Duodecimaal talstelsel, Platoquote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Vijf jaar Sjowhan, vijf jaar.![]()
Puber is een state of mind, daar is niks leeftijdsgebonden aan. Maar bedankt voor je antwoordquote:Op donderdag 20 september 2007 20:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik ben geen puber das tot 18 ofzo dus namens Friezen
Er zijn inderdaad ook mensen die op hun 50e nog steeds kleuter zijn.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Puber is een state of mind, daar is niks leeftijdsgebonden aan. Maar bedankt voor je antwoord.
quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd een bakvisquote:Op donderdag 20 september 2007 20:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Puber is een state of mind, daar is niks leeftijdsgebonden aan. Maar bedankt voor je antwoord.
Zie je wel, M-Mquote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben nog altijd een bakvis. Of een muurbloempje.
Orlando!!!!![]()
![]()
![]()
Hè? Leven we in 2007 dan?quote:Op donderdag 20 september 2007 20:47 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
jij bent een geval apartquote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orlando!!!!![]()
![]()
![]()
Is dat een compliment of een grove belediging?quote:
In dit geval vermoed ik gewoon erkenning.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een grove belediging?![]()
compliment natuurlijk. het is CLquote:Op donderdag 20 september 2007 20:58 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Is dat een compliment of een grove belediging?![]()
Hoppa, vis op de bakplaat.quote:Op donderdag 20 september 2007 20:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Orlando!!!!![]()
![]()
![]()
Als Q. haar maar niet laat aanbakken.quote:
Het is gewoon een boer die stoer wil doen.quote:
Mijn bier is toch op dus ik heb niets anders om mn aandacht op te richten.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Q. haar maar niet laat aanbakken.
Ben je dat nu alweer vergeten?quote:Op donderdag 20 september 2007 21:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hoe groot is jouw keuken.
als ik er maar geen zwartgeblakerde kont aan overhou.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als Q. haar maar niet laat aanbakken.
Ik wist wel dat dat volledig verwarmde aanrecht ooit nuttig zou wordenquote:
hij is ergquote:Op donderdag 20 september 2007 21:01 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is gewoon een boer die stoer wil doen.
Hij blijft lekker.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik er maar geen zwartgeblakerde kont aan overhou.
Regelmatig draaien met je kontje, dan gebeurt dat nietquote:Op donderdag 20 september 2007 21:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
als ik er maar geen zwartgeblakerde kont aan overhou.
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet iets meer. Opa heeft een poliep op zijn dikke darm. Verder wordt er morgen nog veel meer onderzocht. Hij is te zwak om te opereren en hij heeft achterlijk veel bloed verloren. Het is nu een zielig hoopje man eigenlijk.
Morgen gaan Anna en ik maar langs.
Blegh.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
Ik weet iets meer. Opa heeft een poliep op zijn dikke darm. Verder wordt er morgen nog veel meer onderzocht. Hij is te zwak om te opereren en hij heeft achterlijk veel bloed verloren. Het is nu een zielig hoopje man eigenlijk.
he jakkesquote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:08 schreef Anthraxx het volgende:
ja en achteraf lekker over die mensen lullen, in negatieve zinquote:Op donderdag 20 september 2007 21:06 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Hij zei "mijn soort mensen".![]()
Het is ook wel voorstelbaar. Hij is een bouwvakker uit de provincie die amper buiten zijn dorp geweest is en komt nu ineens in de Regulierdwarsstraat terecht.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:12 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja en achteraf lekker over die mensen lullen, in negatieve zin
mjaquote:Op donderdag 20 september 2007 21:14 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is ook wel voorstelbaar. Hij is een bouwvakker uit de provincie die amper buiten zijn dorp geweest is en komt nu ineens in de Regulierdwarsstraat terecht.![]()
Ach ja, hij doet zich vast stoerder voor dan hij is.quote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mjasommige friezen zijn echt wereldvreemd
quote:Op donderdag 20 september 2007 21:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
mjasommige friezen zijn echt wereldvreemd
Ja. Ja. Idd. Juist. Wat een feest van herkenning.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:21 schreef Q. het volgende:
[..]
.
Oh. Weer bijna bedtijd. Weer een zinloze avond..
"goh zeg, ik merk wel dat ik de laatste tijd echt een biertje minder drink per maand!"quote:Op donderdag 20 september 2007 22:30 schreef Plato1980 het volgende:
Wat een gelul in Den Haag Vandaag zeg. Alsof het iemand op zou vallen als hij er een kwart procent op achteruit zou gaan.![]()
Inderdaad, het is niet meer dan een paar euro per maand.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"goh zeg, ik merk wel dat ik de laatste tijd echt een biertje minder drink per maand!"
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
self-heating gezichtsmaskers zijn raar
Zaterdag weer een poging wagen?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
self-heating gezichtsmaskers zijn raar
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.![]()
tis maar 1.90 bij H&Mquote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.![]()
Ik weet niet waar jij aan denkt, maar volgens mij is dat strikt genomen niet self-heatingquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zaterdag weer een poging wagen?
Als t is wat ik denk dat t is , moet werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zaterdag weer een poging wagen?
Dat zit er volgend jaar dus niet meer in.quote:
Hoe staat het leven?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Frezer het volgende:
Dame en heren.
In elk geval hangt bij mij niet mijn tong uit mijn bek,quote:
De koopkracht voor de middeninkomens gaat volgend jaar met een kwart procent achteruit.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Frezer het volgende:
Wat gaat er nou eik een kwart procent omhoog![]()
mijn IQ.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Frezer het volgende:
Wat gaat er nou eik een kwart procent omhoogBehalve de self-heating gezichtsmaskers van
M-M
?
Oh ja!! Dat heeft dan blijkbaar niet zo veel indruk op me gemaakt van de week,quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De koopkracht voor de middeninkomens gaat volgend jaar met een kwart procent achteruit.![]()
Nóg hoger? Doe eens niet zo hebberigquote:
Mark Rutte heeft er anders wel schande van gesproken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh ja!! Dat heeft dan blijkbaar niet zo veel indruk op me gemaakt van de week,.
Het moet mogelijk zijn om ergens anders op te bezuinigenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef CherryLips het volgende:
geen zakje maltesers bij de bios.
Dat zou idd een drama worden, haar onderschrift in ogenschouw nemend...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het moet mogelijk zijn om ergens anders op te bezuinigen.
Door deze post had ik er één over jou...quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het is vrijdag. Dat betekent: vunzige gedachten dag!
Nou het is vrijdag, vertel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:16 schreef AirwiN het volgende:
Door deze post had ik er één over jou...![]()
Dat zou niet in lijn zijn met het concept vunzige gedachten. Dan worden het vunzige verhalen...quote:
Bijna twintig euro...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet meer dan een paar euro per maand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |