Oeh. Chocolaquote:
Bamiquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Oeh. Chocola.
Ik ga vanavond zelf bami maken.
Doe es een recept andersquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:39 schreef Fuente het volgende:
Ik denk dat het vanavond hier pasta pesto wordt, even kijken nog.
Heel simpelquote:
Probeer ook eens spaghetti met verse zelfgemaakte pesto. Alleen dat... Heerlijk.quote:
have fun...quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Probeer ook eens spaghetti met verse zelfgemaakte pesto. Alleen dat... Heerlijk.
Hier kwark met muesli, en we gaan zo naar Frankrijk, huwelijksjubileumpje vieren
Je bedoeld om 12 uur ontbijten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
have fun...![]()
ik heb trek, maar heb met mezelf afgesproken dat ik om 12 uur pas mag eten, een begin makend voor de strijd tegen de overtollige kilo's. Geen tussendoortjes meer voor SOL![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:05 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Je bedoeld om 12 uur ontbijten?
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:42 schreef SeaOfLove het volgende:
2 boterhammen met kaas.
ik zou ook echt niet zonder ontbijt kunnen hoorquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooohdan is het goed!
Anders moest ik mijn niet ontbijten is slecht speech weer gaan houden
Een stukje ontbijtkoek, appel/kiwi/mandarijntje, liga evergreen koekje.. allemaal wel gezonde dingen om tussendoor te eten hoor!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:22 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
ik zou ook echt niet zonder ontbijt kunnen hoor![]()
neem zo maar cherry-tomaatjes als tussendoortje, moet echt iets eten![]()
Hou hem maar tegen mij. Ik ben een reuze slechte ontbijter, ik krijg het gewoon niet weg 's morgens! Op de dagen dat ik moet werken neem ik boterhammen mee om ze vervolgens op het werk op te eten als ontbijt om negen uur, dus dat is dan nog wel oke, maar in het weekend is het een ramp qua ontbijt!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ooohdan is het goed!
Anders moest ik mijn niet ontbijten is slecht speech weer gaan houden
Ik ook. Naar school en in het weekend ontbijt en lunch ik samen. Meestal tegen 12uquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hou hem maar tegen mij. Ik ben een reuze slechte ontbijter.
Lunch over een half uurtje: boterhammen met kaas/vleeswaren/hagelslag/jam/pasta/tomaat*
*= doorstrepen wat niet van toepassing is
Juist dan is het belangrijk dat je wel wat eet. Anders heeft je lijf zoiets van: hongergevoel - slechte tijden breken aan! zoveel mogelijk omzetten in vet en zo weinig mogelijk verbranden. Je mag eigenlijk nooit echt een hongergevoel hebben.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:53 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
have fun...![]()
ik heb trek, maar heb met mezelf afgesproken dat ik om 12 uur pas mag eten, een begin makend voor de strijd tegen de overtollige kilo's. Geen tussendoortjes meer voor SOL![]()
probeer nu ook zo regelmatig mogelijk te eten...afgelopen 6 weken me gewoon erg te buiten gegaan aan allerlei lekkere dingen. Vriend houdt ook van koken en smullen, vaak ook pas om uur of 9 of 10 aan het hoofdgerechtquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:36 schreef wijsneus het volgende:
[..]
Juist dan is het belangrijk dat je wel wat eet. Anders heeft je lijf zoiets van: hongergevoel - slechte tijden breken aan! zoveel mogelijk omzetten in vet en zo weinig mogelijk verbranden. Je mag eigenlijk nooit echt een hongergevoel hebben.
Mijn dieet: 'sochtends 1 kom meuslie met magere Yoghurt, in de middag twee/drie boterhammen, 'savonds twee aardappelen en zoveel groenten als je maar wilt. Vlees zo mager mogelijk, afwisselen met vis. Tussendoor op een dag twee stuks fruit. Veel drinken. Pasta en rijstgerechten houden op 1 bord. Na 22:00 niets meer eten. Veel bewegen. Ik doe dit nu een week of 4 en ben 2 kilo kwijt. (Het nadeel is dat ik dit te rest van mijn leven moet volhouden wil ik niet op mijn 40e 100 kilo wegen- erfelijk belast zegmaar...)
Ik ook nog steeds. Bah. Echt inspiratieloos ben ik, vreselijk! En de ideetjes stromen nog niet echt binnen hier.............Ik denk dus dat het een patatje wordt! Ook lekker........quote:Op vrijdag 21 september 2007 15:48 schreef Mikkie het volgende:
[..]
I ... en ben nog op zoek naar ideeën voor vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |