Oeh. Chocolaquote:
Bamiquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. Chocola.
Ik ga vanavond zelf bami maken.
Doe es een recept andersquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef Fuente het volgende:
Ik denk dat het vanavond hier pasta pesto wordt, even kijken nog.
Heel simpelquote:
Probeer ook eens spaghetti met verse zelfgemaakte pesto. Alleen dat... Heerlijk.quote:
have fun...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer ook eens spaghetti met verse zelfgemaakte pesto. Alleen dat... Heerlijk.
Hier kwark met muesli, en we gaan zo naar Frankrijk, huwelijksjubileumpje vieren
Je bedoeld om 12 uur ontbijten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
have fun...![]()
ik heb trek, maar heb met mezelf afgesproken dat ik om 12 uur pas mag eten, een begin makend voor de strijd tegen de overtollige kilo's. Geen tussendoortjes meer voor SOL![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bedoeld om 12 uur ontbijten?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:42 schreef SeaOfLove het volgende:
2 boterhammen met kaas.
ik zou ook echt niet zonder ontbijt kunnen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooohdan is het goed!
Anders moest ik mijn niet ontbijten is slecht speech weer gaan houden
Een stukje ontbijtkoek, appel/kiwi/mandarijntje, liga evergreen koekje.. allemaal wel gezonde dingen om tussendoor te eten hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou ook echt niet zonder ontbijt kunnen hoor![]()
neem zo maar cherry-tomaatjes als tussendoortje, moet echt iets eten![]()
Hou hem maar tegen mij. Ik ben een reuze slechte ontbijter, ik krijg het gewoon niet weg 's morgens! Op de dagen dat ik moet werken neem ik boterhammen mee om ze vervolgens op het werk op te eten als ontbijt om negen uur, dus dat is dan nog wel oke, maar in het weekend is het een ramp qua ontbijt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooohdan is het goed!
Anders moest ik mijn niet ontbijten is slecht speech weer gaan houden
Ik ook. Naar school en in het weekend ontbijt en lunch ik samen. Meestal tegen 12uquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hou hem maar tegen mij. Ik ben een reuze slechte ontbijter.
Lunch over een half uurtje: boterhammen met kaas/vleeswaren/hagelslag/jam/pasta/tomaat*
*= doorstrepen wat niet van toepassing is
Juist dan is het belangrijk dat je wel wat eet. Anders heeft je lijf zoiets van: hongergevoel - slechte tijden breken aan! zoveel mogelijk omzetten in vet en zo weinig mogelijk verbranden. Je mag eigenlijk nooit echt een hongergevoel hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
have fun...![]()
ik heb trek, maar heb met mezelf afgesproken dat ik om 12 uur pas mag eten, een begin makend voor de strijd tegen de overtollige kilo's. Geen tussendoortjes meer voor SOL![]()
probeer nu ook zo regelmatig mogelijk te eten...afgelopen 6 weken me gewoon erg te buiten gegaan aan allerlei lekkere dingen. Vriend houdt ook van koken en smullen, vaak ook pas om uur of 9 of 10 aan het hoofdgerechtquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Juist dan is het belangrijk dat je wel wat eet. Anders heeft je lijf zoiets van: hongergevoel - slechte tijden breken aan! zoveel mogelijk omzetten in vet en zo weinig mogelijk verbranden. Je mag eigenlijk nooit echt een hongergevoel hebben.
Mijn dieet: 'sochtends 1 kom meuslie met magere Yoghurt, in de middag twee/drie boterhammen, 'savonds twee aardappelen en zoveel groenten als je maar wilt. Vlees zo mager mogelijk, afwisselen met vis. Tussendoor op een dag twee stuks fruit. Veel drinken. Pasta en rijstgerechten houden op 1 bord. Na 22:00 niets meer eten. Veel bewegen. Ik doe dit nu een week of 4 en ben 2 kilo kwijt. (Het nadeel is dat ik dit te rest van mijn leven moet volhouden wil ik niet op mijn 40e 100 kilo wegen- erfelijk belast zegmaar...)
Ik ook nog steeds. Bah. Echt inspiratieloos ben ik, vreselijk! En de ideetjes stromen nog niet echt binnen hier.............Ik denk dus dat het een patatje wordt! Ook lekker........quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I ... en ben nog op zoek naar ideeën voor vanavond
quote:Op vrijdag 21 september 2007 18:29 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vriend is vanavond niet thuis en ik had me enorm verheugd op de restjes van gisteren (geroosterde pompoen, lamsstoof en couscous).Heeft mijn vriend het als ontbijt opgegeten, moet ik nog een keer de deur uit om geld te halen.
![]()
Ik ga dan maar Indiaas bestellen om mezelf te troosten.
Ja, vertel mij wat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 20:40 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]niets is zo lekker als ontbijten met de opgewarmde kliekjes van gister avond!! (mits het een lekkere maaltijd was natuurlijk
)
Ik weet niet wat minneola's zijn. In deze context zou ik denken dat het een muggensoort is.quote:Op zaterdag 22 september 2007 04:52 schreef DarkElf het volgende:
2 minneola's...
was op muggenjacht en had ineens trek
dat zijn uit de kluiten gewassen manderijnen. Volgens mij een kruising tussen een manderijn en een sinasappel, maar ik weet het niet zeker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat minneola's zijn. In deze context zou ik denken dat het een muggensoort is.
*Jaloers.quote:Op zaterdag 22 september 2007 10:16 schreef Qwea het volgende:is bij de bakker broodjes aan het scoren
*tonks eentje via msn toestoptquote:
quote:Op zaterdag 22 september 2007 07:18 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Ik weet niet wat minneola's zijn. In deze context zou ik denken dat het een muggensoort is.
Ook als je geen grapefruit lust? Misschien eens proberen. Grapefruits zijn me te bitter.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:13 schreef DarkElf het volgende:
[..]nee hoor een kruising tussen een mandarijn en een grapefruit. En erg lekker
Mineola's zijn net mandarijnen, maar dan met een heel klein bittertje erin. Het bittertje komt niet in de buurt van grapefruit-bitter hoor! Ik vind ze superlekker.quote:Op zaterdag 22 september 2007 11:19 schreef Isegrim het volgende:
Ook als je geen grapefruit lust? Misschien eens proberen. Grapefruits zijn me te bitter.
wij ookquote:Op zaterdag 22 september 2007 19:31 schreef golfer het volgende:
Zojuist een overheerlijk broodje shoarma weggewerkt.
jer wil graag naar tarzan?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:49 schreef minilotje het volgende:
Voor het eerst in maaaaaaaaanden een Turkse pizza opgegeten vanavond. Met complimenten aan de shoarmazaak in mijn dorp, erg lekker.
Als toetje Campina's DubbelvlaFlip vanille/chocolade. Het derde pak vla, nog zes te gaan. *burp*
OMG moet je er nog niet van kotsen!!!quote:Op zondag 23 september 2007 08:56 schreef minilotje het volgende:
Nu: vla.
Vooralsnog niet. Ik koop steeds een ander soort vla. En ik hou van vla.quote:Op zondag 23 september 2007 09:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
OMG moet je er nog niet van kotsen!!!![]()
Hou vol meid, hou vol........Je kunt het!quote:Op zondag 23 september 2007 09:05 schreef minilotje het volgende:
[..]
Vooralsnog niet. Ik koop steeds een ander soort vla. En ik hou van vla.
Maar vraag het over een week nog eens.![]()
quote:Op zondag 23 september 2007 09:48 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hou vol meid, hou vol........Je kunt het!
Nee joh, ze-ven-tien euro vijftig korting per drie pakken vla (a EUR 1,50).quote:Op zondag 23 september 2007 10:15 schreef Isegrim het volgende:
Ik zou gewoon die vla kopen en hem weggooien.
Maar kun je die korting niet beter zelf financieren dan? Is wrs. goedkoper dan die pakken vla te kopen.
Creatief met vla aflevering 4.quote:Op zondag 23 september 2007 10:34 schreef minilotje het volgende:
[..]
Nee joh, ze-ven-tien euro vijftig korting per drie pakken vla (a EUR 1,50).![]()
Vanavond begin ik aan pak 4.![]()
Goh, was me nog niet opgevallenquote:Op zondag 23 september 2007 15:13 schreef Isegrim het volgende:
Paar stukjes meikaas met wat abrikozenjam. Ik heb momenteel een meikaasverslaving.
In dit weer?quote:Op zondag 23 september 2007 15:50 schreef Xennia het volgende:
[..]
Goh, was me nog niet opgevallen![]()
Ik ga vanavond nog 1 keertje aan de BBQ![]()
Het is hier in Utrecht prachtig weer, het zal wel snel afkoelen maar dan proberen we het met een dikke trui aan en desnoods eten we het binnen op, maar BBQquote:
die van de AH?! die is heerlijk!quote:Op zondag 23 september 2007 17:50 schreef HeaRt_woRm het volgende:
Voor vanavond heb ik een maaltijdsaladeBacon kaas
![]()
Herkenbaar hoor... Af en toe heb je zo'n dag...quote:
Zelfgemaakt of die van Knorr?quote:
Hoe maak je dit?? Ik ben wel een aubergine fan op zich, maar verder als grillen, vullen of in een moussaka verwerken kom ik niet. Heb je een recept voor me? Dankje!quote:Op zondag 23 september 2007 21:41 schreef ruffryder het volgende:
avondeten:
...., gebakken aubergine met knoflook.![]()
Sterkte.quote:Op maandag 24 september 2007 15:35 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Vanavond macaroni uit de magnetron op m'n werk![]()
quote:Op maandag 24 september 2007 15:33 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Een pistoletje met warme beenham en satésaus.
Thanxquote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef Qwea het volgende:! Dat ga ik nu maken! Maar dan zonder saus
Zo kant en klaar in een bakje bij de AH. Kon het gewoon niet laten liggenquote:Op maandag 24 september 2007 15:38 schreef Qwea het volgende:! Dat ga ik nu maken! Maar dan zonder saus
lekker!quote:Op maandag 24 september 2007 18:02 schreef venomsnake het volgende:
Friet, schnitzel en sla.
okee, fuck die lasagne, ik pak mijn fietsquote:Op maandag 24 september 2007 18:06 schreef tonks het volgende:
Shoarma! jammie
Mascarpone, hmm hoe veel kcal zat daar inquote:Op maandag 24 september 2007 22:38 schreef wijsneus het volgende:
Vanavond makkelijk gegeten:
Verse pizza van de Appie (250kcal - heel netjes) en een (zakkje) soep vooraf - romige tomatensoep met zongedroogde tomaatjes en marscapone.
Gewoon in de pan met boter en kaneel!quote:Op dinsdag 25 september 2007 09:04 schreef Mini_rulez het volgende:
Dadelijk maar eens aan de koffie.Cappuccino, denk ik.
Uurtje geleden een snee suikerbrood met boter gehad. Zo'n brood ziet er dan zo lekker uit in de winkel, maar na een paar dagen eet je het vooral omdat het op moet.
Nu een tosti kaas met sambal!quote:Op dinsdag 25 september 2007 10:42 schreef Koningin het volgende:
Vanavond heerlijk eten: braadworst, aardappels en spruiten rode kool......
Ja, en blijkbaar is dat niet voldoende als ontbijt als je vaccinaties voor Peru gaat halen. Ik ging keihard onderuitquote:Op dinsdag 25 september 2007 08:44 schreef Razztwizzle het volgende:
Knäckebrot, knäckebrot, roomboter, roomboter, achterham, kaas, komkommer, en een groot glas karnemelk.
Roerbakgroente met reepjes (nep)vlees en woksaus, lekker snel klaar.quote:Op dinsdag 25 september 2007 15:15 schreef Tezz het volgende:
Ik weet het nog niet, moet zo nog naar de supermarkt. Iemand tips voor iets simpels doch voedzaams?? Ik eet alleen met mijn dochter dus heb geen behoefte aan lang in de keuken staan, maar wil eigenlijk wel iets gezonds op mijn bordje.......Tips zijn welkom!
Nou, het viel inderdaad niet echt tegen......Ik kan het zelf beter (duh) maar voor een kant en klaar maaltijd best te douwen.......quote:Op dinsdag 25 september 2007 17:07 schreef Stereotomy het volgende:
Die van Unox zijn best goed. Probeer maar eens.
Nee joh, is lekker!quote:Op dinsdag 25 september 2007 21:19 schreef Mikkie het volgende:
Gyros met prei? Brr... zonde van de gyros
Dat je die doperwten uit pot door je strot krijgtquote:Op dinsdag 25 september 2007 23:52 schreef r.liong het volgende:
Gisteren slavinken gegeten,vandaag wederom slavinken alleen dan met friet! Heerlijk!
Mensen die hierop kotsen: bijwerkingen van de rijke westerse samenleving.quote:Potgroente
blikgroente
De arme kindertjes in de derde wereld...quote:Op woensdag 26 september 2007 00:05 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mensen die hierop kotsen: bijwerkingen van de rijke westerse samenleving.
Wat is dat toch met mensen en niet alleen voor zichzelf willen koken. Ik eet de helft van de week alleen en maak er dan ook een feestje van. Ik heb wel een hekel aan de afwas.quote:Op woensdag 26 september 2007 18:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik bestel vandaag weer eens Indiaas, want mijn lief is niet thuis en ik heb geen zin om voor mezelf alleen te koken.
Als ik alleen ben eet ik altijd die dingen die mijn lief niet lekker vindt: tilapia filet, of tricolore met zalm, of - andere vis zegmaarquote:Op woensdag 26 september 2007 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vreugde in koken is het koken voor anderen. Of meer nog: zien hoe anderen genieten van wat ik gemaakt heb. Koken voor mezelf vind ik gewoon niet leuk.
Ja, dat snap ik wel maar ik maak mezelf ook graag blij met lekker eten.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Mijn vreugde in koken is het koken voor anderen. Of meer nog: zien hoe anderen genieten van wat ik gemaakt heb. Koken voor mezelf vind ik gewoon niet leuk.
Klinkt me bekend in de oren. Als ik alleen moet eten, zeker na een drukke dag, maak ik wat makkelijks, of ik haal een lekker bakje uit de diepvries.quote:Op woensdag 26 september 2007 22:00 schreef Isegrim het volgende:
Oeh, dat klinkt erg lekker, receptje?quote:Op woensdag 26 september 2007 17:46 schreef Patries86 het volgende:
spruitjesovenschotel!
Hoe oud is ze? Te jong om het te begrijpen?quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben solidair met mijn dochter, ze gaat vanmiddag onder narcose en moet dus nuchter zijn.
Zodoende heb ik behalve koffie nog niets op![]()
Wel sneu vanaf vanochtend half 7 vraagt ze al om een boterham![]()
Bijna 7 jaar, maar ze heeft het Syndroom van Down.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:33 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Hoe oud is ze? Te jong om het te begrijpen?
Awww.quote:Op donderdag 27 september 2007 09:26 schreef SeaOfLove het volgende:
Ik ben solidair met mijn dochter, ze gaat vanmiddag onder narcose en moet dus nuchter zijn.
Zodoende heb ik behalve koffie nog niets op![]()
Wel sneu vanaf vanochtend half 7 vraagt ze al om een boterham![]()
om 10 uur?quote:Op donderdag 27 september 2007 10:19 schreef Sylvana het volgende:
gebakken aardappeltjes, grillsteak en witte bonen in tomatensaus
Bak je dat zelf? klinkt lekker!quote:Op donderdag 27 september 2007 10:31 schreef Tezz het volgende:
Nu eet ik twee sneetjes roggebrood met vruchten en noten met lekker zachte jonge kaas.
Ik heb het wel eens zelf geprobeerd (een vruchten roggebrood bakken), maar tot op heden is dat nog niet gelukt. Ik heb in willekeurige volgorde uit de broodbakmachine getoverd: een baksteen, een donker broodachtig iets met aan de onderkant allemaal zachte prut en een brood wat echt op een brood leek maar echt nergens naar smaakte.quote:Op donderdag 27 september 2007 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bak je dat zelf? klinkt lekker!
Hier een bakje magere kwark met wat jam en biologische noten/kokoscruesli...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |