Verkapt Kuukske adoratie topic!quote:
Zeg je vunzige gedachten, zeg je Kuukske. En als ik je nick in de TT zet dan word je alleen maar lastig gevallen...quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:31 schreef Kuukske het volgende:
Dat is wel héél verkapt Air. Maare, thanks.
.
Wat voor reputatie heb ik precies laten ontstaan?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef AirwiN het volgende:
Zeg je vunzige gedachten, zeg je Kuukske. En als ik je nick in de TT zet dan word je alleen maar lastig gevallen...
Die van het onschuldige blonde meisje die eigenlijk helemaal niet onschuldig is...quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:36 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat voor reputatie heb ik precies laten ontstaan?
Oh. De keiharde waarheid dus.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:37 schreef AirwiN het volgende:
Die van het onschuldige blonde meisje die eigenlijk helemaal niet onschuldig is...![]()
Onschuldige blonde meisjes die keihard zeggen...quote:
Ik ben even naar het toilet geloof ik...quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:51 schreef Kuukske het volgende:
Oh wacht, daar hangt natuurlijk wc papier.
Q! Ik ging tegelijk met jou weg joh. Vanmorgen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:51 schreef Q. het volgende:
Goed topic.
Het is nog vroeg.quote:
Jij voelt meer voor de vunzige maandag?quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het niks die tt
Dan hoepel je lekker op naar je eigen subforum!quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het niks die tt
quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan hoepel je lekker op naar je eigen subforum!![]()
![]()
Die TT viel me op.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:53 schreef Godlike02 het volgende:
Ik vind het niks die tt
Je meent het!quote:
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:10 schreef ThinkTank het volgende:
[..]
Je meent het!![]()
Moet je nog 9673 bijtellen van m'n vorige account.![]()
Verdien jij dan bijna 8.000 euro oer maand?quote:
Nu snap ik waarom Hime wil trouwen.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:12 schreef Plato1980 het volgende:
Verdien jij dan bijna 8.000 euro oer maand?![]()
Als je aaaaaal mn klonen bij elkaar op zou tellen wel ja.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:11 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Als we zo gaan denken dan zou Q op 1 staan![]()
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Als je aaaaaal mn klonen bij elkaar op zou tellen wel ja.
*Aai over bol smilie.quote:
Niet bepaald. Mis wel 2 colleges die erg handig zijn volgens mij.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:22 schreef Kuukske het volgende:
[..]
*Aai over bol smilie.
Voel je je niet lekker?
Ach welnee, ik heb zelden het idee gehad dat ik iets gemist had als ik een college overgeslagen had.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:23 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Niet bepaald. Mis wel 2 colleges die erg handig zijn volgens mij.
Colleges... Heb ik twee weken volgehouden. Maar ik was dan ook geen modelstudent.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
ch welnee, ik heb zelden het idee gehad dat ik iets gemist had als ik een college overgeslagen had.
Ik ben jou niet. En deze colleges waren de uitgelezen kans om vragen te stellen over wat ik niet begrijp.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach welnee, ik heb zelden het idee gehad dat ik iets gemist had als ik een college overgeslagen had.
Ships hé. Wellicht dat je de docent kunt mailen over één en ander?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:30 schreef TwistedDarling het volgende:
Ik ben jou niet. En deze colleges waren de uitgelezen kans om vragen te stellen over wat ik niet begrijp.
Kuukquote:Op vrijdag 21 september 2007 08:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeg je vunzige gedachten, zeg je Kuukske. En als ik je nick in de TT zet dan word je alleen maar lastig gevallen...
quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Deze TT trekt vreemde types aan.
OA! Gij stalker.quote:
Moi?quote:
nou moequote:Op vrijdag 21 september 2007 09:32 schreef Kuukske het volgende:
Deze TT trekt vreemde types aan.
Hm, ja. Jij. Dat zeg ik toch net.quote:
Vanavond nog TG?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hm, ja. Jij. Dat zeg ik toch net.
Ik vond het altijd alleen erg jammer als ik om half acht 's ochtends in de bus zat en om negen uur aan kwam kakken en dan pas leerde dat het college uitvielquote:Op vrijdag 21 september 2007 09:25 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ach welnee, ik heb zelden het idee gehad dat ik iets gemist had als ik een college overgeslagen had.
Friends vanavond. We zijn bij de laatste eps van seizoen 6.quote:
Ah. Oké.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Friends vanavond. We zijn bij de laatste eps van seizoen 6.
DVD. Duh.quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:40 schreef OA het volgende:
Ah. Oké.![]()
Friends boeit me nooit zo. Is het op tv, of dvd?
Tegenwoordig herhalen ze werkelijk alles en nog eens 20x ook.. dus je weet maar nooit!!quote:
Hoe is het afgelopen met je solli?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:53 schreef Sjowhan het volgende:
Kreeg ik net telefoon, dacht ik in eerste instantie dat het mijn broertje was.. Bleek het de manager te zijn van het bedrijf waar ik nu werk![]()
Dat is waar.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:07 schreef OA het volgende:
Tegenwoordig herhalen ze werkelijk alles en nog eens 20x ook.. dus je weet maar nooit!!![]()
heb je dat op dvd?quote:Op vrijdag 21 september 2007 09:52 schreef CherryLips het volgende:
oja, ik moet absolutely fabulous nog afkijken.
Eerste aflevering is al geweest:quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:21 schreef Kuukske het volgende:
Ik ga Gossip Girl volgen in de VS.. De boeken zijn hilarisch leuk.
Goedquote:
Mooi!quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed. Eerste aanbieding/werkgever gekozen, tweede was toch wel wat minder; kleiner bedrijf, moest bij binnenkomst een formulier invullen waar mijn kennis lag (verschillende systemen, netwerken etc)
ik had het laatste seizoen van een vriend geleend, want die kende ik nog niet allemaal. het blijft leukquote:
Die bedrijven die willen weten waar je vaardigheden liggen moet je inderdaad niet vertrouwenquote:Op vrijdag 21 september 2007 10:29 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Goed. Eerste aanbieding/werkgever gekozen, tweede was toch wel wat minder; kleiner bedrijf, moest bij binnenkomst een formulier invullen waar mijn kennis lag (verschillende systemen, netwerken etc)
Breng er zelf wat spanning in, en ga even naar de wc. Kom je met een rood hoofd weer eruit, waarna er een enorm vragenvuur op je afkomt, aangaande je rode hoofd, waardoor je weer wat te vertellen hebt. Het is immers vunzige vrijdag.quote:Op vrijdag 21 september 2007 10:56 schreef Kuukske het volgende:
Wat is de vrijdag toch onnoemelijk saai hier. Op werk dan.
Hehe. Ja, ware het niet dat ik in mjin eentje voorin de afdeling zit, en er nog 2 verloren zielen ergens achterin zitten. Dus dat is niet zo héél spannend en het valt niet op. Want ze zien me niet. Enzo.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef dawg het volgende:
Breng er zelf wat spanning in, en ga even naar de wc. Kom je met een rood hoofd weer eruit, waarna er een enorm vragenvuur op je afkomt, aangaande je rode hoofd, waardoor je weer wat te vertellen hebt. Het is immers vunzige vrijdag.
Ga bij hun zitten?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:02 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hehe. Ja, ware het niet dat ik in mjin eentje voorin de afdeling zit, en er nog 2 verloren zielen ergens achterin zitten. Dus dat is niet zo héél spannend en het valt niet op. Want ze zien me niet. Enzo.
Ja dág. Verhalen aanhoren over accreditaties enzo. Ik ben wel gekquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:09 schreef Sjowhan het volgende:
Ga bij hun zitten?
Het is casual friday bedoel je.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:01 schreef dawg het volgende:
[..]
Breng er zelf wat spanning in, en ga even naar de wc. Kom je met een rood hoofd weer eruit, waarna er een enorm vragenvuur op je afkomt, aangaande je rode hoofd, waardoor je weer wat te vertellen hebt. Het is immers vunzige vrijdag.
Tss. Waar zijn je lawaaishirts?quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is casual friday bedoel je.![]()
Ik heb m'n das thuis gelaten en m'n pak vervangen door een spijkerbroek en een casual colbertje.![]()
Heerlijk dat het hier iedere dag casual day is. Ik was het mantelpakje, de broekpakken en hoge hakken echt zat.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:23 schreef Plato1980 het volgende:
Het is casual friday bedoel je.![]()
Ik heb m'n das thuis gelaten en m'n pak vervangen door een spijkerbroek en een casual colbertje.![]()
Klinkt eng, verstandig dusquote:Op vrijdag 21 september 2007 11:10 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja dág. Verhalen aanhoren over accreditaties enzo. Ik ben wel gek. En bovendien zit ik hier optimaal met niemand die op mijn beeldscherm kan kijken.
Ik heb absoluut geen moeite met het dragen van een pak en das.quote:Op vrijdag 21 september 2007 11:25 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Heerlijk dat het hier iedere dag casual day is. Ik was het mantelpakje, de broekpakken en hoge hakken echt zat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |