WTF is dat met " /mad " ?quote:
quote:
quote:
kuukje is een boefjequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef eer-ik het volgende:
[..]
jij weer met je vulgaire gedachten
/mad is de msnsmiliecode vanquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
WTF is dat met " /mad " ?
Gisteren kreeg ik van eer nl geen antwoord op deze vraag![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
Dat komt van: "I am mad as hell, and I can't take it anymore!quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:58 schreef OA het volgende:
[..]
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je vunzige gedachten, zeg je Kuukske.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef eer-ik het volgende:
[..]
/mad is de msnsmiliecode van
Dus /mad =
quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:01 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat komt van: "I am mad as hell, and I can't take it anymore!"
Waar het hart van vol is ......quote:
bakkesquote:
Bekquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Wat bedoelt u? Ik ben al blij dat ik via mijn internet explorer aan deze discussie deel kan nemen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
gebruikt hier iemand IE?
Nopequote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
gebruikt hier iemand IE?
Ja, die dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:13 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Wat bedoelt u? Ik ben al blij dat ik via mijn internet explorer aan deze discussie deel kan nemen.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:11 schreef eer-ik het volgende:
gebruikt hier iemand IE?
Natuurlijk. Hoe kan ik anders aan deze discussie deelnemen?quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die dus.
Gebruik je dat echt?
Tuurlijk gebruikt hij dat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ja, die dus.
Gebruik je dat echt?
Kom eens hier kijken, schoonOAquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:16 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Natuurlijk. Hoe kan ik anders aan deze discussie deelnemen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |