzine tenminste nog een beetje mee.quote:Op vrijdag 21 september 2007 13:10 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Gaat de dolllar verder zakken, kunnen wij nog goedkoper spullen kopen uit Amerika.
Als de prijs te hoog word kunnen we altijd nog oorlog gaan voeren.quote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef HarryP het volgende:
[..]
Maar dan moet de olie nog wel voornamelijk in dollars worden verhandeld want daardoor valt de prijsstijging van de benzine tenminste nog een beetje mee.
tja, of andersom juistquote:Op vrijdag 21 september 2007 14:37 schreef HarryP het volgende:
[..]
Maar dan moet de olie nog wel voornamelijk in dollars worden verhandeld want daardoor valt de prijsstijging van de benzine tenminste nog een beetje mee.
Het antiamerikanisme zit daarvoor veel te diep om dat in te zien.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
De val van de dollar is nu ook weer niet echt iets om over te juichen als Europa
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |