quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef HenkieVdV het volgende:
De vader van m'n ex vriendin was echt super relaxed.Omdat hij alleen dochters heeft vond hij mij ook wel chill.
Kon altijd goed opschieten met die man.
Indd.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:57 schreef HenkieVdV het volgende:
De vader van m'n ex vriendin was ecth super relaxed.Omdat hij alleen dochters heeft vond hij mij ook wel chill.
Kon altijd goed opschieten met die man.
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef -moppie- het volgende:
ben enigst kind ofzo?
heb er geen last van!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De vader van een ex van mij zei dat 'ie alles best vond wat ik met z'n dochter deed zolanf ik maar maar van z'n bier afbleef[afbeelding]
Zo'n uitspraak doet mij deugd. Ik hecht dan ook veel waarde aan een goede verstandhouding met mijn schoonzoon. Hij is tenslotte de man waar mijn dochter gelukkig van wordt.quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:00 schreef OA het volgende:
Ik heb ook absoluut geen problemen met m'n schoonpa!![]()
Relaxte kerel. Af en toe een beetje vaag, maar wel oké!
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:03 schreef schoonOA het volgende:
[..]
Zo'n uitspraak doet mij deugd. Ik hecht dan ook veel waarde aan een goede verstandhouding met mijn schoonzoon. Hij is tenslotte de man waar mijn dochter gelukkig van wordt.
Mjah ik had hem mijn voetbal seizoenskaart gegeven en toen kon ik alles maken.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
De vader van een ex van mij zei dat 'ie alles best vond wat ik met z'n dochter deed zolanf ik maar maar van z'n bier afbleef[afbeelding]
Ik denk dat hij hem verboden heeft zijn zoon anaal te ontmaagdenquote:Op vrijdag 21 september 2007 12:06 schreef vaudej het volgende:
maar vertel eens, wat heeft hij gedaan?
Tja blond he....quote:
De vader van een ex van mij zei dat 'ie het best vond als ik af en toe een biertje nam, als ik maar van zijn dochter afbleef.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:59 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nee, over zulke zaken wordt niet gesproken!quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:09 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik denk dat hij hem verboden heeft zijn zoon anaal te ontmaagden![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 12:24 schreef mcDavid het volgende:
WTF lezen al jullie schoonvaders mee ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |