Inderdaad, het is niet meer dan een paar euro per maand.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:31 schreef mcDavid het volgende:
[..]
"goh zeg, ik merk wel dat ik de laatste tijd echt een biertje minder drink per maand!"
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
self-heating gezichtsmaskers zijn raar
Zaterdag weer een poging wagen?quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Memento-Mori het volgende:
self-heating gezichtsmaskers zijn raar
quote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.![]()
tis maar 1.90 bij H&Mquote:Op donderdag 20 september 2007 22:34 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Als ze een kwart procent goedkoper zouden zijn zou ik het overwegen.![]()
Ik weet niet waar jij aan denkt, maar volgens mij is dat strikt genomen niet self-heatingquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zaterdag weer een poging wagen?
Als t is wat ik denk dat t is , moet werkenquote:Op donderdag 20 september 2007 22:35 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Zaterdag weer een poging wagen?
Dat zit er volgend jaar dus niet meer in.quote:
Hoe staat het leven?quote:Op donderdag 20 september 2007 23:40 schreef Frezer het volgende:
Dame en heren.
In elk geval hangt bij mij niet mijn tong uit mijn bek,quote:
De koopkracht voor de middeninkomens gaat volgend jaar met een kwart procent achteruit.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Frezer het volgende:
Wat gaat er nou eik een kwart procent omhoog![]()
mijn IQ.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:43 schreef Frezer het volgende:
Wat gaat er nou eik een kwart procent omhoogBehalve de self-heating gezichtsmaskers van
M-M
?
Oh ja!! Dat heeft dan blijkbaar niet zo veel indruk op me gemaakt van de week,quote:Op donderdag 20 september 2007 23:46 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
De koopkracht voor de middeninkomens gaat volgend jaar met een kwart procent achteruit.![]()
Nóg hoger? Doe eens niet zo hebberigquote:
Mark Rutte heeft er anders wel schande van gesproken.quote:Op donderdag 20 september 2007 23:50 schreef Frezer het volgende:
[..]
Oh ja!! Dat heeft dan blijkbaar niet zo veel indruk op me gemaakt van de week,.
Het moet mogelijk zijn om ergens anders op te bezuinigenquote:Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef CherryLips het volgende:
geen zakje maltesers bij de bios.
Dat zou idd een drama worden, haar onderschrift in ogenschouw nemend...quote:Op donderdag 20 september 2007 23:56 schreef Litpho het volgende:
[..]
Het moet mogelijk zijn om ergens anders op te bezuinigen.
Door deze post had ik er één over jou...quote:Op vrijdag 21 september 2007 07:32 schreef Kuukske het volgende:
Het is vrijdag. Dat betekent: vunzige gedachten dag!
Nou het is vrijdag, vertel.quote:Op vrijdag 21 september 2007 08:16 schreef AirwiN het volgende:
Door deze post had ik er één over jou...![]()
Dat zou niet in lijn zijn met het concept vunzige gedachten. Dan worden het vunzige verhalen...quote:
Bijna twintig euro...quote:Op donderdag 20 september 2007 22:33 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Inderdaad, het is niet meer dan een paar euro per maand.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |